1. #1
    Allaahoe ahad!!

    Reacties
    2.041
    11-05-2010

    Kinderwagen

    We zijn er bijna, alleen die kinderwagen nog!
    Welke hebben de moeders hier? Ik ben nog niet dé kinderwagen tegen gekomen.
    Ik wil iig één van deze drie. De rest vind ik niets voor mij.



    Deze vond ik zo mooi toen ik em voorbij zag komen maar eenmaal in de winkel vond ik de stof te kreukend en niet strak.



    Deze wilde ik vroeger altijd al hebben maar die van vorig jaar in deze kleur is veel mooier.



    Deze vind ik mooi en strak. Alleen hoe praktisch is deze wagen, wie heeft ervaringen?
    So remember Me; I will remember you. And be grateful to Me and do not deny Me. (2:152)

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    128
    28-02-2014

    Ik heb de joolz day, met leren handvat. Heel blij mee

  3. #3
    Allaahoe ahad!!

    Reacties
    2.041
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Love85 Bekijk reactie
    Ik heb de joolz day, met leren handvat. Heel blij mee
    Ja ik heb niet de juiste kleurencombi geplaatst maar hij was zand met camel leren handvat en merkplaat. Alleen de kap ziet er uit alsof het snel verkreukelt. Heb jij daar geen last van?
    So remember Me; I will remember you. And be grateful to Me and do not deny Me. (2:152)

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    511
    21-05-2014

    Ik heb de stokke. Heel tevreden mee!

  5. #5

    Reacties
    568
    06-11-2014

    Stokke is echt afshuwelijk, alsof je een heftruck naar voren duwt
    Mima is wel leuk, maar vind de Joollz praktischer en gewoon mooier.

  6. #6
    Married. ♥

    Reacties
    816
    01-11-2012

    Laatste vind ik heel mooi. Heb ik al een tijdje op het oog, voor moest ik zwanger zijn. Mima heeft sowieso hele leuke. De eerste vind ik persoonlijk niet zo, naast dat iedereen ermee loop (wat op zich niet zo erg is) vind ik de onderkant gewoon niet mooi. Maar das mijn smaak.
    .

  7. #7
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Laatste is erg mooi. Mn buren hebben die

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    974
    27-01-2013

    Allemaal lelijk.

  9. #9
    Allaahoe ahad!!

    Reacties
    2.041
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Twixsie Bekijk reactie
    Stokke is echt afshuwelijk, alsof je een heftruck naar voren duwt
    Mima is wel leuk, maar vind de Joollz praktischer en gewoon mooier.
    Nou daar moet ik je ongelijk in geven, hij is juist heel soepel en behendig. Mijn schoonzus heeft er één thuis liggen, wel in 2010 gekocht.
    So remember Me; I will remember you. And be grateful to Me and do not deny Me. (2:152)

  10. #10
    Allaahoe ahad!!

    Reacties
    2.041
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Aya. Bekijk reactie
    Laatste vind ik heel mooi. Heb ik al een tijdje op het oog, voor moest ik zwanger zijn. Mima heeft sowieso hele leuke. De eerste vind ik persoonlijk niet zo, naast dat iedereen ermee loop (wat op zich niet zo erg is) vind ik de onderkant gewoon niet mooi. Maar das mijn smaak.
    Mima ken ik alleen van zien, ben benieuwd naar de ervaringen. Toen ik em voor t eerst zag (internet) dacht ik wauw als ik ooit kindje krijg ga ik voor die. Alleen toen ik ging friemelen in de winkel vond ik em beetje plastic-achtig. Nu keer ik weer terug, omdat het van alle wagens een strak model heeft. Ingewikkeld allemaal.
    So remember Me; I will remember you. And be grateful to Me and do not deny Me. (2:152)

  11. #11
    Allaahoe ahad!!

    Reacties
    2.041
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Kahena Bekijk reactie
    Allemaal lelijk.
    Nou als je deze lelijk vindt dan ga je geen wagen vinden hoor. De rest is oerlelijk
    So remember Me; I will remember you. And be grateful to Me and do not deny Me. (2:152)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8.757
    03-12-2009

    Ik heb eerst de Stokke gehad & daarna van Joolz .. Moet toch zeggen dat de Stokke fijner was ..
    I keep my dreams alive untill the right time.

  13. #13
    <3

    Reacties
    496
    09-05-2010

    Stokke limited edition black
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    496
    24-07-2014

    Stokke crusi

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.522
    14-05-2010

    kan je alleen maar raden om een kinderwagen te kopen die je makkelijk kan opvouwen en niet zo zwaar is..