1. #77686
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Vandaag charmilla met gehaktballen en vette friet. Kilo’s druipen naar beneden haha mooi meegenomen zie al resultaat





    @mamavanN komt goed kan je uit ervaring ben nu drie jaar getrouwd, kan je vertellen dat bij mij het eerste, laatik zeggen ander half jaar echt rwina was. Zelfs ruzie via app hahaha en dan als we beide thuis kwamen van werk was zooo gezellig. Voor mij was echt wennen en gwn hele andere wereld. hij kon mij wel letterlijk elke dag uit het raam gooien nu hebben we nauwelijks discussies of iets

  2. #77687
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Soukran!



    Ja dit keer waren ze goed gelukt alhamdoulilaah



    Soebhanallah jij kookt altijd zo uitgebreid en kleed het mooi aan. Inspirerend gewoon . Grappig dat je dan zelf iets heel simpels wil.



    Soukran. Ja ik houd er ook van als ie goed vochtig is van de honing. En dat de bubbels gevuld zijn met honing.
    Hoe bedoel je of ik het deeg laat rusten. Aan het begin of tussendoor? We lieten het deeg steeds tussen door wat rusten tot we klaar warwn met alles en toen afgebakken.

    Wat wordt het vandaag bij jullie? Mijn man eet bij een vriend. Voor ons wordt het een couscous salade met kipswa. Mijn man vindt die salade heerlijk dus zijn deel eet hij bij suhoor.

    Ik ben al bezig. Maar heb net te weinig volkoren couscous..dus ik doe er maar wat zilvervlies rijst extra erdoor haha. Dan kan ik alles nu klaar maken en afwas wegwerken. Heb geen zin om eerst nog naar een Marokkaan te gaan.
    Salaam alaykum warahmatuAllah wabarekatuh

    Bedoelde als je klaar bent met alle ingredienten mixen en of je dan het deeg eventjes laat rusten.Tussen door het vouwen van chebekia en bakken, en dan in de honing doen rust deeg zeker ook .
    Ma shaa Allah ziet er nogmaals top uit.

    Vandaag is het een druk dagje bij ons ,wordt last minute iets maken of halen.
    Heb nog wel soep van gisteren.
    Zag bij de aldi dat groene asperges in de aanbieding is .Is lekker om door de charmilla te mixen en eieren.

    Alleen eten lekker rustig haha , besahtkoum alvast .Allahumma baarik lak.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  3. #77688
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Shoekran dames voor de support. Het is inderdaad lastig.. en heel moeilijk. Ik ben iemand die alles snel wilt uitpraten en mijn man is juist tegenovergestelde. Heb zovaak het gevoel dat hij altijd mij de schuld geeft en dat geeft dan weer een reactie en zo gaat dat. Maargoedd Ghair insha Allah. Het komt wel goed insha Allah. We moeten gewoon werken aan onze relatie om het weer zo te laten zijn zoals het was.

    Over het etennn ik eet dus lekker bij mams. Ben lekker vrij hahah! Mocht ook wel na gister..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #77689
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Tijd om stuk of 10 wraps te maken

  5. #77690
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    @mamavann, marokkaanse mannen houden niet of weten niet hoe ze iets uit moeten uitpraten, uitzondering daargelaten. Na ruzie komt hij weer kletsen en dan heb ik zo iets van sorry hoor maar kan niet zo maar weer ‘goed’ zijn.
    Maar goed het is altijd een uitdaging (binnen elk huwelijk) om de gulden middenweg te vinden.
    Gheer inshallah!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #77691
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ga toch lekker voor die woknoedels met tijgergarnalen. Maakt niet uit dat t niet echt een ‘Ramadangerecht’ is maar heb er zin in. Heb net lekkere woksaus gehaald.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #77692
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Hier soep met kip panini en salade hamdollah

  8. #77693
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Ik ga zo effe terug lezen.
    Ik ben brak 6 boys en 1 girl..... pffft we hebben het overleeft.
    Mijn zoontje vond het geweldig! En daar gaat het om.

    Cupcakes versieren
    Voetbalshirt maken
    Aantrekken en voetballen in het park
    Friettafel.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  9. #77694
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Rghayfet gemaakt gevuld met lavachequirit en toscaanse kruiden. [emoji16]

    Meiden hebben plain gegeten.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #77695
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Ziet er zo leuk uit! Die friettafel!! Zijn meiden vast te tuttig voor...
    T-shirt versieren vond ze een super idee. Thanks!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #77696
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Dank dames voor al jullie ad3iyaa! Ameen Ameen!

