1. #75916
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    En het lekkerst gewoon in de oven afbakken denk ik he?
    Ben benieuwd

    Dankjewel

    Nu bezig met een Dripcake. Hoop dat de kleuren net zo mooi uitvallen als ik wil




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik doe bijna alles in de oven. Heb zo’n hekel aan die frituur/baklucht die uren blijft hangen. Ook als er geen oven bij staat doe ik ze toch erin. Let wel op dat als je die burgers met vulling neemt niet te hoog en te lang bakt, anders loopt t zo eruit.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #75917
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Vegeet bijna die brownies!!! Wou bijna hap van mn scherm nemen mmmmmm zien er lekkerder uit dan die van Laplace(Jumbo)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Hahah, ik heb daar net mee geluncht en ze zijn nog net zo lekker als gisteren Hmm

    Volgens mij heb ik die nooit op van la place
    Maar wel eens van Starbucks en die zijn ook echt[emoji7]







    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  3. #75918
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik doe bijna alles in de oven. Heb zo’n hekel aan die frituur/baklucht die uren blijft hangen. Ook als er geen oven bij staat doe ik ze toch erin. Let wel op dat als je die burgers met vulling neemt niet te hoog en te lang bakt, anders loopt t zo eruit.

    Ja klopt en oven smaakt wel lekker zulke dingen
    Loempia’s frituur ik liever wel vind dat lekkerder

    Maar ga het eens proberen voor de makkelijke dagen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  4. #75919
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja klopt en oven smaakt wel lekker zulke dingen
    Loempia’s frituur ik liever wel vind dat lekkerder

    Maar ga het eens proberen voor de makkelijke dagen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja subhanallah loempia is ook enige wat ik liever frituur.
    Besaha jouw brownie, heb die van starbucks nooit op die moeten we maar proberen he. Die van jumbo is met pecannoten mmm
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #75920
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Mooi Frey, leuk gedaan. Is die bal ook een cake/taart of enkel fondant?
    Dankjewel! Ja dat is ook taart.

  6. #75921
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001



    heb net weer ingeslagen bij plus. Bedoelde deze, had gisteren die sate is echt lekker. En die andere ook eerder gehad.



    Deze is 1 vd weinigen die ik lekker vind van vivera. Koop deze voor glutenvrij dieet, de rest is allemaal gepaneerd.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #75922
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Hoe walgelijk ook de berichten zijn. Als er aanslagen op niet moslims gepleegd worden in naam van de islam, dan zijn de positieve reacties van moslims ook niet mals. Ik lees ze liever niet. Allah veranderd de toestand van de gelovigen niet tot ze Het zelf veranderen. Ik heb het gevoel dat we daarin leven..zolang wij moslims niet rechtvaardig en volgens de quraan en soennah leven, zullen niet moslims slecht gedrag bij ons zien en daar reacties op geven. Wa allahoe a3lam

    Moge Allah ons leiden en beschermen ameen
    Ik heb nergens verrotte reacties gelezen bij al die andere aanslagen hoor?? Integendeel!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  8. #75923
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Hier kreeg ik wel gewoon kippenvel van..




    Filmpje niet gezien, maar genoeg over gehoord dat het zo beter is niet gezien te hebben[emoji174]



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik heb een stukje gezien verschrikkelijk beter niet kijken . Kinderen en ouderen opgestapeld naast elkaar dood. Alkah rehmom

  9. #75924
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Een klein stukje, het leek wel op een game op playstation, die stomme afknal spelletjes. Ik haatte ze al, nu nog meer.
    Ja was echt heftig. Jij bent rijstfanaat toch heb je een lekkere recept voor Marokkaanse gele rijst met wortels

  10. #75925
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Ik heb nergens verrotte reacties gelezen bij al die andere aanslagen hoor?? Integendeel!
    Ik ook niet, of in ieder geval lang niet zo veel als nu.. en juist hoe meer moslims volgens de sunnah leven hoe meer de ander afkeer krijgt.. kijk alleen maar naar de afschuw van "salafisme" in nl, wat eigenlijk gewoon het strikt volgen van de koran en sunnah is.. denk ook dat de dreiging van extreemrechts een stuk groter is dan veel denken

  11. #75926
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik ook niet, of in ieder geval lang niet zo veel als nu.. en juist hoe meer moslims volgens de sunnah leven hoe meer de ander afkeer krijgt.. kijk alleen maar naar de afschuw van "salafisme" in nl, wat eigenlijk gewoon het strikt volgen van de koran en sunnah is.. denk ook dat de dreiging van extreemrechts een stuk groter is dan veel denken
    Inderdaad.. je ziet overal rascistische reacties onder youtubefilmpjes etc. Veel mensen zij rechtser dan ze in t echt laten zien. Maar andersom zie ik ze echt veel en veel minder, maar goed. Dit is echt verschrikkelijk. Moge Allah de slachtoffers een plek im jannat ul firdaus geven en de nabestaanden sabr schenken. Ameen!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  12. #75927
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ja was echt heftig. Jij bent rijstfanaat toch heb je een lekkere recept voor Marokkaanse gele rijst met wortels
    Ja heerlijk hihi
    Wil je dan alleen wortels gebruiken of ook andere groenten?

    Als je alleen wortels gebruikt zou ik wortels in de lengte halveren en dan soort van grove blokjes snijden, in een wokpan met olie of kokosolie aanbakken. Intussen kook je rijst zoals altijd.

    Aan de wortels voeg je zout, zwarte en witte pepper, kurkuma (voor de kleur) en evt beetje kerrie toe dat geeft ook gele kleur en kruidige smaak. Goed roerbakken en klein scheutje water erbij en dan de gekookte rijst erbij. Eenmaal samengevoegd op laag pitje zetten en niet te vaak roeren door de rijst anders wordt t papperig.

    Hoop dat je hier wat aan hebt!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #75928
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ja heerlijk hihi
    Wil je dan alleen wortels gebruiken of ook andere groenten?

    Als je alleen wortels gebruikt zou ik wortels in de lengte halveren en dan soort van grove blokjes snijden, in een wokpan met olie of kokosolie aanbakken. Intussen kook je rijst zoals altijd.

    Aan de wortels voeg je zout, zwarte en witte pepper, kurkuma (voor de kleur) en evt beetje kerrie toe dat geeft ook gele kleur en kruidige smaak. Goed roerbakken en klein scheutje water erbij en dan de gekookte rijst erbij. Eenmaal samengevoegd op laag pitje zetten en niet te vaak roeren door de rijst anders wordt t papperig.

    Hoop dat je hier wat aan hebt!
    Je bedoelt toch kerriepoeder of niet? Dank je wel, ga het dit weekend proberen resultaat volgt nog hahaha of niet

  14. #75929
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Besahtkom dames. Ben vandaag kapot van het nieuws in nz. En vind het zo gek dat er zo minimaal aandacht aan wordt besteed. Allahirhamhom moge Allah hen verwelkomen in jennat el firdaws

  15. #75930
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Je bedoelt toch kerriepoeder of niet? Dank je wel, ga het dit weekend proberen resultaat volgt nog hahaha of niet
    Ja klopt kerriepoeder. Inshallah is t wat!
    Ik heb t nog nooit met alleen wortel gemaakt, vind rijst met heel veel groenten t lekkerst.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.