1. #114571
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    In welke groep zitten jouw kinderen?
    Ik heb laatste dagen niks aan werkjes gedaan. Slecht geslapen en best hoofdpijn daardoor.

    Lekker hoor die mkhanfer.
    Ze zijn ook iets lekkerder dan beghrir.


    Dankjewel
    Ja harira is altijd goed.
    Besaha le3des. Vanavond eten we couscous bij schoonzus.

    Dankjewel x


    Dankjewel, ja ik zocht zo koekjes voor de ingrediënten die ik op dat moment alleen had.
    Kwam op deze koekjes van kookmutsjes uit

    Zijn echt lekker.

    https://kookmutsjes.com/recept/citroen-jamkoekjes/
    Dank je!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #114572
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Sousou je plaatst heerlijke dingen Allahuma baarek.

    Bsa7a linzen, roumaisa. Lekker voedzaam

    Mooie koekjes praline!

  3. #114573
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Wij hadden gisteren besteld, vandaag lasagne, voor mij met courgette.

  4. #114574
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    Heb t recept van kookmutjes gebruikt mislukt zelden!
    Ja hij zei al ; mama als je last hebt van je rug dan kies ik wel rfissa hahah
    Ok ga het proberen. Hahah rfissa meskien, beter lahmacun dan. Ze vroegen net ook, wat gaan we eten op de dag dat de baby mag kiezen? Toen zei de oudste: ooh neee alleen melk en prutjes. Ik ga dan dood van de honger mamaaa aub laat de baby niet kiezen. Was een hele drama geworden hahaha. Elhamdulillah hebben we genoeg eten om uit te kiezen...
    Married and children!

  5. #114575
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door AlhoucimaGirl16 Bekijk reactie
    Salaam Ahlaykoum,

    Ben nieuw hier, nou ja ... nieuw.
    Lang niet actief geweest.

    Ben op zoek naar inspiratie hier, qua eten.
    Wie vind het soms ook vermoeiend om elke keer wat anders te bedenken voor het eten?
    Ik hou van koken en bakken, maar me inspiratie (en motivatie) is gewoon foetstie!

    Ik heb zin in een ovenschotel met aardappel.
    Maar weet nog niet wat precies allemaal.
    Ga zo wat opruimen en verder nadenken hahaha ..

    Lang geleden deze smiley ...
    Walaykum salaam

    Welkommm

  6. #114576
    MVC Lid

    Reacties
    418
    18-09-2004

    Lekker je mganfer moslima81! Shukran trouwens voor je tip bagrir , ik had em idd gemaakt

    Koekjes zien er goed uit praline besa7a

    Besa7a alvast lasanga Freya, hoe gaat t trouwens met je ‘dieet’? Ik moet ook maar weer eens aan de slag ben nu 7 weken geleden bevallen en wil er graag zo rond de 10 kg af,dat is mijn streef gewicht dan en dan weeg ik voor ik trouwde en kids kreeg.
    Ik vind t alleen zo lastig !!bewegen is zoeizo al een uitdaging nu met alle beperkingen .
    Heb me voorgenomen om rustig te beginnen en twee keer per week flink te wandelen. Gisteren 45 min gewandeld met de kinderwagen. Vandaag ko

  7. #114577
    MVC Lid

    Reacties
    418
    18-09-2004

    Mijn tajine bijna klaar


  8. #114578
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    Mijn tajine bijna klaar

    Oooh zo lekker dit, bsahtkom.

    Wat is dat voor vis?

  9. #114579
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    Mijn tajine bijna klaar

    Mashallah ziet er heerlijk uit!
    Lekker vroeg klaar.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #114580
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door AlhoucimaGirl16 Bekijk reactie
    Salaam Ahlaykoum,

    Ben nieuw hier, nou ja ... nieuw.
    Lang niet actief geweest.

    Ben op zoek naar inspiratie hier, qua eten.
    Wie vind het soms ook vermoeiend om elke keer wat anders te bedenken voor het eten?
    Ik hou van koken en bakken, maar me inspiratie (en motivatie) is gewoon foetstie!

    Ik heb zin in een ovenschotel met aardappel.
    Maar weet nog niet wat precies allemaal.
    Ga zo wat opruimen en verder nadenken hahaha ..

    Lang geleden deze smiley ...
    Wa alaikoum salam, die ga je hier wel vinden hoor. Er wordt dagelijks zoveel lekkers geplaatst dat je eigenlijk gelijk wil opstaan en t maken hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #114581
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ik dacht dat ik niks hoefde te maken maar ga mn wondersoepje maken. Heb nl keelpijn en mn dochtertje is ook al aan t hoesten.
    Inshallah gaat t helpen, het wordt trouwens kippensoep.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #114582
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    Mijn tajine bijna klaar

    Ziet er goed uit! Tbarkellah en bsa77a!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #114583
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik dacht dat ik niks hoefde te maken maar ga mn wondersoepje maken. Heb nl keelpijn en mn dochtertje is ook al aan t hoesten.
    Inshallah gaat t helpen, het wordt trouwens kippensoep.
    Allah zjieb shifa!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  14. #114584
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door sousou85 Bekijk reactie
    Lekker je mganfer moslima81! Shukran trouwens voor je tip bagrir , ik had em idd gemaakt

    Koekjes zien er goed uit praline besa7a

    Besa7a alvast lasanga Freya, hoe gaat t trouwens met je ‘dieet’? Ik moet ook maar weer eens aan de slag ben nu 7 weken geleden bevallen en wil er graag zo rond de 10 kg af,dat is mijn streef gewicht dan en dan weeg ik voor ik trouwde en kids kreeg.
    Ik vind t alleen zo lastig !!bewegen is zoeizo al een uitdaging nu met alle beperkingen .
    Heb me voorgenomen om rustig te beginnen en twee keer per week flink te wandelen. Gisteren 45 min gewandeld met de kinderwagen. Vandaag ko
    Allah ya3tik sa7a. Had in de kerstvakantie twee weken break en nu weer verder. Wat ik doe is een eiwitreep in de ochtend, middag kwark, tussendoor eiwitshake en avond dan koolhydraatarm of met bijvoorbeeld zilvervliesrijst. Dit werkt wel goed voor mij, vooral veel eiwitten. Nu de sportscholen dicht zijn wel minder motivatie

    Wandelen helpt zeker ook! Gaat je lukken. Gewoon beetje bij beetje eetpatroon ook aanpassen en wat meer bewegen

  15. #114585
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Hoe plaats je foto's? Ik heb via Tapatalk mijn limiet behaald voor de maand.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'