1. #1
    #JeSuisCharlie

    Reacties
    139
    03-01-2013

    Aboutaleb: als het je hier niet bevalt, rot je op!

    Bron


    Aboutaleb: als het je hier niet bevalt, rot toch op!

    De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb (PvdA) heeft een duidelijke boodschap voor jihadisten die onze vrije samenleving verwerpen. 'Als het je hier niet bevalt, dan rot je toch op'.

    Zelden was een politicus zo duidelijk als de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb. 'Als je het niet ziet zitten dat humoristen een krantje maken, ja... mag ik het zo zeggen: rot toch op!' zei Aboutaleb woensdagavond in Nieuwsuur.

    Barbarij

    De aanslag in Parijs bestempelde hij als een 'onbeschrijfelijke vorm van barbarij en achterlijkheid'. Voor wie sympathie voor deze aanval heeft, is in Nederland geen plaats. 'In hemelsnaam, pak je koffer en vertrek. Er is misschien een plek in de wereld waar je tot je recht kunt komen. Ga niet onschuldige journalisten ombrengen, dat is zo verachtelijk. Verdwijn als je in Nederland je plek niet kunt vinden.'

    Aboutaleb zei dat duizenden Syriërs en Irakezen hun leven wagen om via bootjes het vrije Europa te bereiken. 'Hier zit de burgemeester van Rotterdam, maar ook een woedende moslim. Dit grijpt me heel diep, tot in mijn ziel. Ik voel het in heel mijn lichaam. Het is erg belangrijk dat moslims hier massaal afstand van nemen.'


  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    14.649
    06-05-2010

    Wat een idioot, wollah die verkaadse Marokkaanen word er echt ziek van. Hoop dat de Marokkaanse inlichtingdienst eens zulke figuren uitschakelt.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    5.879
    06-02-2013

    Dit soort figuren noemen zich nu moslims.
    Zware afvallige

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.918
    12-09-2010

    Citaat Geplaatst door Muslimah1987 Bekijk reactie
    Subsidie
    Hij heeft het tegen jou.
    Wanneer rot je op?

  5. #5
    Offline

    Reacties
    9.586
    27-09-2008

    Dat krantje spot wel mooi met jouw 'zogenaamde' geloof, ben blij dat je daar de humor van hebt gezien.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.510
    22-12-2014

    Zegt niks verkeerd. Gewoon koffertje pakken en vertrekken.

    the only dates I get are updates.


  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    13.094
    24-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Orochimaru Bekijk reactie
    Dat krantje spot wel mooi met jouw 'zogenaamde' geloof, ben blij dat je daar de humor van hebt gezien.

    Hij accepteert dat, hij leeft net als jij in een vrij en liberale land, Aboutaleb heeft nergens zijn persoonlijke mening gegeven over die cartoons dat gaat ook ons niets aan, wat wel zo is dat je in een vrije land ook dit soort zaken moet accepteren en als je dat niet kan dan is dit land of een andere seculiere land niks voor deze mensen,

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    16.211
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    De duivel zit diep in zijn ziel. Hij voelt het in heel zijn lichaam. Het is belangrijk dat moslims hier massaal afstand van nemen.

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    13.094
    24-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door milkyway Bekijk reactie
    Dit soort figuren noemen zich nu moslims.
    Zware afvallige

    Omdat hij geweld afkeurt? Dan ben je al "afvallig" .. dat is nu hét probleem.. zo makkelijk beledigend.

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    13.094
    24-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ShabDawla Bekijk reactie
    nee omdat ie naar de pijpen danst van de kuffaar als zogenaamd moslim

    hij heeft niks gezegd over de velen aanslagen op moskeen zwitserland toen was abutaleb nergens te bekennen
    om maar een klein voorbeeldje te noemen
    Dat is nu het probleem met mensen zoals jij, moslims "moeten" allemaal hetzelfde denken en anders ben je "afvallig" , je woont in een seculiere "kuffar" land, die jou de rechten geeft om je mening te geven (wat voor mening dan ook), maar dat je ook leert te incasseren, en geen geweld te gebruiken.. en dat is nu wat Aboutaleb zegt, als je niet op je plaats bent in dit land, omdat je in een religieuze samenleving wilt wonen dan kan je altijd verhuizen naar zo een land, dat is wat hij zegt, ondertussen blijven die "ongelukkige" fundamentalisten wel hier plakken, want ja geld stinkt niet, ook niet van de "kuffars" .

