1. #110686
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Zulke die je zelf tot een doosje vouwt.
    Ik zocht ook andere, maar kwam alleen deze tegen. Ze liggen bij de cadeaupapier/lintjes etc misschien hebben ze bij jullie ook andere

    Is indd makkelijk nu met Corona, we zijn nog nieg klaar, heb ze open gelaten voor als ik iets leuks tegen kom.. Wil ook nog iets van speeltje erin en andere verpakte snoep, rozijntjes kunnen ook is toch op psz

    Veel kinderen zeg! Basisschool zeker
    En hoe oud word ze?


    Ah ja die zijn wel handig want ze krijgen het ook mee na huis ipv dat ze het op school opeten. Ga eens kijken of ze die hier hebben in een ander thema en anders ga ik gewoon voor die zakjes. Ik zag wel van die kleine cadeautjes bij action. Klei, jojootjes, stuiterballen etc. Ligt bij de feestartikelen. Miss leuk om erbij in te doen.

    Ze wordt 4 alweer. Jou dochtertje 3 toch? Idd voor de basischool/kleuterschool. Hebben 39 kids in de klas.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  2. #110687
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Oelala freya die macarons met die vulling ziet er mooi en jammie uit! Besaha

    Dames besahatkoem. Ik krijg ook zin in stamppot door jullie. Gebruiken jullie een stamper of zo'n aardappelpers? Ik zag gisteren zo'n pers bij de Ikea. Nog getwijfeld of ik hem mee moest nemen of dat een stamper beter is.

    Fessia ka onze dochters zijn even oud dan.Ze mag volgende maand naar de basisschool. hoeft ze maar voor 8 kinderen te trakteren......40 kids......hallo zeg..dan ben je wel even zoet met pakketjes maken.

    Hier wordt het kiptajine. Lang niet gegeten uit een tajine.

  3. #110688
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Oelala freya die macarons met die vulling ziet er mooi en jammie uit! Besaha

    Dames besahatkoem. Ik krijg ook zin in stamppot door jullie. Gebruiken jullie een stamper of zo'n aardappelpers? Ik zag gisteren zo'n pers bij de Ikea. Nog getwijfeld of ik hem mee moest nemen of dat een stamper beter is.

    Fessia ka onze dochters zijn even oud dan.Ze mag volgende maand naar de basisschool. hoeft ze maar voor 8 kinderen te trakteren......40 kids......hallo zeg..dan ben je wel even zoet met pakketjes maken.

    Hier wordt het kiptajine. Lang niet gegeten uit een tajine.
    Allah i3tiek saha!
    Ik gebruik altijd een stapper, heel handig en ik kook de aardappels iets door zodat t lekker zacht is.

    Tbarkallah 40 kids, zou ik echt geen pakketjes maken maar kant en klare zakje popcorn en dan zal het nog duur uitpakken als je zoveel nodig hebt.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #110689
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Voor vandaag loubia Inshallah, ik denk dat ik t wel ga oppimpen met kipfilet
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #110690
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Oelala freya die macarons met die vulling ziet er mooi en jammie uit! Besaha

    Dames besahatkoem. Ik krijg ook zin in stamppot door jullie. Gebruiken jullie een stamper of zo'n aardappelpers? Ik zag gisteren zo'n pers bij de Ikea. Nog getwijfeld of ik hem mee moest nemen of dat een stamper beter is.

    Fessia ka onze dochters zijn even oud dan.Ze mag volgende maand naar de basisschool. hoeft ze maar voor 8 kinderen te trakteren......40 kids......hallo zeg..dan ben je wel even zoet met pakketjes maken.

    Hier wordt het kiptajine. Lang niet gegeten uit een tajine.
    Spannend zeg! Toch weer een mijlpaal als ze na school mogen he. Zij gaat dan zeker trakteren op de psz? Zij gaat al vanaf 2.5 jaar na school. Ze zit idd in een klas van 39 kids, 2 juffen dat wel en 2 lokalen maar het is 1 groep. Normaal zijn ze er ook nooit allemaal er, en door corona worden er ook aantal thuis gehouden maar toch worden wel 40 traktaties haha. Dus idd even zoet met inpakken, maar lekker makkelijk houden. Voorverpakte snoepjes en iets leuks er in en klaar.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  6. #110691
    MVC Lid

    Reacties
    17.577
    06-10-2017

    Net een uur gewandeld en nu m'n eerste maaltijd. Voel me eigenlijk al weer wat beter, wel hoofdpijn maar geen echte verkoudheidsklachten. Alhamdolilah

    Vanavond maak ik in ieder geval mosterdsoep, zin in..

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  7. #110692
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Allah i3tiek saha!
    Ik gebruik altijd een stapper, heel handig en ik kook de aardappels iets door zodat t lekker zacht is.

    Tbarkallah 40 kids, zou ik echt geen pakketjes maken maar kant en klare zakje popcorn en dan zal het nog duur uitpakken als je zoveel nodig hebt.
    Soukran! Thuis hadden we ook een stamper. Moet nog iets aanschaffen. Mijn man heeft niks met zoveel aardappels, dus maak het zelden. Alleen tijdens mikn zwangerschappen en dan prakte ik het met een vork.

    Besaha loubia,lang niet gegeten. Kids eten het niet zo goed. Maar weer eens op het menu zetten

  8. #110693
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door fessia_ka Bekijk reactie
    Spannend zeg! Toch weer een mijlpaal als ze na school mogen he. Zij gaat dan zeker trakteren op de psz? Zij gaat al vanaf 2.5 jaar na school. Ze zit idd in een klas van 39 kids, 2 juffen dat wel en 2 lokalen maar het is 1 groep. Normaal zijn ze er ook nooit allemaal er, en door corona worden er ook aantal thuis gehouden maar toch worden wel 40 traktaties haha. Dus idd even zoet met inpakken, maar lekker makkelijk houden. Voorverpakte snoepjes en iets leuks er in en klaar.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    Ja Ik kijk er wel naar uit. De jongste twee versterken elkaar in lastig gedrag. Soms samen uit op kattenkwaad als mama druk is. Dus heerlijk als er maar een over blijft. Mijn dochter is ook wel toe aan meer uitdaging.
    Klopt ze gaat afscheid nemen van de psz.. woon jij in België? Ik wist niet dat ze al met 2,5 jaar naar school gaan daar. Dus voor jou/jullie veranderd er niet zoveel.

    Freya Besaha. Alhamdoulilaah zet het niet door. En shifa voor je zus en haar gezin ameen.

  9. #110694
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Soukran! Thuis hadden we ook een stamper. Moet nog iets aanschaffen. Mijn man heeft niks met zoveel aardappels, dus maak het zelden. Alleen tijdens mikn zwangerschappen en dan prakte ik het met een vork.

    Besaha loubia,lang niet gegeten. Kids eten het niet zo goed. Maar weer eens op het menu zetten
    Heerlijk ben er gek op en heb volgens mij alle soorten stamppotten geprobeerd zelfs met ziete aardappel was verrassend lekker.

    Allah i3tiek saha. Loubia is eigenlijk niet mn favoriet maar heb iets anders voor mezelf. Toch ga ik er een beetje van eten voor het goede voorbeeld hihi. Ik doe er wel stukjes gehakt in, als het bijna gaar is. We eten als mn zoontje klaar is met trainen Inshallah
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #110695
    MVC Lid

    Reacties
    7.130
    03-04-2011

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Ja Ik kijk er wel naar uit. De jongste twee versterken elkaar in lastig gedrag. Soms samen uit op kattenkwaad als mama druk is. Dus heerlijk als er maar een over blijft. Mijn dochter is ook wel toe aan meer uitdaging.
    Klopt ze gaat afscheid nemen van de psz.. woon jij in België? Ik wist niet dat ze al met 2,5 jaar naar school gaan daar. Dus voor jou/jullie veranderd er niet zoveel.

