1. #123061
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Zeevis Bekijk reactie
    @praline en roumaissa besahtkoem uitentje
    Lasagna ziet er lekker uit ..bij ons thuis eentje lust geen pasta de andere tomaat en pasta en de andere wilt veel tomaten sause en kaas pffff

    @softijs hihi nickname mss hijama proberen
    Allah i3tiek saha hihi ja hier zitten sommigen ook te vissen. Kaas wil ik wel hoekje weglaten en gv maar de rest zoeken ze maar uit.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #123062
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    De henna/bruidstaart was voor een vrouw uit hetzelfde dorp, vandaag had de zoon van een vriendin van haar die er ook was tegen m'n zoontje gezegd, ja die bruidstaart van je moeder was echt lekker!

  3. #123063
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Hier wil ik ook nog steeds heen, leuk plekje bsa7tkom!

    Red velvet hoort niet echt luchtig maar smeuïg, dit ziet er trouwens idd wel héél compact uit. Zie vaak ook lichte koffie, hou daar niet van
    Ja super plek heb er nu 1 keer gedineerd en 1x lunch beiden zijn goed bevallen. Ik geef t op t is niet mn favoriet en de frosting is meestal machtig. Deze kreeg ik niet weg zonder slok koffie er na. Vorige keer had ik snickers cheese cake.
    Ik hou t voorlopig bij gebak van jumbo of appeltaart van ah 5x goedkoper ook hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #123064
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Zeevis Bekijk reactie
    @softijs allah yashfeekie als je menstuatie cycle niet op tijd komt zou ik ook effe kijken en dokter raadplegen

    Bij mij SubhanaAllaah werkt keto goed ik huiver naar keto voeding ik ben niet zwaar maar het gaat mij om mijn gezondheid
    En het werkt artsen hebben er geen verklaring voor
    Minpunt is moeilijk als je bij marokkanen van eerste generatie bezoek gaat ze snappen het niet en blijven aandringen
    Ik schaam me om weer nee te zeggen

    Volgende dag doe ik intermittend fasten kh laag houden balance te houden

    @freya kijke wel graag naar je creative taarten
    Leuk om te horen, dankjewel.
    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Leuk freya de bruiloft taarten
    Dankjewel, bsa7a kinderfeestje!
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Wauw wat een werk Freya, tbarkellah3lik
    Je zult vast moe zijn erna.

    En emiras, tbarkellah 14 kinderen dan snap ik wel dat je kindjes "bang" Zijn
    Is natuurlijk ook niet niks.
    Maar wel moeilijk als ze Zo een kennig zijn, ook voor jou. Toch fijn dat de rest hielp.
    En fruit before ipv after precies zoals het eigenlijk hoort. Kunnen wij nog wat van leren...
    Allahi baarek feeki, ja was echt heel moe maar vandaag goed uitgerust alhamdolilah.
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Mashallah wat een hoop heerlijke dingen geplaatst, mooie taarten frey, heel schattig ondanks dat t simpel moest zijn. Ook die henna taarten en sweets zijn mooi!
    Gezellig feestje praline, lekker kookvrij

    Wat betreft cyclus en voeding in de ramadan is t bij mij ook heel anders laat staan jaren lang bepaald soort ‘dieet’
    En ook toen ik ziek was heb ik heel veel kruiden en kruidnagel gedronken daarna hashakoum nog nooit zoveel gevloeid.

    Oke on topic weer vandaag de kinderen kliekjes en snacks voorgeschoteld, ik heb buiten met vrienden geluncht en daarna koffie met gebak dus I am good
    Dankjewel ze liet 2 echt hele platte taarten zien, en om het nog zacht uit te drukken, redelijk onzorgvuldig afgewerkt, denk dat het een foto van een henna in Marokko was.. dus toch geprobeerd er wat moois van te maken ondanks dat het simpel moest zijn

  5. #123065
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Gisteren op bezoek gegaan en vandaag bezoek gekregen. Er waren 14 kinderen incl mijn kids. Dus was vol en gezellig. İk heb biryani gemaakt, mini pizza uit de diepvries, aardappelkoekjes. Voor het eten fruit gegeven. En na het eten thee met knabbeltjes en had een snickertaart gemaakt. Elhamdulillah iedereen is weg dus nu opruimen en uitrusten.
    Mijn jongste twee zijn bang voor bezoek dus alsnik de kleinste neerleg gaat ze ze zo hard gillen, echt lastig. Maar iedereen hielp dus dat was fijn
    Wat een gezelligheid! Zielig he, als die kindjes dan zo overweldigd raken. Hier moesten we dan standaard even koran lezen. Zijn je kleine meisjes trouwens weer opgeknapt?

    Welke biryani maak je? Heb het idee dat ik dit al eens heb gevraagd hier, maar nog steeds niks uitgeprobeerd. Als je een link of zo hebt...graag!