    Zijn er aanslagen gepleegd waar moslims zijn gedood in Zwitserland? En was dat vanwege een cartoon, je vergelijking gaat totaal niet op..

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.510
    22-12-2014

    Citaat Geplaatst door elTahar Bekijk reactie
    Dat is nu het probleem met mensen zoals jij, moslims "moeten" allemaal hetzelfde denken en anders ben je "afvallig" , je woont in een seculiere "kuffar" land, die jou de rechten geeft om je mening te geven (wat voor mening dan ook), maar dat je ook leert te incasseren, en geen geweld te gebruiken.. en dat is nu wat Aboutaleb zegt, als je niet op je plaats bent in dit land, omdat je in een religieuze samenleving wilt wonen dan kan je altijd verhuizen naar zo een land, dat is wat hij zegt, ondertussen blijven die "ongelukkige" fundamentalisten wel hier plakken, want ja geld stinkt niet, ook niet van de "kuffars" .

    Zijn er aanslagen gepleegd waar moslims zijn gedood in Zwitserland? En was dat vanwege een cartoon, je vergelijking gaat totaal niet op..
    +1

    the only dates I get are updates.


  12. #12
    Geen pm's van mannen

    Reacties
    4.193
    24-06-2008

    huh dus daar is een aanslag gepleegd, maar 'Als het je hier niet bevalt, dan rot je toch op'.
    Wie begrijpt dit? En inderdaad wat er in Zweden is gebeurt, is dat niet belangrijk dan?

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    551
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Muslimah1987 Bekijk reactie
    Subsidie
    Subsidiehoer?

  14. #14
    Miluud de Puus

    Reacties
    1.018
    14-11-2010

    Citaat Geplaatst door ShabDawla Bekijk reactie
    en ik zeg dat deze idioot afvallig is...het werken in een overheidsfunctie voor de kuffaar alleen al en opkomen voor profeet bespotters is zuivere afvalligheid..
    ik geef gewoon mijn vrijheid van meningsuiting net als deze idioot abutaleb, een clown die net doet alsof ie moslim is maar in werkelijkheid een zuivere kafir is in de puurste vorm.

    just my mening

    Je hebt een punt, vind het ook jammer dat hij doet alsof het niets is wat die mensen hebben gedaan met die cartoons.
    Maar iemand een afvallige noemen is ook heel erg, alleen Allah swt kan dat oordeel vellen
    Gezinswoning te koop in Malaga, meer info PM.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    929
    15-07-2014

    Citaat Geplaatst door ShabDawla Bekijk reactie
    en ik zeg dat deze idioot afvallig is...het werken in een overheidsfunctie voor de kuffaar alleen al en opkomen voor profeet bespotters is zuivere afvalligheid..
    ik geef gewoon mijn vrijheid van meningsuiting net als deze idioot abutaleb, een clown die net doet alsof ie moslim is maar in werkelijkheid een zuivere kafir is in de puurste vorm.

    just my mening

    Het is niet aan jou om een moslim afvallig te noemen. Er zijn allerlei voorwaarden die door de boodschapper van Allaah zijn gesteld om iemand afvallig te noemen en daar moet je je secuur aan houden. Daarnaast ken je zijn intenties niet.

    http://islamqa.info/en/85102

    Werken in een overheidsfunctie voor ongelovigen is onderhevig aan ijtihad, dus het ligt genuanceerder dan jij illustreert.

    http://islamqa.info/en/107166

    Wat betreft opkomen voor profeetbespotters: toen de boodschapper van Allaah Mekka ontvluchtte vanwege vervolging en zijn heil zocht in Taïf werd hij het dorp uit gestenigd. Jibriel verscheen aan hem en vroeg hem of hij de grond onder hen moest weghalen. De boodschapper van Allaah zei: "Nee, zij weten niet."

    Jouw mening op dit onderwerp is niet relevant. Zinloos zelfs. Het gaat om wat er in de koran staat en wat de boodschapper van Allaah hier over heeft gezegd.

    In zowel Muslim als in Bukhari staat dat de boodschapper van Allaah heeft gezegd dat als je een andere moslim kafir noemt het op 1 van de 2 van toepassing zal zijn. In een andere overlevering: "Of het is zoals hij zegt of het zal op hem terugkomen."