1. #79696
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Deel gelijk als t er is oke? Kijk nl nauwelijks meer tv of netflix

    Het kan zijn dat er onder t tandvlees wel van alles gebeurd. Dit is nl de moeilijkste periode het naar buiten groeien van tandje, dit kan echt maanden duren. Miss helpt t als je met je pink heel licht masseert over onderste tandvlees, wie weet geeft dat verlichting.
    Inshallah is t gauw voorbij.
    Zit in mijn 7e week kleine wordt snachts huilend wakker nu okey maar hele maand ramadan was echt zwaar maar hmdl

  2. #79697
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Besahtkom dames.
    Mama van n allahi3awnek soubhannalah ik vergeet alles van mijn kinderen behalve het eerste jaar. Dat is zo pittig moge Allah je kracht en sabr geven.

    Toa prachtig gedaan die sweet table

    Praline moet zeggen dat ik alles van jou verzorgd eruit vind zien maar laatste tijd nog meer dan anders tbarkellah. De cupcakes int blauw maar ook de gender reveal sweets waren om door een ringetje te halen tbarkellah.

    Riannah 7adka machallah supper

    Ook de rest Besahtkom en tbarkelah3likoum
    D8 dat het aan mij lag dat ik het soms echt zwaar vind, maar hmdl hij gaat al richting 7 maanden..

  3. #79698
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Ja ja ben wakker haha huilende/jengelend baby welkom, kan er nog om lachen. Ze komen bijna hoop nog een weekje of 2.....

  4. #79699
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Toa jij komt uit Limburg toch? Ik heb je even een PM gestuurd zou graag een taart bij je willen bestellen voor 1e verjaardag van mijn zoontje!
    21-10-2009

  5. #79700
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Visbestilla 45 euro voor 10 personen
    Salade 25 tot 30 euro ligt er aan of ze zalm etc gebruiken.
    Teminste in mijn omgeving.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

    Dankjewel.

  6. #79701
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Toa jij komt uit Limburg toch? Ik heb je even een PM gestuurd zou graag een taart bij je willen bestellen voor 1e verjaardag van mijn zoontje!
    Hi, ik heb gereageerd!

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  7. #79702
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Saba7 elkhair

    Over 6 weken gaan we alweer op vakantie, tijd gaat zo snel.. vind t wel echt spannend, soms twijfel ik en denk ik ga gewoon naar zuid Frankrijk of Spanje want dat ken je

  8. #79703
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    @Ochtendmens
    Shlada djel felfel/paprika salade

    Laat je kind een bak met paprika's en tomaten naar de gemeenschappelijke oven vd buurt brengen...grapje....je kan ze okk thuis roosteren...maar was nostalgie van Tanger....way back.

    Mohiem, geroosterde paprika's, in blokjes snijden.
    Uitje in blikjes/mshalda
    Tomaat in blokjes.
    Alles bij elkaar en dan naar smaak zout olie en azijn toevoegen en husselen. Even laten staan zodat alle smaken intrekken.

    Marokkaanse spinazie
    Gekookte spinazie goed laten uitlekken, met handen uiknijpen kan ook.
    Hakken.

    In pan gehakte of fijngeknepen knoflook in olijfolie bakken, paprika poeder, komijn rn wat zout en de spinazie en even aan laten bakken.


    Besa77a.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #79704
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Saba7 elkhair

    Over 6 weken gaan we alweer op vakantie, tijd gaat zo snel.. vind t wel echt spannend, soms twijfel ik en denk ik ga gewoon naar zuid Frankrijk of Spanje want dat ken je
    Ik twijfel ook.
    Man zegt Marokko...nee, ik twijfel nog. Nog geen plannen.

    Maar begrijp je punt, maar denk dat je het super gaat vinden. Weet alleen niet meer welk balkanland je ging. [emoji3526]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #79705
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Lunch.

    Kom net vd kapper en zo weer kinderen van school halen dan gooi je dit heel snel in de airfryer.
    Nog wel even snel keukenraam schoongemaakt.

    Jeej!!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #79706
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik twijfel ook.
    Man zegt Marokko...nee, ik twijfel nog. Nog geen plannen.

