1. #104521
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Zowel die van de bakker als van je zus zien er goed uit. We kunnen wel niet proeven natuurlijk haha.

    Dankjewel

  2. #104522
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Mijn neven zijn gisteren nog vanuit Frankrijk gekomen naar nl. En is ook gelukt. Nl heeft de grenzen niet dichtgegooid daarom. Iedereen mag hier wel komen, maar wij eruit word weer lastig verhaal
    Nou dan hebben ze geluk gehad. Denk dat eruit gaan niet zo moeilijk is maar om terug te keren riskeer je wel tegen gehouden te worden. Waar wij wonen is er de hele tijd controle. 's avonds niet maar een beetje verder in Frankrijk dan staan ze wel de hele tijd.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #104523
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Ik denk ook dat marokko in de zomer terug open gaat voor de toeristen. Vele gezinnen zitten nu zonder of met een beperkt inkomen daardoor.
    Mijn man denkt van niet. Gezondheid op nummer 1 zegt hij. Zelf al lijden sommige zo hard hierdoor. Een corona uitbraak zoals hier kan het gezondheidssysteem daar gewoon niet aan.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #104524
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Selaam dames
    Wa akhiran... we zijn weer back to normal life.of soort van dan. Vandaag staat de opruim en schoonmaak op de planning. Het is bijna 13 uur en heb niks gegeten. Soubhanallah ramadan zit nog in ons lichaam.
    Asfoureh vond de plateau wel ok. Als het oké smaakt be3da ma3lish.
    Weet nog eens dat ik net was bevallen en het eid was. Heb toen een plateau gehaald ook 30 euro. Nou was niet te eten gewoon.
    Mohim de koekjes koorts is gezakt saffi.
    3oqba l eid kbir inchallah

  5. #104525
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Freya mooie taartjes. Die kleur groen is echt mooi ma shaa Allah. En die maantaart heel leuk.. ook die cc. Ik vind die verschillende cc feestelijk eruit zien.

    Hier is het ook wennen dat ik weer mag eten. Heerlijk dat ik thee kan drinken, alhamdoulilaah. Vanmorgen 2de keer gezellig met eigen gezin ontbeten met restjes van gisteren. Pannenkoeken met slagroom en nutella,haha. Ik had nog slagroom over van het gebak. Ach ja eid modus, alles mag.

    Voor de rest lekker rustig aan vandaag. Laatste week stond er dagelijks wel iets op de planning kwa voorbereidingen. Raar om nu niks te 'moeten' .

  6. #104526
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Ons ontbijtje gisteren. De broers van mijn man waren er ook. Uiteindelijk msemmen ipv harcha gemaakt. Daar had mijn man meer zin in. Lekker genoten alhamdoulilaah.
    Mijn zwager was onder de indruk dat ik het gebakje had gemaakt. Ik zelf vond ze ook goed gelukt alhamdoulilaah.


  7. #104527
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Eid mubarak lieve dame! Hoop in shaa Allah dat jullie een mooie dag hebben gehad




    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  8. #104528
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Ma sha allah ziet er echt goed uit dames!
    Moslima en tesliem echt top!
    Moslima echt heel mooi je taartjes! Love it!

  9. #104529
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Ons ontbijtje gisteren. De broers van mijn man waren er ook. Uiteindelijk msemmen ipv harcha gemaakt. Daar had mijn man meer zin in. Lekker genoten alhamdoulilaah.
    Mijn zwager was onder de indruk dat ik het gebakje had gemaakt. Ik zelf vond ze ook goed gelukt alhamdoulilaah.

    Mooi taartje idd, bsa7tkoem, ziet er mooi uit.

    Tesliem mooi gedekte tafel tbarkellah!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #104530
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Bloemen gekregen van iemand als dank voor de koekjes.... hihi...

    http://imgur.com/a/0IIUpsQ
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #104531
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    MashaAllah moslima en tesliem ziet er lekker uit!
    Zien er fris uit ook die gebakjes

    @juno wat lief die bloemen
    En ja zeker fijn helaas nog maar halve dagen
    Voor zij die zo stoer gingen praten en uitschelden verdienen meer dan zo een vinger pfff

    Ik bedacht me net hè die bonbons zou toch gewoon een tandstokertje kunnen nemen en dat erin prikken en ze zo dippen/rollen.. Lijkt me een stuk sneller en makkelijker ook om ze allemaal netjes te krijgen
    Happiness is an inside job


  12. #104532
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Argh ja me too.. maar geen zin om boodschappen te doen. Ben druk bezig met huishouden. Ja dan heb je er zin in en dan MOET je het eten hahah. Bsa7tkoum alvast lieverdd.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Allah ie3tek saha
    Ja dat poetsen altijd na Eid en daarvoor nog.. houd niet op
    Happiness is an inside job


  13. #104533
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Nou dan hebben ze geluk gehad. Denk dat eruit gaan niet zo moeilijk is maar om terug te keren riskeer je wel tegen gehouden te worden. Waar wij wonen is er de hele tijd controle. 's avonds niet maar een beetje verder in Frankrijk dan staan ze wel de hele tijd.
    Ze wonen bij Parijs in de buurt. Ze zouden vandaag s nachts weer terug rijden. Ben benieuwd. Ze hebben wel binnendoor gereden en zo de bekende snelwegen ook nie genomen
    Happiness is an inside job


  14. #104534
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    MashaAllah moslima en tesliem ziet er lekker uit!
    Zien er fris uit ook die gebakjes

    @juno wat lief die bloemen
    En ja zeker fijn helaas nog maar halve dagen
    Voor zij die zo stoer gingen praten en uitschelden verdienen meer dan zo een vinger pfff

    Ik bedacht me net hè die bonbons zou toch gewoon een tandstokertje kunnen nemen en dat erin prikken en ze zo dippen/rollen.. Lijkt me een stuk sneller en makkelijker ook om ze allemaal netjes te krijgen
    Dit zag ik voorbij komen bij Narlicious ook maar dan moeten ze wel ook eerst in de vriezer anders vallen ze er zo vanaf, veel te zwaar voor zo'n dun stokje. Daarna vulde ze het gaatje op met spuitzak waarmee ze ook versierde

  15. #104535
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Was op werk vandaag, burrito met avocado, bonen, sour cream enz[emoji39]

    En wat healthy boodschapjes a la moi, ga zo vega burger eten met salade

    Op werk moeten we nu ook echt veel rondjes lopen ivm eenrichtingsverkeer ook met gebouw in en uit. Goed voor de stappen haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk