1. #109006
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Gelijk heb je.....lekker ontspannen. Besaha. Ik heb nergens zin in vandaag..moest wel 2 kilo visjes maken. Ik zou charmilla maken. Maar zelfs dat vond ik te veel snijwerk..dus heb ik maar bissara gemaakt en visjes erbij gebakken

    Morgen staat couscous op de planning in shaa Allah.
    Idd lekker besteld, iedereen wou wat anders hihi voor deze keer mocht het.

    Ah lekker gezond ook besahtkoum. Couscous ook lang geleden bij ons, heb nog steeds geen cscs pan.

    Morgen willen de kinderen kumpir, ff kijken of ik op tijd thuis ben.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #109007
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Ik heb het niet helemaal bekeken, maar echt ziek! Bedankt voor het delen. Je hoort al jaren dat deze praktijken aan de gang zijn. Maar nu noemen ze echt namen. Moge allah onze kinderen beschermen en de daders laten oppakken ameen
    Er is zelfs een demonstratie gepland voor as zaterdag. Ik dacht Den Haag. Anti normaliseren pedofielen ivm weer die nieuwe politieke partij. Zulke gasten mogen gelyncht worden.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #109008
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Sebe3 buffet, was erg gezellig
    Nu beginnen met opruimen en alles terug op z'n plek zetten
    . alhamdouliah









    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  4. #109009
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Leuk zoals je het serveert. Lekker snoepen van verschillende smaken. Ziet er ook zo kleurrijk uit.

    Mijn man wachtte al op die catusvruchten van de Lidl. Hij heeft een hele doos gekocht haha

    Heb je het leuk gehad met je visite?

    @ praline en hoe reageerde je moeder toen ze geen kleinkinderen zag....geen kinderen mee.....jij solliciteert om moeilijkheden haha. Geniet ervan
    Ik heb 2 pakken cactus vijgen in mijn eentje op. Heerlijk.[emoji28]
    Was erg gezellig. Voldaan moe .. ben ook als een blok in slaap gevallen en als klap op de vuurpijl heeft mijn dochtertje de hele nacht door geslapen allahuma barek [emoji7][emoji7][emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  5. #109010
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    @roumaissa dankjewel x

    Moslima81.. Hahah nou echt hè, ze bleef maar gluren naar de auto, maar het was maar voor een dagje. Wel echt heeeerlijk opgestaan. Had wel steeds dat gevoel dat ik wat was vergeten, zo raar is dat

    Onze favoriete koffie tentje daar en een leuk jurkje gehaald nog




    Happiness is an inside job


  6. #109011
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Sebe3 buffet, was erg gezellig
    Nu beginnen met opruimen en alles terug op z'n plek zetten
    . alhamdouliah









    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

    Super hoe jij je bezoek steeds blijft verwennen bsa7tkoum

    @freya ook lekker die dadelkoekjes
    Happiness is an inside job


  7. #109012
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Idd lekker besteld, iedereen wou wat anders hihi voor deze keer mocht het.

    Ah lekker gezond ook besahtkoum. Couscous ook lang geleden bij ons, heb nog steeds geen cscs pan.

    Morgen willen de kinderen kumpir, ff kijken of ik op tijd thuis ben.
    Besaha! Iedereen blij haha.

    Vandaag voel ik met iets energieker......dus kan wel couscous maken.

  8. #109013
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik heb 2 pakken cactus vijgen in mijn eentje op. Heerlijk.[emoji28]
    Was erg gezellig. Voldaan moe .. ben ook als een blok in slaap gevallen en als klap op de vuurpijl heeft mijn dochtertje de hele nacht door geslapen allahuma barek [emoji7][emoji7][emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ik heb niet zo veel met thahandieth, maar die van de lidl vind ik wel lekker op de oranje na.

    Klinkt als een geslaagde dag. Ziet er super verzorgd eruit en lekker veel keus ma shaa Allah. Besaha je nachtrust.

  9. #109014
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    @roumaissa dankjewel x

    Moslima81.. Hahah nou echt hè, ze bleef maar gluren naar de auto, maar het was maar voor een dagje. Wel echt heeeerlijk opgestaan. Had wel steeds dat gevoel dat ik wat was vergeten, zo raar is dat

    Onze favoriete koffie tentje daar en een leuk jurkje gehaald nog




    Besaha jurkje en dagje uit met je mam.

    Ik kijk altijd uit naar het moment dat ik even zonder kinderen ben. Maar na een tijd voelt het akward ofzo.. als ik buiten ben , heb ik het niet door. Maar juist thuis......alsof ik nog iets moet doen of regelen.....Ik ben geprogrammeerd haha

  10. #109015
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Super hoe jij je bezoek steeds blijft verwennen bsa7tkoum

    @freya ook lekker die dadelkoekjes
    Allah3tiek sa7a [emoji8]
    Het is vermoeiend maar alhamdouliah ook heel gezellig.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  11. #109016
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Ik heb niet zo veel met thahandieth, maar die van de lidl vind ik wel lekker op de oranje na.

    Klinkt als een geslaagde dag. Ziet er super verzorgd eruit en lekker veel keus ma shaa Allah. Besaha je nachtrust.
    Ik ben meer van thandieth mijn man meer van tezaath [emoji38]

    Alhamdouliah zeer geslaagd.
    Ik ga straks op condoleance bezoek. Heb een schaal samengesteld van alle lekkere cakes die mijn bezoek heeft meegenomen en mini pancakes gebakken... Voor meer heb ik echt geen energie.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  12. #109017
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Omg Riannah, tbarkAllah TbarkAllah TbarkAllah! Jouw familie mag echt trots zijn op wat jij keer op keer neer weet te zetten. Bsahtekoum!

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  13. #109018
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Selaam dames
    Ik ben enorm ziek geworden ik vraag jullie dou3a voor mij en iedereen die ziek is.
    X nismae

  14. #109019
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Selaam dames
    Ik ben enorm ziek geworden ik vraag jullie dou3a voor mij en iedereen die ziek is.
    X nismae
    Wa alaikoum salam meid, Allah ishafiek! Moge Allah wataa3la jou doen genezen en hier sterker uit laten komen. Hoop oprecht dat je snel opknapt en weer als ouds voor jouw gezin kan zorgen!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #109020
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Riannah Tbarkallah 3liek. Wat een werk heb jij verricht zeg! Jouw bezoek heeft zo te zien heel erg gesmuld!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.