1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.557
    31-12-2010

    Schorsing Barcelona blijft ook na hoger beroep

    Kinderhandel is kinderhandel, mag je in hoger beroep gaan maar je bereikt er niks mee

    Dus 1 jaar geen spelers halen



    In de zomer haalt Real nog ff Reus en Pogba, Barcelona haalt Tito en Pito van Barca B

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.005
    08-06-2007

    Ze hebben domme aankopen gedaan afgelopen zomer je weet dat je geen spelers mag kopen binnenkort en wie halen ze ? mathieu en vermaelen............. in plaats van benatia

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.557
    31-12-2010

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Halilovic!
    Klaar CL 2015 is binnen

  4. #4
    Madrid is gelukclub

    Reacties
    5.732
    23-09-2009

    Ook al kopen ze de hele wereld die Real ze zullen nooit in de buurt van Barca komen. Ze mogen ff blij zijn dat Barca uit vorm is.
    RB en Tranquilo. Barca zou toch afgemaakt worden door Bayern en dat het hier stopt voor Barca?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.557
    31-12-2010

    Citaat Geplaatst door Bert Bekijk reactie
    Haalt ff Pogba, hou die onzinnige theorieën bij je ja. Door het transferbeleid zal Real inshaAllah uiteen vallen niet beter worden als team.
    News flash, real is koploper wereldkampioen en europees kampioen, prijzen prijzen prijzen, Barca altijd 2
    Citaat Geplaatst door BarcaBlood Bekijk reactie
    Ook al kopen ze de hele wereld die Real ze zullen nooit in de buurt van Barca komen. Ze mogen ff blij zijn dat Barca uit vorm is.
    Newsflash 2 Barca niet eens in de buurt van Liverpool en Milan qua Europa cups laat staan Real

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.466
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door Tranquilo_ Bekijk reactie
    News flash, real is koploper wereldkampioen en europees kampioen, prijzen prijzen prijzen, Barca altijd 2


    Newsflash 2 Barca niet eens in de buurt van Liverpool en Milan qua Europa cups laat staan Real
    hahahahahhahaha, ruim 1 miljard euro en 10 jaar verder voor reall weer CL kon pakken.
    en over die wereldtitel. aub dat is een titel van lik mijn reet.

    laat ze maar effe genieten nu het nog kan , want als barca terug is duurt her minimaal 10 jaar voor gaynaldo en co weer de Cl pakken

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.203
    23-05-2014

    Citaat Geplaatst door war_zazate Bekijk reactie
    hahahahahhahaha, ruim 1 miljard euro en 10 jaar verder voor reall weer CL kon pakken.
    en over die wereldtitel. aub dat is een titel van lik mijn reet.

    laat ze maar effe genieten nu het nog kan , want als barca terug is duurt her minimaal 10 jaar voor gaynaldo en co weer de Cl pakken
    Barca terug wuahahaha met wie? Matheui en Pique

  8. #8
    Spiritos Santos

    Reacties
    1.636
    22-11-2010

    Citaat Geplaatst door war_zazate Bekijk reactie
    hahahahahhahaha, ruim 1 miljard euro en 10 jaar verder voor reall weer CL kon pakken.
    en over die wereldtitel. aub dat is een titel van lik mijn reet.

    laat ze maar effe genieten nu het nog kan , want als barca terug is duurt her minimaal 10 jaar voor gaynaldo en co weer de Cl pakken
    alsnog 10x CL gewonnen.. als als als we praten over nu en deze Real maakt barca kapot

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    919
    21-04-2012

    Gun deze boys.. 10 jaar frustraties heet zo iets.. En eerlijk is eerlijk Real is gewoon beter dan Barca op dit moment..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.557
    31-12-2010


    Iniesta baalt van 2014: ‘Een verloren jaar, Real Madrid is beter dan ons’


    Dinsdag, 30 december 2014 om 12:26

    Barcelona deed afgelopen seizoen lang mee om alle hoofdprijzen, maar stond uiteindelijk met lege handen; aartsrivaal Real Madrid won zowel de Copa del Rey als de Champions League, terwijl de landstitel in Spanje naar Atlético Madrid ging. Andrés Iniesta kijkt dan ook ontevreden terug op 2014.

    /

    “De balans kan nooit positief zijn, als je je doelen niet bereikt”, maakt de creatieve middenvelder duidelijk in gesprek met El Mundo Deportivo. “Maar we gaan proberen om dat komend jaar anders te doen”, kijkt Iniesta hoopvol vooruit. “We hebben een slecht jaar achter de rug. Dat heeft effect op hoe we nu tegen zaken aankijken, maar volgens mij zitten we op de goede weg.”

