1. #75901
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Wie heeft het filmpje gezien ?
    Een klein stukje, het leek wel op een game op playstation, die stomme afknal spelletjes. Ik haatte ze al, nu nog meer.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #75902
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Onderdekoffer die vega dingen zijn van Vivera? 1ste keer dat ik zoiets haalde
    Die van vivera vind ik ook niet heel lekker, heel droog en zo’n gedroogde bonen/erwten smaak.
    Heb altijd die van Valess vind dat echt de lekkerste. Gisteren toevallig nieuwe geprobeerd kipshnitzel met sate. Die met kaas en kaas/tomaat vind ik ook lekker.

    Die normale shnitzel is ook dezelfde die mcdonalds gebruikt voor die vegaburgers
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #75903
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Hele lekkere vulling gemaakt van Nutella. Komen nog aardbeien erop.

    Ben de restjes aan het opeten met partjes aardbeien
    Deze verkies ik zelfs nu boven zwitserseroom haha




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  4. #75904
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Die van vivera vind ik ook niet heel lekker, heel droog en zo’n gedroogde bonen/erwten smaak.
    Heb altijd die van Valess vind dat echt de lekkerste. Gisteren toevallig nieuwe geprobeerd kipshnitzel met sate. Die met kaas en kaas/tomaat vind ik ook lekker.

    Die normale shnitzel is ook dezelfde die mcdonalds gebruikt voor die vegaburgers

    Ligt het dus niet aan mij haha
    Had evht een aparte smaak
    Mn man vond het vast gewoon lekker gecombineerd op een broodje cheddar sla etc en saus maakt ook vaak veel goed

    Ga die van Valess proberen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  5. #75905
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001



    Deze zijn echt lekker, doe ze gewoon in de oven ipv bakken dan zijn ze nog lekker.

    Ow ja Plus heeft ze tot morgen 1+1 gratis, ga straks/morgen bijhalen Inshallah!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #75906
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Hoe walgelijk ook de berichten zijn. Als er aanslagen op niet moslims gepleegd worden in naam van de islam, dan zijn de positieve reacties van moslims ook niet mals. Ik lees ze liever niet. Allah veranderd de toestand van de gelovigen niet tot ze Het zelf veranderen. Ik heb het gevoel dat we daarin leven..zolang wij moslims niet rechtvaardig en volgens de quraan en soennah leven, zullen niet moslims slecht gedrag bij ons zien en daar reacties op geven. Wa allahoe a3lam

    Moge Allah ons leiden en beschermen ameen
    Dat geloof ik ook!
    Ameen

  7. #75907
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ligt het dus niet aan mij haha
    Had evht een aparte smaak
    Mn man vond het vast gewoon lekker gecombineerd op een broodje cheddar sla etc en saus maakt ook vaak veel goed

    Ga die van Valess proberen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Idd op een broodje wel te eten, maar dan niet voor herhaling vatbaar. Ik haal van dat merk wel de groentenschijf/groenteburger omdat die geen gluten bevat.
    De rest allemaal van valess. De vegatarische slager heeft ook wel lekkere dingen, het is een kwestie van proberen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #75908
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Mooie cake Praline, mooi hoog tbarkallah en heerlijk die vulling besaha! Ben benieuwd naar eindresultaat.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  9. #75909
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Wanneer een taart precies wordt hoe ik wil nr 1 is al de deur uit. 2 anderen ook bijna af.

    En vanavond yoghurtsoep & pizza

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  10. #75910
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Salaam dames...

    Zo verschrikkelijk wat er in New Zeeland is gebeurd.. ya allah waar gaat het heen met deze wereld!!
    Moge allah swt genadig zijn met de overleden en hen een plekje in het paradijs schenken.

    En voor de dader jehanam in sh allah...



    Voor de rest dames lekkere dingen voorbij zien komen !! Bsahetkoum.

    Even over die vega dingen vindt die van de Lidl ook wel lekker!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #75911
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Mooi Frey, leuk gedaan. Is die bal ook een cake/taart of enkel fondant?
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #75912
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Mooie cake Praline, mooi hoog tbarkallah en heerlijk die vulling besaha! Ben benieuwd naar eindresultaat.

    En het lekkerst gewoon in de oven afbakken denk ik he?
    Ben benieuwd

    Dankjewel

    Nu bezig met een Dripcake. Hoop dat de kleuren net zo mooi uitvallen als ik wil




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  13. #75913
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001



    Was van woensdag, rijst met groenten. Was beetje anders ivm een andere kruidenmix, maar wel lekker.

    Heb gisteren ook vega gekookt dus aardig volgehouden.

    (Ik heb wel gezondigd, was op kanaalstraat en wilde fastfood of linzensoep totdat ik langs halal to go liep. Bestelde een heerlijk broodje grillworst met kaas en nadat ik stond te wachten op mn broodje dacht ik oeps dat is wat ik juist niet moest eten) maar hij was heerlijk hihi


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #75914
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Vegeet bijna die brownies!!! Wou bijna hap van mn scherm nemen mmmmmm zien er lekkerder uit dan die van Laplace(Jumbo)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #75915
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Hier kreeg ik wel gewoon kippenvel van..




    Filmpje niet gezien, maar genoeg over gehoord dat het zo beter is niet gezien te hebben[emoji174]



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job