Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.
PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.
Zien er lekker smeuïg uit, die cakes.
Vandaag eet ik alleen met de kids. We hebben pompoensoep en broodjes gezond. Misschien doe ik nog wat aardappelpartjes in de oven. Ze vinden beiden soep niks aan namelijk.
Inna lillaahi wa ina ilayhi 3adjroen. Wel heftig voor je man dat hij nu geen ouders meer heeft. Moge Allah genade met hem hebben je zijn nabestaanden sbar geven ameen
Ik bedoelde dat mijn zoontje in groep 3 zit. Ja komt wel wat werkjes bij kijken.
Je cakes zijn mooi gelukt ma shaa allah.
Heb uitje gesneden en laten trekken in echte honing. Schijnt 1 van de beste hoest siroop te zijn en tegen een zere keel. We gaan t straks voor t slapen gaan proberen.
Sousou is
Is intermittend fasting niet iets? Niet aan te raden als je natuurlijk bv geeft.
Mm schoonzus doet dit al jaren. Ze is daarmee goed afgevallen en ze voelt zich er ook heel goed bij. Als je het doet word er aanbevolen vanuit de islam het vasten van maandag en donderdag
Happiness is an inside job
Ja heftig indd.
Vooral mn schoonmoeder was zo oud nog helemaal niet, maar blijft even erg.
Ameen!
Ow ja indd. Nog even volhouden!
Dankjewel jammer dat je ze dan kapot moet maken![]()
Dankjewel, zijn ook lekker!
Hier vinden ze elke soep lekker. Zelf bisara.![]()
Andere eten hebben ze weer moeite mee.
Happiness is an inside job
Haha echt alsof rfissa sneller is! Aaah lief je kindjes!hoe oud zijn ze? Moge Allah swt ze beschermen!
QUOTE=Emiras;134866495]Ok ga het proberen. Hahah rfissa meskien, beter lahmacun dan. Ze vroegen net ook, wat gaan we eten op de dag dat de baby mag kiezen? Toen zei de oudste: ooh neee alleen melk en prutjes. Ik ga dan dood van de honger mamaaa aub laat de baby niet kiezen. Was een hele drama geworden hahaha. Elhamdulillah hebben we genoeg eten om uit te kiezen...[/QUOTE]