    De 102-voudig Spaans international benadrukt niettemin dat het na de jaarwisseling beter zal moeten bij Barça. “En ik ben ervan overtuigd dat dit team zal vechten voor alle prijzen. Ik wil dat we onze doelen bereiken, zodat iedereen trots op ons kan zijn. Voor mezelf geldt dat ik wil dat de fans kunnen zien dat ik met plezier op het veld sta en dat ik mijn beste spel laat zien. Lukt dat niet, dan zal ik nog harder werken”, belooft de dertigjarige spelverdeler.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.466
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door Zeus Bekijk reactie
    alsnog 10x CL gewonnen.. als als als we praten over nu en deze Real maakt barca kapot
    waarvan hoeveel te danken aan franco?

    dit real is indd sterk.haal modric en kroos weg en dit real stelt geen drol voor. kijken hoelang ze dat volhouden. want nu is aneclotii een held, maar er komt een tijd dat hij uitgekost gaat worden. mark my words

  12. #12
    Madrid is gelukclub

    Reacties
    5.732
    23-09-2009

    Citaat Geplaatst door Tranquilo_ Bekijk reactie
    News flash, real is koploper wereldkampioen en europees kampioen, prijzen prijzen prijzen, Barca altijd 2


    Newsflash 2 Barca niet eens in de buurt van Liverpool en Milan qua Europa cups laat staan Real
    Zoals ik al zei en echte mensen die verstand hebben van voetbal hebben aangegeven dat een Barca in vorm geen 1 club in hun buurt komt en al helemaal geen Real. Real mag van geluk spreken dat Barca nu ff uit vorm is.

    Newsflash 2 voor jou. Real alles te danken door dictatuur Franco
    RB en Tranquilo. Barca zou toch afgemaakt worden door Bayern en dat het hier stopt voor Barca?

  13. #13
    Madrid is gelukclub

    Reacties
    5.732
    23-09-2009

    Citaat Geplaatst door Tranquilo_ Bekijk reactie

    Iniesta baalt van 2014: ‘Een verloren jaar, Real Madrid is beter dan ons’


    Dinsdag, 30 december 2014 om 12:26

    Barcelona deed afgelopen seizoen lang mee om alle hoofdprijzen, maar stond uiteindelijk met lege handen; aartsrivaal Real Madrid won zowel de Copa del Rey als de Champions League, terwijl de landstitel in Spanje naar Atlético Madrid ging. Andrés Iniesta kijkt dan ook ontevreden terug op 2014.

    /

    “De balans kan nooit positief zijn, als je je doelen niet bereikt”, maakt de creatieve middenvelder duidelijk in gesprek met El Mundo Deportivo. “Maar we gaan proberen om dat komend jaar anders te doen”, kijkt Iniesta hoopvol vooruit. “We hebben een slecht jaar achter de rug. Dat heeft effect op hoe we nu tegen zaken aankijken, maar volgens mij zitten we op de goede weg.”

    De 102-voudig Spaans international benadrukt niettemin dat het na de jaarwisseling beter zal moeten bij Barça. “En ik ben ervan overtuigd dat dit team zal vechten voor alle prijzen. Ik wil dat we onze doelen bereiken, zodat iedereen trots op ons kan zijn. Voor mezelf geldt dat ik wil dat de fans kunnen zien dat ik met plezier op het veld sta en dat ik mijn beste spel laat zien. Lukt dat niet, dan zal ik nog harder werken”, belooft de dertigjarige spelverdeler.
    Newsflash 3. Iniesta heeft niet gezegd: Real is beter dan ons dat maak jij ervan. Dat heeft Iniesta niet aangegeven over Real op voetbalzone.

    Newsflash 4. Pas na 10 jaar winnen ze prijzen die Real msekien terwijl Barca binnen 4 jaar de wereld heeft laten schrikken als het gaat om voetbal, vernedering el classico tegen Real Madrid, team en individuele prijzen, records, voetbal vanuit een andere planeet, elke team verkracht, domineren, Messi beste speler aller tijden alles gewonnen, Xavi en Iniesta 2 beste middenvelders van de wereld alles gewonnen en elke ploeg weggetikt. Barca heeft genoeg zonder hulp van dictatuur Franco.
    RB en Tranquilo. Barca zou toch afgemaakt worden door Bayern en dat het hier stopt voor Barca?

  14. #14
    Madrid is gelukclub

    Reacties
    5.732
    23-09-2009

    Citaat Geplaatst door AssRaf Bekijk reactie
    Gun deze boys.. 10 jaar frustraties heet zo iets.. En eerlijk is eerlijk Real is gewoon beter dan Barca op dit moment..
    Dat is waar maar Barca is ook uit vorm. In vorm Barca stond Barca allang nu 1e en hadden ze el claissco ook gewonnen en geen punten laten liggen tegen Celta, Real Madrid, Malaga en getafe.
    RB en Tranquilo. Barca zou toch afgemaakt worden door Bayern en dat het hier stopt voor Barca?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    919
    21-04-2012

    Citaat Geplaatst door BarcaBlood Bekijk reactie
    Dat is waar maar Barca is ook uit vorm. In vorm Barca stond Barca allang nu 1e en hadden ze el claissco ook gewonnen en geen punten laten liggen tegen Celta, Real Madrid, Malaga en getafe.
    Barca die mongooltjes hebben sinds het vertrek van Guardiola geen fatsoenlijke aankoop gedaan en geen fatsoenlijke trainer gehad.. Eerst Villanova die niks was, toen werd ie ziek kwam video analist Roura, daarna Tata Martino waar nog nooit iemand van had gehoort en nu weer die ezel van een Enrique die 23 wedstrijden heeft gespeeld met 23x een andere basisteam.. Zo krijg je geen automatismen in het team.. Kijk Real speelt nu al een tijdje met een vaste basiselftal en alleen met een schorsing of blessure komt er een keer een ander in.. Die zijn zo op elkaar ingespeeld dat ze bijna iedereen een 4-0 of 5-0 geven.. Zie ze ook niet snel verliezen dit seizoen..