    Moslima81, mashallah. Jij ook al zoveel kleintjes. Ik zei vanmorgen nog tegen man, kan niet wachten tot dit jaar voorbij is. Heel dubbel natuurlijk want eerste jaar is ook heel kostbaar, maar ook echt echt zwaar. Hamdulilah. Moge Allah idd al onze kinderen leiden. Ameen. Allahislah je mooi gezinnetje!

    Riannah! Ja ja ik ben er! 41 weken maar het einde is geweest en heb er een dochter bij. Hamdulilah alles goed, alleen Marokkaanse slag zit er niet eens meer in deze week haha. Is een soort van halve amazigh rondte geworden

    Nismae Ameen! Gelukkig/helaas kan ik niet mee vasten; ben 1 dag voor de ramadan bevallen. Heel jammer om het feit dat de saamhorigheid van deze maand aan me voorbij gaat, maar hamdulilah dat ik wel kan eten drinken om te voeden en om deze chaos aan te kunnen. Maar de afgelopen 3 jaren heb ik wel altijd gevast met telkens 1 of 2 kindjes onder de 2. Heel uitdagend voor mama's idd!

    Mamavann, gair inshallah. Even wat afstand doet elkaar vaak waarderen en missen. Volg moslima's advies op en laat shitaan er niet tussen komen.
    Moge Allah het jullie makkelijk maken.
    Gefeliciteerd!
    Machallah.
    Doe rustig aan die schoonmaak komt ooit nog wel. Is nu niet belangrijk!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  12. #77697
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Vandaag charmilla met gehaktballen en vette friet. Kilo’s druipen naar beneden haha mooi meegenomen zie al resultaat





    @mamavanN komt goed kan je uit ervaring ben nu drie jaar getrouwd, kan je vertellen dat bij mij het eerste, laatik zeggen ander half jaar echt rwina was. Zelfs ruzie via app hahaha en dan als we beide thuis kwamen van werk was zooo gezellig. Voor mij was echt wennen en gwn hele andere wereld. [emoji38] hij kon mij wel letterlijk elke dag uit het raam gooien nu hebben we nauwelijks discussies of iets
    Dit ziet er heerlijk uit! Besa7a.

    Opmerking van mij ( 24 jaar getrouwd) discussies en ruzies zullen altijd voorkomen in een huwelijk of je nu 1 jaar of 30 jaar bent getrouwd.
    Mijn schoonma( allahar7emha) zei altijd ; de darmen in ons lichaam maken ruzie " kronkelen " laat staan wij mensen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  13. #77698
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum warahmatuAllah wabarekatuh

    Bedoelde als je klaar bent met alle ingredienten mixen en of je dan het deeg eventjes laat rusten.Tussen door het vouwen van chebekia en bakken, en dan in de honing doen rust deeg zeker ook .
    Ma shaa Allah ziet er nogmaals top uit.

    Vandaag is het een druk dagje bij ons ,wordt last minute iets maken of halen.
    Heb nog wel soep van gisteren.
    Zag bij de aldi dat groene asperges in de aanbieding is .Is lekker om door de charmilla te mixen en eieren.

    Alleen eten lekker rustig haha , besahtkoum alvast .Allahumma baarik lak.

    Fi amaani Allah
    Nou nee niet echt..we hebben na het kneden eea klaar gezet. Daarna hebben we het deeg gevouwen als remsemen, zodat we vierkante pakketjes hadden. Daardoor heb je minder afval omdat je al in rechthoek werkt.

    Maar is het laten rusten beter aan het begin..zo Ja hoe lang moet het deeg dan rijzen?

    Nou spannend wat jullie vanavond dan gaan eten in shaa allah. Me man eet toch thuis. Gelukkig had ik voor hem ook couscous salade gemaakt. Dus fruit, soep, couscous salade met kipswa..

    Hoe maak jij die asperges. Ik wil dit jaar wel eens asperges maken. Soukran alvast.

    Wa iyaki

  14. #77699
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    @mamavann, marokkaanse mannen houden niet of weten niet hoe ze iets uit moeten uitpraten, uitzondering daargelaten. Na ruzie komt hij weer kletsen en dan heb ik zo iets van sorry hoor maar kan niet zo maar weer ‘goed’ zijn.
    Maar goed het is altijd een uitdaging (binnen elk huwelijk) om de gulden middenweg te vinden.
    Gheer inshallah!
    Inderdaad.. het is echt zwaar en dan tegelijkertijd heb ik een kleintje die ik soms ook nog niet begrijp hahah. Insha Allah komt alles goed. Daar gaan we wel vanuit hihi


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #77700
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Rghayfet gemaakt gevuld met lavachequirit en toscaanse kruiden. [emoji16]

    Meiden hebben plain gegeten.
    Heerlijk ik voel mijn maag knorren.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk