MVC Lid

Reacties
    2.477
    26-02-2015

Appelcake Allah isla7 je zoontje!
    Fijn dat je koekjes goed zijn gelukt hamdollah. Besahtek.
    Gaat niet om het resultaat maat om de sfeer in huis voor onze kinderen en memories

Praline Ziet er echt top uit die ccs

Over cupcakes gesproken waar is het lid cupcake fabriek. Ze plaatste ook altijd zulke mooie dingen machallah. Inchallah gaat alles goed met haar..

Appelcake ik las ramadan 2020 is voorbij en kreeg een brok in mn keel.. amin op je dou3a
    Yarabbi vergeef ons en accepteer ons vasten.yarabbi neem deze wabae weg. Yarabbi zuiver onze harten en intentie. Yarabbi geef de zieken Chifae en ra7ma
    Yarabbi geef de armen rizq
    Yarabbi geef douria aan wie het wenst.
    Amin

ouwe rot in het vak

Reacties
    12.927
    25-12-2001

Tbarkalah mooi die taarten frey (vind enkel 2e links beetje simpel tov de rest, miss wou klant zo) maar mashallah nu weet je dat je zo in een bakkerij kan werken no worries about stress!

Praline ook heerlijk jou koekjes en bonbons

En tesliem heel mooi jou koekjes en leuke schaaltjes ook super handig voor weggeef porties.

Alle andere dames ook goed bezig, en vasten en jengende kinderen en zeurende mannen (sommigen hihi) en keuken pokkebende en mislukkende koeken en broodjes en ook nog eens eten voor iftar tevoorschijn halen! Rabi ghali de vrouw!!!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!

ouwe rot in het vak

Reacties
    12.927
    25-12-2001

Gisteren dus pindakoekjes gemaakt, kwam er in de avond achter dat ik kaneel was vergeten.
    Vandaag briwats gemaakt met jnoen deeg, ik weet niet hoe maar er plakten steeds 2 filo’s aan elkaar, uit elkaar halen was onmogelijk dat schuurde. Uiteindelijk toch wel mooi gekregen zei het 1 groot, ander wat kleiner.
    Cupjes gevuld met nootmengsel en morgen restje balletjes van briwat in chocolade dompelen.

ouwe rot in het vak

Reacties
    12.927
    25-12-2001

MVC Lid

Reacties
    8.878
    06-10-2017

Dankjewel Praline & appelcake

En appelcake onderschat jezelf niet! En uiteindelijk als je gezin er maar blij mee is, verdwijnt toch in de maag

Ook veel werk verricht Praline tbarkallah, ziet er goed uit
    Don't wish for it, work for it

MVC Lid

Reacties
    8.878
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Tbarkalah mooi die taarten frey (vind enkel 2e links beetje simpel tov de rest, miss wou klant zo) maar mashallah nu weet je dat je zo in een bakkerij kan werken no worries about stress!

En tesliem heel mooi jou koekjes en leuke schaaltjes ook super handig voor weggeef porties.

Alle andere dames ook goed bezig, en vasten en jengende kinderen en zeurende mannen (sommigen hihi) en keuken pokkebende en mislukkende koeken en broodjes en ook nog eens eten voor iftar tevoorschijn halen! Rabi ghali de vrouw!!!
    Ja dat was de wens van de klant haha ze was heel specifiek dankjewel! Wilde altijd al zo'n foto van een paar naast elkaar hehe
    Don't wish for it, work for it

ouwe rot in het vak

Reacties
    12.927
    25-12-2001

i

ouwe rot in het vak

Reacties
    12.927
    25-12-2001

Trouwens wat doet msk alhora (arabische gom) voor een marokkaanse koekje of chebakia. Ik weet dat t een geleermiddel is zit vaak in snoep. En vaak is t ook optioneel dus ga t ook niet meer gebruiken denk ik.

ouwe rot in het vak

Reacties
    12.927
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja dat was de wens van de klant haha ze was heel specifiek dankjewel! Wilde altijd al zo'n foto van een paar naast elkaar hehe
    Ja ziet er prachtig uit, jouw dressoir is groot genoeg.

ouwe rot in het vak

Reacties
    12.927
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Gaat niet om het resultaat maat om de sfeer in huis voor onze kinderen en memories

Over cupcakes gesproken waar is het lid cupcake fabriek. Ze plaatste ook altijd zulke mooie dingen machallah. Inchallah gaat alles goed met haar..

Appelcake ik las ramadan 2020 is voorbij en kreeg een brok in mn keel.. amin op je dou3a
    Yarabbi vergeef ons en accepteer ons vasten.yarabbi neem deze wabae weg. Yarabbi zuiver onze harten en intentie. Yarabbi geef de zieken Chifae en ra7ma
    Amin
    Ameeeeen!!!

ouwe rot in het vak

Reacties
    12.927
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    InshaAllah, Allah 3awenkum.

Voor mij is het alweer voorbij. Altijd eerste dagen en laatste dagen m’n periode gehad.
    Nou hier ook ‘pech’ sinds dinsdag. Vandaag dacht ik mooi kan ik nog dagje(of 2) mee doen vlak voor asr in een keer een stort nooit gehad, ging bijna jankend verbreken. Maar gheer Inshallah.

MVC Lid

Reacties
    4.321
    26-03-2014

Ameen nismae! Ameen! Allahislah aljamee3.

Mooie koekjes Romaissa, heerlijk briwat. Heb ze dit jaar gekocht maar waren ook erg erg lekker hamdulilah.

Freya, mijn stenenkoekjes werden door de kinderen naar binnen gewerkt. Dacht dat ze gewoon honger hadden want was bezig met bakken dus even geen handen voor broodjes enz. Maar nu heb ik er zelf een gehad en ze zijn verbazend luchtig en krokant. Helemaal niet slecht. Al was het volgens mij niet de bedoeling van het recept.

MVC Lid

Reacties
    48.838
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Mashallah mooie koekjes en taarten, praline en freya. En teslim. Echt prachtig!

Ik heb nog wat koekjes gebakken en vond ze aardig gelukt. Was trots. Tot ik jullie creaties nu zie
    Ik ben echt geen koekenbakker helaas.

Asfoureh, hier ook alvast eid. Om 20u alsnog alles moeten staken en is ramadan 2020 afgelopen. Moge Allah onze vasten accepteren en onze gebeden verhoren.
    Dankjewel x
    Doet me aan de mijne denken, ik ben nog niet eens klaar met maken en zij eten. M’n jongste is gek op cupcakes, moest alles in de gaten houden. Ze loopt er zo mee weg als je ff niet op let haha

Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie

Amin
    Dankjewel
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie

Dankjewel x besaha je briwat zien er goed uit
    Nou hè, we mogen allemaal super trots op ons zelf zijn.
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel Praline & appelcake

En appelcake onderschat jezelf niet! En uiteindelijk als je gezin er maar blij mee is, verdwijnt toch in de maag

Ook veel werk verricht Praline tbarkallah, ziet er goed uit
    Dankjewel
    Ja maar zo voldaan als je dan alles af hebt hè. Je hebt tbarkAllah veeel gemaakt dit keer
    Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    5.271
    26-12-2013

Hoe kan je het best sfenj voor morgen maken?

Ik wil het dan vanavond kneden en in bolletjes doen en morgen bakken. Moet ik dan de helft van het gist gebruiken? Kan ik het direct uit de koelkast bakken of moet het een half uurtje op kamertemperatuur komen? Want als dat zo is, kan ik misschien beter in de ochtend pas de bolletjes vormen en na 30 a 45 minuten afbakken.

Iemand ervaring?

MVC Lid

Reacties
    48.838
    14-07-2013

Ga pas vandaag de cadeautjes inpakken en nog zo wat bij halen daarna m’n voeten/handen doen.
    Hebben alle aandacht wel verdiend
    Gisteren als m’n man dan niet in een meeting zat, was ik weer steeds bezig dus niet van gekomen om de kinderen ff te laten en te gaan.. nou toch een dagje extra

Tegen 1 uur is alles opgehaald en vanavond dan nog alleen de tafel dekken alvast voor morgen
    Happiness is an inside job