1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    91
    07-05-2013

    Assalaam alaykoem warhmatullaahi wa barakatu Manhajsalaf2018

    Het is beter om bewijzen te leveren dan spreken over de ulema. Heb je bewijs dat shaykh rabee hafieduhuAllah aanbeden wordt, zoals de sufiyien het doen?

    Wullahi wullahi wullahi 1 van de grootste gevaren is dat als begeertes zich vormen als zogenaamde bewijzen. La, we spreken enkel met bewijzen.

    Wat vindt jij van shaykh albaanie en shaykh utaymeen moge Allah hen het paradijs geven wegens de inspanningen die zij gedaan hebben voor de ummah, omwille van Allah?

    Deze 2 geleerden (ook anderen) hebben de shaykh (rabee) geprezen en anderen geadviseerd kennis van hem te nemen.

    LA wullahi vrees Allah en bedwing jouw nefs en tong. Wat als Allah jou hierover vraagt op de dag des oordeels, van wat jouw bewijzen zijn?

    N3em je hebt groeperingen. De ene noemt zich salafi jihadi de andere noemt zich zo en de andere noemt zich zo. Een fiets met een auto kentekenplaat, is geen auto!

    We kunnen niet hoe mensen zich noemen, qua jouw ervaring met bepaalde personen een stempel plaatsen op iemand. Dit is jarh wa tahdeel en die heeft zijn stelregels. Naast het kennis hebben van bepaalde onderwerpen in de islamitische geloofsleer en ahadieth, dienen we te gaan spreken met daliel.

    Wullahi dit is een gevaarlijke pad. Zoek toevlucht bij Allah tegen de vervloekte saytan. Want hij zal de kinderen van Adam niet met rust laten.

    Soms denken mensen dat zij op het rechte pad bevinden, terwijl dat niet zo is (algemene uitspraak). Tenzij de persoon spreekt en handelt met bewijzen van de Quran en de sunnah, volgens de begrip van de salaf.

    Moge Allah ons allen leiden
    Geduld is vereist in alle zaken.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Het zijn allemaal Paleismonniken en Paleispriesters dus allen voor geen cent te vertrouwen

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Erger is dat deze man en de sekte waar hij toebehoort uitnodigen naar het aanbidden van sheikh Rabee. Ze dwingen moslims om deze sheikh boven alles en iedereen te plaatsen en hem ten alle tijden blind te volgen. Volgens hen is hij vrij van fouten, wat hem bijzonder maakt tegenover andere geleerden.

    Deze sekte zijn de grootste munafikin die ik ooit heb ontmoet in mijn leven, moge Allah hun onwetende blinde volgers leiden en hun sekteleiders vernietigen amin.

    Naast dit hebben zij nog veel meer grote fouten in aqeeda. Teveel om op te noemen.
    Hoor het van deze munafiq zelf
    Umm Kechie is zelf van de Paleispriesters en Paleismonniken sekte en zie wat ze schrijft huichelaar van de bovenste plank

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door yelbouazzati Bekijk reactie
    Assalaam alaykoem warhmatullaahi wa barakatu Manhajsalaf2018

    Het is beter om bewijzen te leveren dan spreken over de ulema. Heb je bewijs dat shaykh rabee hafieduhuAllah aanbeden wordt, zoals de sufiyien het doen?

    Wullahi wullahi wullahi 1 van de grootste gevaren is dat als begeertes zich vormen als zogenaamde bewijzen. La, we spreken enkel met bewijzen.

    Wat vindt jij van shaykh albaanie en shaykh utaymeen moge Allah hen het paradijs geven wegens de inspanningen die zij gedaan hebben voor de ummah, omwille van Allah?

    Deze 2 geleerden (ook anderen) hebben de shaykh (rabee) geprezen en anderen geadviseerd kennis van hem te nemen.

    LA wullahi vrees Allah en bedwing jouw nefs en tong. Wat als Allah jou hierover vraagt op de dag des oordeels, van wat jouw bewijzen zijn?

    N3em je hebt groeperingen. De ene noemt zich salafi jihadi de andere noemt zich zo en de andere noemt zich zo. Een fiets met een auto kentekenplaat, is geen auto!

    We kunnen niet hoe mensen zich noemen, qua jouw ervaring met bepaalde personen een stempel plaatsen op iemand. Dit is jarh wa tahdeel en die heeft zijn stelregels. Naast het kennis hebben van bepaalde onderwerpen in de islamitische geloofsleer en ahadieth, dienen we te gaan spreken met daliel.

    Wullahi dit is een gevaarlijke pad. Zoek toevlucht bij Allah tegen de vervloekte saytan. Want hij zal de kinderen van Adam niet met rust laten.

    Soms denken mensen dat zij op het rechte pad bevinden, terwijl dat niet zo is (algemene uitspraak). Tenzij de persoon spreekt en handelt met bewijzen van de Quran en de sunnah, volgens de begrip van de salaf.

    Moge Allah ons allen leiden
    Nieuw: Zij aanbidden shaykh rabee !

