1. #79681
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    Marmita haha ik eet straks broodje kefta, was even met de kleine bezig tussendoor...

  2. #79682
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Deze voor mijn man meegenomen


    Allahi shafeek mamavanm



    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  3. #79683
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Shoekran dames xx insha Allah voel ik me snel beter. Ben echt een beweeglijk iemand in en om het huis. Vind dit echt helemaal niks.. zou gaan koken maar me man is even wat uurtjes werken en had eten voor me besteld. Dus dat scheelt hihi.

    Even een vraaagjee, de kleine is nu 3 maanden en kwijlt zoveel. Had consultatiebureau vandaag gebeld om te vragen hoe dat zit. En daar zei ze: ja is normaal kan tanden zijn. Maarja ze is 3 maanden.. lijkt me sterk?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #79684
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Beterschap MamavanN!
    Kwijlen is normaal, vooral als de tandjes beginnen te komen. Mijn buurmeisje had met 4 maandjes haar eerste tandje, wel heel vroeg maar t kan wel.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #79685
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Hier begonnen ze ook heel vroeg met kwijlen maar tandjes kwamen veel later pas door. Duurt wel een tijd.

    Beterschap mamsvann. En besaha alle lekkers!!

    Gisteren hier toch couscous gemaakt. Had vandaag nog over, en later broodjes hamburger en vissticks gebakken. Hamdulilah.

  6. #79686
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    @zeevis;

    Benodigdheden;
    bakje marscepone, bekertje of pakje ongeklopt slagroom, 1 zakje vanille suiker, ong 1,5 eetlepel poedersuiker om slagroom mee op te kloppen en lange vingers (ik gebruik boudoirs dat zijn die wat dikkere) melk of fristi en aardbeien en witte choco voor garnering. En een schaal.

    Marscepone losprakken met zakje vanille en evt scheutje melk of fristi om t iets smeuiger te maken.
    Slagroom opkloppen en daarna marscepone voorzichtig toevoegen en opspatelen, niet meer met garde of mixer kloppen.

    Lange vingers dip je beiden kanten kort in een bakje met melk of fristi en gelijk op schaal netjes naast elkaar leggen. Dan de helft vd slagroom/marscepone mengsel over de lange vingers in schaal strak strijken dan schijfjes aardbei eroverheen en nog een laagje herhalen en eindigen met mooie schijfjes aardbeien en witte choco of witte vlokken.

    Je kan trouwens ook klopfix aan slagroom toevoegen voordat je gaat opkloppen, voor iets stevigere mix. Ik had t nu niet.

    Het lekkerst is om zo lang mogelijk te koelen dus avond tevoren of in ochtend maken en ‘s avonds serveren.

    Voor standaard tiramisu vervang je melk door sterke koude koffie en eindigen met cacao poeder bovenop strooien (deze is ook heerlijk)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #79687
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Vond die Justice niet zo denderend, ben ook niet verder gekomen dan 4. Zat maar op ‘iets’ te wachten maar te kwam (nog) niet.
    Love Haibe! Hebben jullie die gezien? Wil deel 2
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #79688
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    @zeevis;

    Benodigdheden;
    bakje marscepone, bekertje of pakje ongeklopt slagroom, 1 zakje vanille suiker, ong 1,5 eetlepel poedersuiker om slagroom mee op te kloppen en lange vingers (ik gebruik boudoirs dat zijn die wat dikkere) melk of fristi en aardbeien en witte choco voor garnering. En een schaal.

    Marscepone losprakken met zakje vanille en evt scheutje melk of fristi om t iets smeuiger te maken.
    Slagroom opkloppen en daarna marscepone voorzichtig toevoegen en opspatelen, niet meer met garde of mixer kloppen.

    Lange vingers dip je beiden kanten kort in een bakje met melk of fristi en gelijk op schaal netjes naast elkaar leggen. Dan de helft vd slagroom/marscepone mengsel over de lange vingers in schaal strak strijken dan schijfjes aardbei eroverheen en nog een laagje herhalen en eindigen met mooie schijfjes aardbeien en witte choco of witte vlokken.

    Je kan trouwens ook klopfix aan slagroom toevoegen voordat je gaat opkloppen, voor iets stevigere mix. Ik had t nu niet.

    Het lekkerst is om zo lang mogelijk te koelen dus avond tevoren of in ochtend maken en ‘s avonds serveren.