    Freya Besaha. Alhamdoulilaah zet het niet door. En shifa voor je zus en haar gezin ameen.
    Herkenbaar haha. Echt een wereld van verschil dan straks als je er maar 1 thuis hebt. Heb dat nu ook. Zoontje alleen thuis en speelt heerlijk alleen etc. Zodra zn zus thuis is begint het haha. Hoe oud is jou jongste nu?


    Ik woon idd in België en gaan hier met 2.5 al fulltime na school. Mn zoontje mag 1 februari starten op school. Dan even een maandje a 6 weken lekker rustig thuis voor er een baby gaat komen inshAllah.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
    21-10-2009

  11. #110696
    MVC Lid

    Reacties
    24
    08-08-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik weet niet of ze helemaal goed zijn, maar ze zijn in ieder geval niet hol. Ik heb als vulling chocolade ganache gebruikt, had niks anders in huis maar ze smaken heerlijk

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Ze zien er goed uit. Italiaanse of Franse methode?

  12. #110697
    MVC Lid

    Reacties
    17.577
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Die macarons zien er echt goed uit, van steeds proberen kan je leren.
    Dankjewel, ja precies, kan alleen maar beter worden
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik vind ze super frey! Tbarkellah!

    Ik ben nu into taart tm zondag en dan wil ik ook eens macarons proberen nu ik zo in de bakflow zit.
    Dankjewel! Allahi baarek feeki. Lekker hoor, ben benieuwd
    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Echt goed gelukt Freya!

    Bsahtkoum eten allemaal!
    Thanks
    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Oelala freya die macarons met die vulling ziet er mooi en jammie uit! Besaha

    Dames besahatkoem. Ik krijg ook zin in stamppot door jullie. Gebruiken jullie een stamper of zo'n aardappelpers? Ik zag gisteren zo'n pers bij de Ikea. Nog getwijfeld of ik hem mee moest nemen of dat een stamper beter is.

    Fessia ka onze dochters zijn even oud dan.Ze mag volgende maand naar de basisschool. hoeft ze maar voor 8 kinderen te trakteren......40 kids......hallo zeg..dan ben je wel even zoet met pakketjes maken.

    Hier wordt het kiptajine. Lang niet gegeten uit een tajine.
    Dankjewel, Allah ya3tik sa7a. Ik gebruik de stamper
    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Ja Ik kijk er wel naar uit. De jongste twee versterken elkaar in lastig gedrag. Soms samen uit op kattenkwaad als mama druk is. Dus heerlijk als er maar een over blijft. Mijn dochter is ook wel toe aan meer uitdaging.
    Klopt ze gaat afscheid nemen van de psz.. woon jij in België? Ik wist niet dat ze al met 2,5 jaar naar school gaan daar. Dus voor jou/jullie veranderd er niet zoveel.

    Freya Besaha. Alhamdoulilaah zet het niet door. En shifa voor je zus en haar gezin ameen.
    Ameen

  13. #110698
    MVC Lid

    Reacties
    17.577
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Liefste.. Bekijk reactie
    Ze zien er goed uit. Italiaanse of Franse methode?
    Dankjewel, dit is de Italiaanse van Christophe Felder

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  14. #110699
    MVC Lid

    Reacties
    17.577
    06-10-2017

    Gisteren mosterdsoep, diepvries pizza, vissticks. Ik heb alleen 1 stukje pizza op

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  15. #110700
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Bsa7tkoum! ben ook benieuwd naar je taartje juno

    Vanavond taco’s maak daar een tomatensalsa bij en heb ook maïskolven gehaald. Ook zin in
    Voor de kids met rijst en voor wie dat er nog bij wilt
    Happiness is an inside job