1. #16
    Me, Myself and I

    Reacties
    118
    07-09-2007

    Citaat Geplaatst door HoceimaBoyZ Bekijk reactie
    Welke opleiding volg je?
    Rechten
    At this point in my life, if it doesn't make me better, make me happy, or make me money, i don't make time for it.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    635
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Ietskwijt Bekijk reactie
    Iemand tips voor onderzoeksmethodolgie & theoretisch kader.
    Ik ben ook bezig met het schrijven van theoretisch kader. Iemand die weet wat hier allemaal in moet komen te staan?


  3. #18
    ROTTERDAM!

    Reacties
    775
    29-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Ben bijna klaar ermee

    Zoek iemand die het goed kan controleren op zinsbouw, grammatica etc. WO niveau.
    Rotterdam.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.623
    14-10-2008

    Zou iemand mij op weg kunnen helpen. Ik wil graag de kant op met jongeren en stages. De instelling waar ik een onderzoek voor ga doen heeft veel te maken met jongeren die op school zijn uitgevallen door het niet vinden van een stage. Maar het lukt me niet goed omeen vraag te formuleren betreffende dit onderwerp.

    Het gaat om een afstudeeronderzoek op HBO niveau
    One smile can cover a million tears

  5. #20
    ROTTERDAM!

    Reacties
    775
    29-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sfiffa Bekijk reactie
    Zou iemand mij op weg kunnen helpen. Ik wil graag de kant op met jongeren en stages. De instelling waar ik een onderzoek voor ga doen heeft veel te maken met jongeren die op school zijn uitgevallen door het niet vinden van een stage. Maar het lukt me niet goed omeen vraag te formuleren betreffende dit onderwerp.

    Het gaat om een afstudeeronderzoek op HBO niveau
    Misschien moet je het onderzoek verbreden en niet alleen stage als oorzaak geven. Er zijn natuurlijk meerdere factoren die invloed uitoefenen op schooluitval.
    - Welke factoren zijn van invloed op de toename van schooluitval?
    - Welke aspecten spelen een rol bij jongeren die geen stageplek kunnen vinden?
    - Speelt de achtergrond van de jongeren een rol bij het niet vinden van een stageplek wat schooluitval als gevolg heeft?

    Ik dacht zoiets Je mag me pmen als je wilt brainstormen.
    Rotterdam.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    51
    03-09-2008

    Is hier iemand die mij kan helpen met het formuleren van deelvragen? Heb er al een aantal maar heb daar feedback over gehad. Ik kom er niet helemaal uit..PM

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    239
    23-01-2011

    Deze man is niet serieus. Reageert op een gegeven moment geheel random niet meer.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    30
    30-09-2014

    Zijn er mensen inmiddels verder gekomen met het verhaal rondom afstuderen/scriptie?
    Te bereiken voor vragen over het uitbesteden van je scriptie of voor alles wat daarmee te maken heeft via mijnopdracht@outlook.com of 06-87103121

  9. #24
    MVC Elite

    Reacties
    828
    25-08-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Waar gaan jullie onderzoeken over?

  10. #25
    MVC Elite

    Reacties
    828
    25-08-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ietskwijt Bekijk reactie
    Iemand tips voor onderzoeksmethodolgie & theoretisch kader.

    Pfffff, ik ben daar ook mee aan het strugglen nu.
    Ik moet projecten in het kader van leefbaarheid op effectiviteit gaan evalueren.
    Maar ik kan geen goed evaluatiemodel vinden.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    4
    16-02-2015

    Als je bezig bent met een wetenschappelijk onderzoek en je schrijft jouw thesis daarover, dan kan je juist het best beginnen met je methodologie ipv met je inleiding. Dit heb ik als tip meegekregen van mijn begeleider. Dit onderdeel is het meest cruciaal omdat je hier precies beschrijft wat je hebt gedaan. Het is belangrijk dat je dit opschrijft voordat je dingen gaat vergeten wat weer heel slecht is mocht iemand het ooit willen repliceren...
    Mijn comments worden wel op de een of andere manier pas super laat geplaatst, dus tegen de tijd dat dit zichtbaar zal zijn zullen er al 100 andere onderwerpen besproken zijn hier Anyway, hopelijk mag het iemand helpen.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5
    23-09-2014

    Lieve mensen,

    Ik heb hulp nodig met mijn deelvragen... kan iemand svp mij helpen?

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    10
    24-02-2015

    Heeft iemand een interessant onderwerp (probleemstelling) voor mijn afstudeeronderzoek SJD.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    11
    19-01-2007

    Heeft iemand een interessant(probleemstelling, deelvragen) voor mijn afstudeeronderzoek (commerciele economie)

    wat te maken heeft met online marketing.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    30
    30-09-2014

    Voor diegene die moeite hebben met het vinden van een onderwerp: google het onderwerp en zoek naar recente artikelen. Daarin komen meestal problemen naar voren. Als voorbeeld neem ik online marketing van Junk_de_luxe. Ik heb ingetypt: online marketing + nieuws (wees creatief met wat je in google tikt, een woordje verschil kan de andere kant van de wereld laten zien bijv. online marketing + trends)

    Volgende link gebrukt vanuit google: http://www.marketingfacts.nl/bericht...-marketingtool

    Het vertelt over een nieuwe mogelijk stap in online marketing. Werken met upcoming apps zoals snapchat.

    Een mogelijke onderzoeksvraag: Op welke wijze kan organisatie X up-coming apps inzetten om generatie Y (geboren tussen 1980 en 1996) te bereiken?

    Je moet dus onderzoeken: generatie Y en hun gedrag online, wat zijn deze apps, wat bepaald hun succes en tot slot hoe kan dit voor rendement zorgen?

    Dit is in enkele minuten gevonden en geformuleerd, gedurende een afstudeertraject kan een vraag veranderen en daarmee het onderzoek, dat is niet erg.

    Dit is slechts een beknopte voorbeeld van een manier om aan onderwerpen te komen, er zijn natuurlijk meer manieren.

    Voor vragen kun je contact opnemen.
    Te bereiken voor vragen over het uitbesteden van je scriptie of voor alles wat daarmee te maken heeft via mijnopdracht@outlook.com of 06-87103121