    Shaykh Abdur-Rahman Mohyideen

    https://saafiqah.com/?p=1465

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door yelbouazzati Bekijk reactie

    Het is beter om bewijzen te leveren dan spreken over de ulema.

    Hier ben ik al gestopt met lezen. Deze abu khadija is geen student van kennis, laat staan een geleerde.

    Jij weet het verschil niet tussen een echte student en een neppe, je weet niet wie de ulama zijn, je weet niet waar de profeten naar hebben uitgenodigt. Ga dat eens onderzoeken en dan tegen me praten.

    Want dit geloof is geen spelletje. Deze abu khadija en iedereen zoals hij hebben er een spelletje van gemaakt en nodigen uit naar shirk, daarnaast zijn deze mannen van de murjia en broeders van de mushrikin.

    Moge Allah aza wa jall jou de waarheid laten inzien amin.

    Wa alaikumu salam

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door jamal-nadori Bekijk reactie
    Nieuw: Zij aanbidden shaykh rabee !

    Shaykh Abdur-Rahman Mohyideen

    https://saafiqah.com/?p=1465
    Interessant! Dit had ik zelf nog niet gezien. Mijn uitspraak deed ik uit wat ik zelf zie en waar duidelijke bewijzen voor zijn, zo duidelijk dat het niet meer te ontkennen is, tenzij degene zo blind is en fanatiek vast blijft houden aan personen in plaats van het volgen van de koran en de soenna.

    Daarnaast deed ik mijn uitspraak over deze kleuters die zich toeschrijven aan de salaf, kleine kinderen die fatwa's geven, de status van een student niet eens bereikt hebben , laat staan een geleerde.

    Of Shaikh Rabee achter hen staat in het aanbidden van hem op deze wijze, ik denk het niet maar wa Allahu alam.

  7. #22

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Refuting the Opression , Deception and Ignorance of Abu Khadeejah Abdul-Waahid SP

    https://saafiqah.com/?p=1740

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Toppunt van hypocrisie

    Paleismonnik a is niet goed
    Paleismonikken c, f, g en p zijn ook niet goed maar Paleismonnik t is wel goed en Paleismonniken u, v en x zijn ook goed
    Zo ook betreft PaleisPriesters, PaleisBisschoppen, PaleisHofnarren en PaleisProfeten

    Ze zijn allen in dienst van de tiran (corrupte heerser) en vertoeven zich in de paleizen van de corrupte heersers
    Van simpele PaleisMonikken zoals abu khadi3a tot de Paleisprofeten aan toe zoals bin baazz

    Hoe kun je hun in hemelsnaam 3uloemaah noemen??

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Toppunt van hypocrisie

    Paleismonnik a is niet goed
    Paleismonikken c, f, g en p zijn ook niet goed maar Paleismonnik t is wel goed en Paleismonniken u, v en x zijn ook goed
    Zo ook betreft PaleisPriesters, PaleisBisschoppen, PaleisHofnarren en PaleisProfeten

    Ze zijn allen in dienst van de tiran (corrupte heerser) en vertoeven zich in de paleizen van de corrupte heersers
    Van simpele PaleisMonikken zoals abu khadi3a tot de Paleisprofeten aan toe zoals bin baazz

    Hoe kun je hun in hemelsnaam 3uloemaah noemen??
    Hoi Noeha KOE

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Mohtje19 Bekijk reactie
    Ik hoor van leden dat jij vrouw bent. Klopt dat?
    Je wilt gewoon dat ik foto van mijn piemel aan jou stuur Umm Kechie Manhajsalaf2018
    Je verzamelt naaktfoto's van mannelijke leden en iedereen weet dat jij ze hier ook liep te strooien Umm Kechie Manhajsalaf2018
    Wil je mijn piemel zien Umm Kechie Manhajsalaf2018
    Begrijp ik dit goed?


  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Mohtje19 Bekijk reactie
    Ik hoor van leden dat jij vrouw bent. Klopt dat?
    Wat ik zeker weet, is dat hij of zij een ongelovige is, hij liegt over alles, de ene keer doet hij zich voor als een salafi, de andere keer als een sunniet, en dan weer een khariji, hij is iedere keer wat anders om de leden hier tegen elkaar op te zetten, hij geniet ervan wanneer leden ruzie hebben, hij gaat proberen om nog meer haat te kweken, en dan komt hij soms tevoorschijn met zijn echte gezicht, waarmee hij spot met de profeet salalahu alaihi wa salaam.

    Onderhand weet hij dat ik de enigste ben die hem door heeft, en daarom ben ik zijn grootste vijand.

    Laat hem maar zichzelf elke dag belachelijk maken in dit hoekje, want dat is wat hij werkelijk doet.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Abubakr16 Bekijk reactie
    Hoi Noeha KOE
    Hoi Umm Kechie Manhajsalaf2018



  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Mohtje19 Bekijk reactie
    Ziek
    Hoeveel mannelijke accounts heb je Umm Kechie Manhajsalaf2018??

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    2.548
    11-01-2016

    Citaat Geplaatst door Espirite Bekijk reactie
    Hoeveel mannelijke accounts heb je Umm Kechie Manhajsalaf2018??
    Waarom ontwijk je Umm Kechie?