    Maar begrijp je punt, maar denk dat je het super gaat vinden. Weet alleen niet meer welk balkanland je ging. [emoji3526]
    Ja ik denk t ook maar toch die twijfels grr.. hoor dat t zoo mooi is etc.. daar zal t echt niet aan liggen. Ik ben zo iemand die gewoon overal heen gaat met de kids en we zien wel maar mijn man niet, hij is degene die mij onzeker maakt, hele tijd beginnen over racistische incidenten en dan ja hebben we wel wat voor de kids gepland? terwijl ik denk gaan we die banaan en we zien wel.. natuur, riviertjes, Kroatië natuurlijk vlakbij de zee, ik bedoel is allemaal prima toch voor de kids. Ik weet alleen niet hoe de wegen zijn en ben al best wel snel bang in de auto dus dat is ook wel spannend. Mn vriendin ging mij ook bang maken over Oostenrijk en de enorme bergen etc maar goed dan denk ik ja we zijn ook naar en in Marokko gereden.. hoe erg kan t zijn en als laatst twijfel ik over Bosnie, voor mij staat het heel lang op mn lijstje en heb zoiets van als we toch daar zijn moeten we dat zien.. o.a. Sarajevo dus.. maar dat heeft dan wel een citytrip idee, en is dat dan wel wat met de kids..las ook dat Bosnie heel heet is in de zomer.. en dames van Bosnische afkomst die zeiden van nee niet in de zomer met kids naar Bosnie etc.. anyway...zoveel waar ik over nadenk dus en aan de andere kant weer ja Marokko is ook heel heet en Turkije ook, Egypte ook etc. zijn wel wat gewend.

    Marokko liever buiten de zomervakantie zou sowieso als je gaat om 'eid heengaan

  12. #79707
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja ik denk t ook maar toch die twijfels grr.. hoor dat t zoo mooi is etc.. daar zal t echt niet aan liggen. Ik ben zo iemand die gewoon overal heen gaat met de kids en we zien wel maar mijn man niet, hij is degene die mij onzeker maakt, hele tijd beginnen over racistische incidenten en dan ja hebben we wel wat voor de kids gepland? terwijl ik denk gaan we die banaan en we zien wel.. natuur, riviertjes, Kroatië natuurlijk vlakbij de zee, ik bedoel is allemaal prima toch voor de kids. Ik weet alleen niet hoe de wegen zijn en ben al best wel snel bang in de auto dus dat is ook wel spannend. Mn vriendin ging mij ook bang maken over Oostenrijk en de enorme bergen etc maar goed dan denk ik ja we zijn ook naar en in Marokko gereden.. hoe erg kan t zijn en als laatst twijfel ik over Bosnie, voor mij staat het heel lang op mn lijstje en heb zoiets van als we toch daar zijn moeten we dat zien.. o.a. Sarajevo dus.. maar dat heeft dan wel een citytrip idee, en is dat dan wel wat met de kids..las ook dat Bosnie heel heet is in de zomer.. en dames van Bosnische afkomst die zeiden van nee niet in de zomer met kids naar Bosnie etc.. anyway...zoveel waar ik over nadenk dus en aan de andere kant weer ja Marokko is ook heel heet en Turkije ook, Egypte ook etc. zijn wel wat gewend.

    Marokko liever buiten de zomervakantie zou sowieso als je gaat om 'eid heengaan
    Nouja...bij zulke twijfels zou ik ook voorzichtiger worden. Als Bosniërs al zo iets zeggen...
    Sarajevo/Bosnië zou ke eens zonder kinderen kunnen doen. En qua wegen...ja marokko is ook niet super.
    Kinderen hebben genoeg aan kunnen spelen en zwemmen.
    En patat.

    Eid in Marokko ken ik al en no way weer. Saaaaaaai. [emoji3526]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #79708
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Juno heerlijk zo vroeg klaar
    Ik ook.
    Couscous voor ons vanavond.

    Barley couscous
    Zoete abrikozen-uien saus
    Kippendijen in saus
    Worteltjes en courgette
    Gestoofde spitskool
    Zoete aardappel.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Ziet er zi keurig en netjes uit i love it
    Besaha!
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    The profit marcus lemonis...op food mimstens kostprijs plus 70%. [emoji16]
    Dankjewel.. we zijn er snel uitgekomen ahah
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Toa super mooi! Tbarkallah 3liek.
    Praline ook heel mooi die cupcakes, heel schattig mashallah!
    En nog meer taarten? Weet t niet meer maar anyway hoe mooi of niet het blijft een kunst om zoiets te maken, goed bezig dames.

    Heb alleen een aardbei tiramisu gemaakt en was dik een uur bezig hihi taartje ga ik zeker een week over doen
    Dankjewel!

    Je aardbeien tiramisu ziet er ook super lekker uit.
    Wil ook weer iets voor ons bakken
    Happiness is an inside job


  14. #79709
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    We hebben een huisje gehuurd bij t strand en grote aquapark voor de kids in de buurt.. Heel erg aan toe ook!. maar we wachten het nog rustig af.. aangezien boeken bij ons niet veel zegt laatste tijd InshaAllah komt er niks tussen
    Happiness is an inside job


  15. #79710
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Zelfs jouw ei ziet er perfect uit haha hoe dan
    Hahah moest hier wel om lachen.
    Ik bak het eerst in zonnebloemolie en die doe ik steeds over de eigeel tijdens het bakken. En als het helemaal klaar is pas olijfolie erbij..Echt lekker zo!
    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Mooie cupcakes, Praline. Vind ik jouw mooiste tot nu toe.
    Dankjewel Toa!
    Happiness is an inside job