1. #61
    Verbannen

    Reacties
    2.262
    11-11-2012

    Zolang ie dat vrouwmens maar niet laat autorijden vind ik t allemaal best

  2. #62
    Verbannen

    Reacties
    29.741
    21-07-2005

    Citaat Geplaatst door umair Bekijk reactie
    Hoe is dit te voorkomen denk je?

    Door het voorbeeld te volgen qua geloofsleer zoals de eerste drie eeuwen vanaf de profeet vzmh de islam praktiseerden. Qua islamitische jurisprudentie kan men de mening volgen waar een oordeel over gegeven is bekend in de boeken. Dit om te voorkomen dat men innovaties maakt en zegt dat het de Islam is. Innovaties in wereldse zaken is toegestaan, maar innovaties in het geloof is verboden.
    Ik denk dat omstandigheden een rol spelen. Wereldwijd ziet men dat mensen die op het platte land wonen behoudender zijn dan mensen die in de steden wonen. Ook mensen die in berggebieden wonen zijn niet zelden behoudender, orthodoxer.

    Ik denk dat zij vanuit deze levensvisie de heilige boeken lezen, zoals ook de mensen uit steden die een wat liberalere levensvisie hebben dat doen. De laats genoemde groep is m.i. meer geneigd geboden en verboden meer te lezen in het licht van deze tijd.

  3. #63
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    elke man of alleen haar man?
    Elke man natuurlijk!

    Dat neemt bij een hoop mannen enorm veel frustratie weg.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door Leonidas Bekijk reactie
    Laten we dit moment vieren, Soraya! Dit moment niet vergeten!
    vieren???? Nou dat gaat weer te ver vind je niet
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Elke man natuurlijk!

    Dat neemt bij een hoop mannen enorm veel frustratie weg.
    Hmmm dat dacht ik al .....succes dan hè met je frustratie miss heb je meer geluk met je opblaas anita
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  6. #66
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    Hmmm dat dacht ik al .....succes dan hè met je frustratie miss heb je meer geluk met je opblaas anita
    Jij zit wel vol van haat naar mij hè? Zie gewoon onder ogen dat wat ik zeg een feit is. Denk je nou echt dat kuisheid een mens goed doet?

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    440
    20-12-2014

    Mannen houden meer van kuis dan van een ****. Ooit een getrouwde **** gezien?

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Jij zit wel vol van haat naar mij hè? Zie gewoon onder ogen dat wat ik zeg een feit is. Denk je nou echt dat kuisheid een mens goed doet?
    Nou haat gaat wel erg ver .....maar ik neem je gewoon niet serieus vooral nadat ik nou eerdere reacties had gelezen op andere rubriek ....je bent gewoon loco joh en het enigste waar jij aan denkt is sex dus tja .......het kan ook wat minder hoor dat zou je sieren ..... En ehhh nee op los krikken dat is heel goed
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  9. #69
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door soraya28 Bekijk reactie
    Nou haat gaat wel erg ver .....maar ik neem je gewoon niet serieus vooral nadat ik nou eerdere reacties had gelezen op andere rubriek ....je bent gewoon loco joh en het enigste waar jij aan denkt is sex dus tja .......het kan ook wat minder hoor dat zou je sieren ..... En ehhh nee op los krikken dat is heel goed
    Natuurlijk denk ik aan seks, maar zeker niet alleen aan dat. Er zijn ook andere gevoelens die ik koester. Als ik een partner heb, dan gaat het mij echt niet alleen maar om de seks, dat kan ik je verzekeren.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    213
    25-07-2002

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Natuurlijk denk ik aan seks, maar zeker niet alleen aan dat. Er zijn ook andere gevoelens die ik koester. Als ik een partner heb, dan gaat het mij echt niet alleen maar om de seks, dat kan ik je verzekeren.
    Als als als ik een partner heb. Ik ken je niet en ik heb nooit reacties gelezen van je maar ik kan je wel met zekerheid zeggen dat jij een onrealistische kijk op het intieme hebt en je zit vol met ongezonde lusten. Elke mens heeft daar wel eens last van maar gevaarlijk en ongezond word het als de lusten de baas worden over je leven en het je leven gaat leiden.
    Je ne sais pas

  11. #71
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door umair Bekijk reactie
    Als als als ik een partner heb. Ik ken je niet en ik heb nooit reacties gelezen van je maar ik kan je wel met zekerheid zeggen dat jij een onrealistische kijk op het intieme hebt en je zit vol met ongezonde lusten. Elke mens heeft daar wel eens last van maar gevaarlijk en ongezond word het als de lusten de baas worden over je leven en het je leven gaat leiden.
    Knoop even in je oren dat ik niet religieus ben opgevoed; ik ben atheïst. Mijn visie op het leven - en met name een heel belangrijk onderdeel daarvan: seksualiteit - is sowieso anders dan die van jou.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    693
    14-03-2013

    Respect voor hun,

  13. #73
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Citaat Geplaatst door toufica1 Bekijk reactie
    Make up mag zowiezo niet in het openbaar. Is het een afvallige? nee hier trap ik niet in! Zogenaamd een moslim! Eerder een afvallige of onwetende!
    "Zogenaamd een moslim!" HOU EENS OP!



  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    213
    25-07-2002

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Knoop even in je oren dat ik niet religieus ben opgevoed; ik ben atheïst. Mijn visie op het leven - en met name een heel belangrijk onderdeel daarvan: seksualiteit - is sowieso anders dan die van jou.
    Ik hoef dat niet in mijn oren te knopen, want religie speelt geen rol om te bepalen dat het hebben van ongecontroleerde dierlijke lusten gevaarlijk zijn. Mag je als atheist schijt hebben aan de maatschappij en met je lusten kinderen lastig vallen?
    Je ne sais pas

  15. #75
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door umair Bekijk reactie
    Ik hoef dat niet in mijn oren te knopen, want religie speelt geen rol om te bepalen dat het hebben van ongecontroleerde dierlijke lusten gevaarlijk zijn. Mag je als atheist schijt hebben aan de maatschappij en met je lusten kinderen lastig vallen?
    Religie speelt wel degelijk een rol.

    Mag je als atheist schijt hebben aan de maatschappij en met je lusten kinderen lastig vallen?
    Serieus, wat denk je nou zelf?