1. #47116
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Ik vind jullie zo grappig. Jullie eten ziet er echt stuk voor stuk top uit. Geen zorgen! Het is maar eten. Iedereen kan het maken... Concurreren is niet nodig.

  2. #47117
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    Ik vind jullie zo grappig. Jullie eten ziet er echt stuk voor stuk top uit. Geen zorgen! Het is maar eten. Iedereen kan het maken... Concurreren is niet nodig.



    Concurreren NEE!
    Mij niet gezien hoor Omg
    Bak er echt niks van als het om concurreren aan komt
    Zit beetje te plagen om de topic beetje lacherig te maken

  3. #47118
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door SlovesI Bekijk reactie
    Hb k je op je hartje getrapt Dorra zegt wel heel veel dat je me in je ondertekening zet heb egt medelijde met je kinderen msakien dat ze zon harteloze en kinderachtige moeder hebben, als je egt kinderen hebt twnminste, zou me niks verbazen als je daar ook over liegt.. anyway k geen woorden meer vuil maken aan jou , je verdient mn aandacht niet Doegg


    Hahahahahahahah many ma roheg tab3adaaaay a rehrech
    Tasmom

  4. #47119
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Mooi zo! Ja ik had ook aardig wat over haha je kan toch zeker een paar dagen in de koelkast bewaren. Ik heb het ongeveer een week later gebruikt voor een red velvet cake. Je moet toch wel even vantevoren eruit halen en weer ff doorroeren

    Ik heb ze vd leukstetaartenshop maar je hebt ook bij jamin en pipoos. Je hebt 1M nodig van Wilton voor mooie of 1D
    Bedankt voor je antwoord. Is wel handig als je zulke toppings kunt bewaren. Kan ik ten minste het hele recept doen en dan later in de week nog iets bakken!

    Ik heb de spuitmondjes gevonden op die site . Ik ga eerst nog kijken bij Jamin, scheelt verzendkosten .

  5. #47120
    MVC Lid

    Reacties
    24
    08-08-2013

    Welke saus gebruiken jullie voor wok met garnalen?

  6. #47121
    MVC Lid

    Reacties
    667
    28-06-2012

    Citaat Geplaatst door Dorra Bekijk reactie
    Hahahahahahahah many ma roheg tab3adaaaay a rehrech
    Tasmom
    Je plakt haar eigenhandig in je virtuele achterste en durft dan nog verwijtend te zeggen dat ze je overal achtervolgt?

  7. #47122
    MVC Lid

    Reacties
    667
    28-06-2012

    Heerlijke gerechten/tafels hebben jullie geplaatst Xaviera, Lieff, Shopverslaafde, Rihanna en Dorra. Bsahtkoum!

  8. #47123
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Phynx Bekijk reactie
    Je plakt haar eigenhandig in je virtuele achterste en durft dan nog verwijtend te zeggen dat ze je overal achtervolgt?

    A weh hahaha zodat ze t een keer even goed ziet hoef k niet meer te reageren ka letterlijk elke topic begint ze tehuilen en mij te citeren tsharchay

  9. #47124
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Liefste.. Bekijk reactie
    Welke saus gebruiken jullie voor wok met garnalen?


    Sowieso sowieso chilisaus
    Je hebt wok saus ervoor
    Beetje ketjap manis

  10. #47125
    MVC Lid

    Reacties
    667
    28-06-2012

    Citaat Geplaatst door Dorra Bekijk reactie
    A weh hahaha zodat ze t een keer even goed ziet hoef k niet meer te reageren ka letterlijk elke topic begint ze tehuilen en mij te citeren tsharchay
    Dan negeer je haar reacties toch gewoon, zoals zij nu wijselijk bij jou gaat doen.
    Ik ken jullie beiden niet, maar Jouw Huidige OT zou niet misstaan als citaat uit een fantasieloze kinderruzie, zie je..

    Mara therchedh nichane; Allahi chafiki.

  11. #47126
    Ask me nothing!

    Reacties
    5.977
    04-02-2007

    Citaat Geplaatst door Phynx Bekijk reactie
    Dan negeer je haar reacties toch gewoon, zoals zij nu wijselijk bij jou gaat doen.
    Ik ken jullie beiden niet, maar Jouw Huidige OT zou niet misstaan als citaat uit een fantasieloze kinderruzie, zie je..

    Mara therchedh nichane; Allahi chafiki.

    Zegt ze nu letterlijk 5 x gebeurt niet let maar op ze zal binnenkort wel reageren
    Maj boeie

  12. #47127
    Verbannen

    Reacties
    758
    29-10-2016

    Allahrada3iliekum aub hou op met elkaar te citeren voor de discussies verder uit te lokken. Laat elkaar in waarde en laat deze topic vrij van elke onnodige ruzies

  13. #47128
    Verbannen

    Reacties
    758
    29-10-2016

    Citaat Geplaatst door RightAndProud Bekijk reactie
    Allahrada3iliekum aub hou op met elkaar te citeren voor de discussies verder uit te lokken. Laat elkaar in waarde en laat deze topic vrij van elke onnodige ruzies
    Het uitschelden voor iemand baarmoederhalskanker en kinderloosheid te wensen is het bij de extreme aard van een zaak die niet alleen beledigend is maar ook verwerpelijk. Moge Allah swt jullie inzicht geven

  14. #47129
    MVC Lid

    Reacties
    1.337
    26-02-2016

    Dit is het geworden. Ziet er niet uitnodigend uit maar was overheerlijk

  15. #47130
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Freya, ik heb jou ovenschotel met zoete aardappel en courgette gemaakt en het was heerlijk!!
    Het was alleen een beetje waterig. Ik denk dat ik de volgende keer minder melk erin doe. Een klein scheutje.