1. #16
    The Laws Of Mozes!!!

    Reacties
    2.549
    29-09-2010

    Typisch megrabiaat onderwerp. Wederom een bevestiging. Ook terug te zien in ''toerisme'' in elmaroc.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    87
    12-01-2018

    Ik vind dat maar niks eerlijk 69

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    87
    12-01-2018

    lijkt me sooo niks!!! Stel je hebt je hoogtepunt en bijt je zijn dick hahhahah

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    103
    31-07-2015

    Niks mis mee.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    17
    01-12-2018

    Citaat Geplaatst door Roshni_25 Bekijk reactie
    lijkt me sooo niks!!! Stel je hebt je hoogtepunt en bijt je zijn dick hahhahah
    Hahahah gekke hoogtepunt heb jij.. en weet nie miss handig om zn dock uit mond te halen als je zo bijtgraag bent..

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    62
    21-02-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ey broer! Hoop dat alles verder goed met je is!

    Ja kijk... Dit forum is helaas een verkeerde plek om tijd door te brengen. De reden daarvoor is, dat je op dit forum veel blootgesteld wordt aan seksuele perversiteiten.
    Ja dat is helaas de realiteit. Dit forum is een plek geworden waar bepaalde mensen hun lusten, lustgevoelens en zulke perversiteiten de vrije loop laten. Dit heeft een slechte invloed op mij. Waar je mee omgaat, daar wordt je besmet.

    Bijvoorbeeld dit topic. Het gaat om seksualiteit. Het is niet goed om in dit soort topics met een vrouw te discussiƫren, want, zeg eerlijk, gezien de inhoud van dit topic, ga je op een ''seksuele manier'' naar de vrouwen hier kijken.
    Is gewoon niet goed. Het leidt tot onreine gedachten, etc. Daar doe je niet je voordeel mee.
    Leest als een moraalridder die mensen wil redden van het vuur wat hij zelf heeft gesticht.

  7. #22
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Citaat Geplaatst door Groenlicht Bekijk reactie
    Leest als een moraalridder die mensen wil redden van het vuur wat hij zelf heeft gesticht.

    Sds denkt echt dat dat t enige is waar men aan denkt....

    Libido is 0,00000 ja ik lees het en geef commentaar. Zegt niets over mn daden in real life. Maar goed ... dank voor de bezorgdheid.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Sds denkt echt dat dat t enige is waar men aan denkt....

    Libido is 0,00000 ja ik lees het en geef commentaar. Zegt niets over mn daden in real life. Maar goed ... dank voor de bezorgdheid.
    Je bent te vaak actief in seksuele topics. Dat is gevaarlijk!
    Sterker door Strijd

  9. #24
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Vragen die door google beantwoord kunnen woorden met plaatsjes/ tekst. Maar de drang om aand8 te hoog is en daardoor de vraag hier gesteld wordt.

    Maak een topic aan, ik wil aand8. Vast iemand die er op ingaat.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    320
    09-10-2017

    Citaat Geplaatst door sollaya Bekijk reactie
    wat is standje 69?
    Geweldig die oude topicss