  6. #123066
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Softijs Bekijk reactie
    Ameen! Ik hoop het ook, ik heb weleens vaker sinds 2017 met ups en downs keto gedaan en had hier nooit last van. Het nadeel was wel dat ik echt snel aankwam weer hoe gezond ik ook at en dronk..

    In ieder geval deze leefstijl behouden en iets meer khd in de zin van volkoren producten eten. Je mag tussen de 70 a 100 gram khd met beperkt dus dat is te doen. Kilo's gaan dan wat langzamer maar ja beter iets dan niet. Ik wil namelijk een gezond BMI voor een borstverkleining in shaAllah. Minderen met koolhydraten is echt het enige wat hier helpt bij gewichtsverlies.
    Insha allaah vind je een goede modus, ik ken meer vrouwen die vrij strikt moeten eten voor gewichtsverlies. Elk lichaam werkt ook anders denk ik.

  7. #123067
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Allah i3tiek saha, nee met lasagna bladen, maar heb er ook dun gesneden aubergine in gedaan
    Ameen, lekker aubergine erdoor heen.
    Dat ga ik ook eens doen haha
    Xxx Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  8. #123068
    MVC Lid

    Reacties
    9.412
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    De henna/bruidstaart was voor een vrouw uit hetzelfde dorp, vandaag had de zoon van een vriendin van haar die er ook was tegen m'n zoontje gezegd, ja die bruidstaart van je moeder was echt lekker!
    Hoe leuk!
    Trots op zijn mama
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  9. #123069
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door golden_nadoriaa Bekijk reactie
    Hoe leuk!
    Trots op zijn mama
    Ja hij vertelde het helemaal trots ❤️

  10. #123070
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ik was dus zaterdag ergens buiten eten en zoontje was met man achtergebleven, hij had zelf patat gebakken. Iets simpels maar vind het toch goed, zo in de hete olie bakken. Wil van de week dat hij pasta gaat maken met mijn instructies, dus gewoon pasta koken, gehakt rulleb en groenten erbij, simpel tomatensausje en kruiden. Ben van plan m wat basic maaltijden te leren komende tijd. Zelfstandige jongen die wat kan koken en schoonmaken in de maak. Z'n toekomstige vrouw gaat geluk hebben (bi idhni Allah)

  11. #123071
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik was dus zaterdag ergens buiten eten en zoontje was met man achtergebleven, hij had zelf patat gebakken. Iets simpels maar vind het toch goed, zo in de hete olie bakken. Wil van de week dat hij pasta gaat maken met mijn instructies, dus gewoon pasta koken, gehakt rulleb en groenten erbij, simpel tomatensausje en kruiden. Ben van plan m wat basic maaltijden te leren komende tijd. Zelfstandige jongen die wat kan koken en schoonmaken in de maak. Z'n toekomstige vrouw gaat geluk hebben (bi idhni Allah)
    Ik was dit weekend weer eens ouderwets grieperig, en nog steeds. Heb de oudste geleerd hoe wasmachine aan te zetten en was te selecteren. Vond ze erg leuk.
    Eitje bakken kan ze ook al.
    Voor patat hebben we airfryer, dus geen angst voor olie.

    Zelfstandigheid is altijd goed.
    En sowiso moet je het samen in een huis doen.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #123072
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Besa77a dames, zag veel lekkers! Romaisa besa77a buiten eten. Taartje ziet er iddd wat stevig uit.

    Besa77a taarten, wat een werk weer!!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #123073
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik was dit weekend weer eens ouderwets grieperig, en nog steeds. Heb de oudste geleerd hoe wasmachine aan te zetten en was te selecteren. Vond ze erg leuk.
    Eitje bakken kan ze ook al.
    Voor patat hebben we airfryer, dus geen angst voor olie.

    Zelfstandigheid is altijd goed.
    En sowiso moet je het samen in een huis doen.
    Allahi shafeek. Toevallig zei ik gisteren tegen hem toen ik begon over koken, ik ga ook laten zien hoe de wasmachine werkt. Hij met grote ogen: moet ik dan zelf gaan wassen?!
    Echt wel handig als ze dat al vroeg kunnen. Vooral ook voor henzef.

  14. #123074
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Allahi shafeek. Toevallig zei ik gisteren tegen hem toen ik begon over koken, ik ga ook laten zien hoe de wasmachine werkt. Hij met grote ogen: moet ik dan zelf gaan wassen?!
    Echt wel handig als ze dat al vroeg kunnen. Vooral ook voor henzef.
    Amien!

    Vooral voor hun zelf ook, hoort ook bij opvoeding vind ik zelf. Ongeacht j of m.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #123075
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Freya welke proteïnepoeder gebruik je graag? Ik wil eentje zonder smaak, maar dan heb ik gelijk zo een hele grote pot. Heb jij aanbevelingen?