1. #114586
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah zjieb shifa!
    Ameen shokran!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #114587
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001



    Mijn kippensoep is al aan de kook.
    Heb ook gedroogde tijm toegevoegd. Normaal doe ik ook verse gember maar ben dat vergeten bedenk ik me nu
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #114588
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Hoe plaats je foto's? Ik heb via Tapatalk mijn limiet behaald voor de maand.
    Ik gebruik imgbb.com
    Start uploaden
    Insluitcode kopieren met bb code (iets in die trant) dan kopieren en hier plakken. Zo krijg je foto ipv link
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #114589
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Gisteren. Dat laatste is een Georgisch toetje ( we hebben de luie variant gemaakt, normaal rol je en snijd je deze uit.


    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  5. #114590
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    In welke groep zitten jouw kinderen?
    Ik heb laatste dagen niks aan werkjes gedaan. Slecht geslapen en best hoofdpijn daardoor.

    Lekker hoor die mkhanfer.
    Ze zijn ook iets lekkerder dan beghrir.


    Dankjewel
    Ja harira is altijd goed.
    Besaha le3des. Vanavond eten we couscous bij schoonzus.

    Dankjewel x


    Dankjewel, ja ik zocht zo koekjes voor de ingrediënten die ik op dat moment alleen had.
    Kwam op deze koekjes van kookmutsjes uit

    Zijn echt lekker.

    https://kookmutsjes.com/recept/citroen-jamkoekjes/
    Bedankt voor het recept. Makkelijk maar echt sierlijk. Eens proberen. Ja die mkhanfer zijn inderdaad lekker. Ook om zo op te eten. Leuk voor de afwisseling.

    Mijn oudste zit in groep 4 en de andere in groep 1, net begonnen. Ze moeten beide twee keer per dag inloggen voor instructies of evalutaties.
    Ik leef hier echt op de klok. Ik moet huishouden in de avond doen en dingen klaar leggen zodat ik de dag goed door kom.
    Slaap is echt alles. Allah safek ameen. Jij hebt nu 1 die echt opdrachten krijgt he. Soms kun je beter een dagdeel plannen om meerdere opdrachten uit te voeren ipv elke dag een beetje. Deed ik de vorige lockdown met mijn zoontj in groep 2 ook.

  6. #114591
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    En dit was mijn ontbijt vandaag.

    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  7. #114592
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    Mijn tajine bijna klaar

    Aanvallen, ziet er echt lekker uit. Ik zag je beghrir besaha.Graag gedaan. Fijn dat we elkaar hier kunnen helpen.

    Ik moet nog gaan koken. Hier ga ik tomaten groentensoep maken. Op school maakte we die met een blikje tomatenpuree. Vandaag ga ik het proberen te maken met tomaten in blik. Ben benieuwd. En we etten er gerookte makreel bij en misschien iets van aardappelpartjes of rosti. Even kijken zo.
    Morgen weer hollandse pot. Stampot met boerenkool. Ben heel bennieuwd hoe de rest het gaat vinden. Laatste keer dat ik het at is ook al een decennia terug haha.

  8. #114593
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Bedankt voor het recept. Makkelijk maar echt sierlijk. Eens proberen. Ja die mkhanfer zijn inderdaad lekker. Ook om zo op te eten. Leuk voor de afwisseling.

    Mijn oudste zit in groep 4 en de andere in groep 1, net begonnen. Ze moeten beide twee keer per dag inloggen voor instructies of evalutaties.
    Ik leef hier echt op de klok. Ik moet huishouden in de avond doen en dingen klaar leggen zodat ik de dag goed door kom.
    Slaap is echt alles. Allah safek ameen. Jij hebt nu 1 die echt opdrachten krijgt he. Soms kun je beter een dagdeel plannen om meerdere opdrachten uit te voeren ipv elke dag een beetje. Deed ik de vorige lockdown met mijn zoontj in groep 2 ook.
    Ja he dat vond ik dus ook, toch iets waar je eventjes zoet mee bent.

    Ow ja groep 4 etc is echt leren leren en begint de druk al hoog te liggen.
    Ja hier ook steeds opdrachten en dan moeten we er ook echt foto van sturen. Zie ze maar normaal op de foto te krijgen ook Maar mn schoonvader is eergisteren overleden Allah ierhmoe, heb ik gemaild dan weten ze er ook van.
    Jongste niks. Die mag eigenlijk ook gaan, denk dat ik dat vanaf maandag haar wel breng. Toch wat meer tijd met de oudste.

    Zijn opdrachtjes zijn wel snel gedaan zeg maar, alleen alles er om heen in de gaten houden. Morgen ook weer video bellen. Ben bang dat ik iets mis voor hem.
    Happiness is an inside job


  9. #114594
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie


    Mijn kippensoep is al aan de kook.
    Heb ook gedroogde tijm toegevoegd. Normaal doe ik ook verse gember maar ben dat vergeten bedenk ik me nu

    besaha, ik wilde ook kippensoep maken maar toch even tomatensoep proebren. Allahi safikoem ameen.

  10. #114595
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Tajine ziet er lekker uit soepje
    Beghrir, ontbijt en aardappelsaladebesaha
    Happiness is an inside job


  11. #114596
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Sousou je plaatst heerlijke dingen Allahuma baarek.

    Bsa7a linzen, roumaisa. Lekker voedzaam

    Mooie koekjes praline!
    Dankjewel!
    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    Lekker je mganfer moslima81! Shukran trouwens voor je tip bagrir , ik had em idd gemaakt

    Koekjes zien er goed uit praline besa7a

    Besa7a alvast lasanga Freya, hoe gaat t trouwens met je ‘dieet’? Ik moet ook maar weer eens aan de slag ben nu 7 weken geleden bevallen en wil er graag zo rond de 10 kg af,dat is mijn streef gewicht dan en dan weeg ik voor ik trouwde en kids kreeg.
    Ik vind t alleen zo lastig !!bewegen is zoeizo al een uitdaging nu met alle beperkingen .
    Heb me voorgenomen om rustig te beginnen en twee keer per week flink te wandelen. Gisteren 45 min gewandeld met de kinderwagen. Vandaag ko
    Dankjewel
    InshaAllah zal je doel behalen.
    Happiness is an inside job


  12. #114597
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Deze ochtend alvast wat verse cakes gebakken. Redvelvet en carrot.
    Voor bonbons/Magnum pops word toch allemaal verkruimeld. Carrot helft van recept gebruikt.




    Happiness is an inside job


  13. #114598
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    besaha, ik wilde ook kippensoep maken maar toch even tomatensoep proebren. Allahi safikoem ameen.
    Ameen shokran! Ik wilde helemaal niks maken heb nog een grote pan la3des. Maar de kippensoep hebben we wel ff nodig nn dochter en ik. Heb gelijk ook veel gemaakt, voor morgen ook inshallah.
    Besaha tomatensoepje! Heerlijk met veel groenten.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #114599
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Deze ochtend alvast wat verse cakes gebakken. Redvelvet en carrot.
    Voor bonbons/Magnum pops word toch allemaal verkruimeld. Carrot helft van recept gebruikt.




    Ik schrok al, zag de foto eerst toen las ik je txt. Ik dacht straks is t blijven plakken.
    Mooie kleuren die cakes.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #114600
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik schrok al, zag de foto eerst toen las ik je txt. Ik dacht straks is t blijven plakken.
    Mooie kleuren die cakes.
    Hahah nee dat zou balen zijn!.
    Ze moeten toch verkruimeld worden. Maar nu wel even af laten koelen.
    Dankjewel
    Happiness is an inside job