    Voor standaard tiramisu vervang je melk door sterke koude koffie en eindigen met cacao poeder bovenop strooien (deze is ook heerlijk)
    Sorry, ik kon het écht niet laten, maar het is mascarpone.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  9. #79689
    MVC Lid

    Reacties
    5.715
    11-03-2010

    [QUOTE=MamavanN;134133749]Shoekran dames xx insha Allah voel ik me snel beter. Ben echt een beweeglijk iemand in en om het huis. Vind dit echt helemaal niks.. zou gaan koken maar me man is even wat uurtjes werken en had eten voor me besteld. Dus dat scheelt hihi.

    Even een vraaagjee, de kleine is nu 3 maanden en kwijlt zoveel. Had consultatiebureau vandaag gebeld om te vragen hoe dat zit. En daar zei ze: ja is normaal kan tanden zijn. Maarja ze is 3 maanden.. lijkt me sterk?

    Dat kan sommigen zijn er vroeg bij de mijne begon met kwijlen toen hij bijna 5 maanden was. Is ze ook huilerig, jengelif en bijt ze op vanalles?

  10. #79690
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Sorry, ik kon het écht niet laten, maar het is mascarpone.
    Hihi goed zo dank je wel! Zag bij elke woord stippeltjes om te verbeteren dacht, t zal wel hihi
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #79691
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Shoekran dames xx

    Betreft de kleine: ze is huilerig niet normaal. Ze wilt niet eten niks. Alleen als ik met haar loop door het huis is ze stil. Weet echt niet wat ik moet doen.. voel me echt machteloos.

    Ja vind Justice wel oke, niet wauw maar wel een serie om je tijd mee te doden hahaha. Ik wacht ook op deel 2 Hayba. Kan niet wachten.. met die knappe Alia. Hahah


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #79692
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Shoekran dames xx

    Betreft de kleine: ze is huilerig niet normaal. Ze wilt niet eten niks. Alleen als ik met haar loop door het huis is ze stil. Weet echt niet wat ik moet doen.. voel me echt machteloos.

    Ja vind Justice wel oke, niet wauw maar wel een serie om je tijd mee te doden hahaha. Ik wacht ook op deel 2 Hayba. Kan niet wachten.. met die knappe Alia. Hahah


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Deel gelijk als t er is oke? Kijk nl nauwelijks meer tv of netflix

    Het kan zijn dat er onder t tandvlees wel van alles gebeurd. Dit is nl de moeilijkste periode het naar buiten groeien van tandje, dit kan echt maanden duren. Miss helpt t als je met je pink heel licht masseert over onderste tandvlees, wie weet geeft dat verlichting.
    Inshallah is t gauw voorbij.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #79693
    MVC Lid

    Reacties
    3.537
    26-02-2015

    Besahtkom dames.
    Mama van n allahi3awnek soubhannalah ik vergeet alles van mijn kinderen behalve het eerste jaar. Dat is zo pittig moge Allah je kracht en sabr geven.

    Toa prachtig gedaan die sweet table

    Praline moet zeggen dat ik alles van jou verzorgd eruit vind zien maar laatste tijd nog meer dan anders tbarkellah. De cupcakes int blauw maar ook de gender reveal sweets waren om door een ringetje te halen tbarkellah.

    Riannah 7adka machallah supper

    Ook de rest Besahtkom en tbarkelah3likoum

  14. #79694
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Deel gelijk als t er is oke? Kijk nl nauwelijks meer tv of netflix

    Het kan zijn dat er onder t tandvlees wel van alles gebeurd. Dit is nl de moeilijkste periode het naar buiten groeien van tandje, dit kan echt maanden duren. Miss helpt t als je met je pink heel licht masseert over onderste tandvlees, wie weet geeft dat verlichting.
    Inshallah is t gauw voorbij.
    Jaa doe ik zeker!

    Pff dat wordt nog wat.. hamdoelilah ligt ze al lekker te slapen. Ben benieuwd morgen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  15. #79695
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Besahtkom dames.
    Mama van n allahi3awnek soubhannalah ik vergeet alles van mijn kinderen behalve het eerste jaar. Dat is zo pittig moge Allah je kracht en sabr geven.

    Toa prachtig gedaan die sweet table

    Praline moet zeggen dat ik alles van jou verzorgd eruit vind zien maar laatste tijd nog meer dan anders tbarkellah. De cupcakes int blauw maar ook de gender reveal sweets waren om door een ringetje te halen tbarkellah.

    Riannah 7adka machallah supper

    Ook de rest Besahtkom en tbarkelah3likoum
    Insha Allah shoekran lief van je x
    Als alles maar goed gaat met haar ben ik al blij. Dat is belangrijkste voor mij.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk