MVC Lid

Reacties
    2.748
    21-02-2004

Citaat Geplaatst door bakster Bekijk reactie
    Allahi chafeekoem. Tahour inch.

Wel tof dat ze het zo snel geleerd heeft masha allah moet mijn zoontje ook nog leren maar ben fysiek zo snel uitgeput de laatste tijd geen conditie.
    Ameen en voor alle zieken!

Ik moest vandaag ook achter haar aan rennen haha. Dus inderdaad beter als je er energie voor hebt. Gisteren had ik 1zijwiel eraf gehaald. Dus vandaag dacht ik, beter zet ik het nu door dan ben ik er vanaf. En met een half uur fietste ze al helemaal alleen.

Wat vries jij in voor suhoor?

Ijzertekort is echt lastig. Bij mij helpt L3edes heel goed. Tijdens de zwangerschap van de eerste ging mijn ijzer naar boven ipv naar beneden. Ik at het 1x per week omdat mijn zussen tijdens hun zwangerschap Ijzertekort hadden. Misschien kun je voor de ramadan extra vaak ijzerrijk voedsel eten.. allahi safek ameen

MVC Lid

Reacties
    198
    13-05-2020

Besaha alle lekkers dames!

Moslima81 alhamdoulilah dat het nu beter gaat en dat jullie milde klachten hadden. Wel even schrikken ook met je schoonvader.

MVC Lid

Reacties
    2.748
    21-02-2004

Ik heb 2x dit recept gemaakt..supermakkelijk en voeg zelf groenten toe die op moeten. Zelf geen spinazie gebruikt omdat er ook zuivel bijzit dus dan neemt het lichaam het ijzer niet op..

Kinderen vinden hem koud ook lekker. Ze noemen het groentenpizza.. ideaal voor in de ramadaan.
    Onder het filmpje staan de ingrediënten.

https://m.youtube.com/watch?v=GsNScn...ature=youtu.be

Ik heb mij ook gewaagd aan mini cheese cakeer. Zijn goed gelukt. Kids zijn er dol op. Weet alleen niet meer of ik deze foto al gedeeld had. Afgelopen tijd weinig gemaakt of geprobeerd. Alleen anijsbroodjes gemaakt maar geen foto.

MVC Lid

Reacties
    2.748
    21-02-2004

Citaat Geplaatst door RaffaelloCoco Bekijk reactie
    Besaha alle lekkers dames!

Moslima81 alhamdoulilah dat het nu beter gaat en dat jullie milde klachten hadden. Wel even schrikken ook met je schoonvader.
    Ja alhamdoulilaah..ja je houdt echt je hart vast. Hij behoort wel tot de risico groep.

Moge Allah deze ziekte bij ons weghalen ameen

nooit geweest

Reacties
    31.834
    22-06-2003

Mac and cheese...niet lekker. Denk wij hebben er gewoon niks mee. At hem eens ergens en iedereen zat te smullen en ik had zoiets van oké...
    Dacht maak hem eens thuis, maar nee...

En kip met chips/panko laag. Eens in de zoveel tijd wil ik wel eens paneren en frituren.

https://imgur.com/a/Wsd7k1k
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    31.834
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Ik heb 2x dit recept gemaakt..supermakkelijk en voeg zelf groenten toe die op moeten. Zelf geen spinazie gebruikt omdat er ook zuivel bijzit dus dan neemt het lichaam het ijzer niet op..

Kinderen vinden hem koud ook lekker. Ze noemen het groentenpizza.. ideaal voor in de ramadaan.
    Onder het filmpje staan de ingrediënten.

https://m.youtube.com/watch?v=GsNScn...ature=youtu.be

Ik heb mij ook gewaagd aan mini cheese cakeer. Zijn goed gelukt. Kids zijn er dol op. Weet alleen niet meer of ik deze foto al gedeeld had. Afgelopen tijd weinig gemaakt of geprobeerd. Alleen anijsbroodjes gemaakt maar geen foto.

Wauw, ziet er goed uit! Bsa77a!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    2.748
    21-02-2004

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Wauw, ziet er goed uit! Bsa77a!
    Soukran, allah ya3tik saha.

Besaha crispy chicken, lekker ! Jammer van die mac and cheese. Je hebt het be3da geprobeerd. Ik heb het nog nooit gegeten.

MVC Lid

Reacties
    11.003
    29-05-2010

Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Allahi selmek! Het was bij ons best mild en alleen mijn dochter heeft een hoest gehad. Voor de rest de jongens niet. Mijn zwagers hebben helemaal geen klachten gehad. Alleen mijn schoonvader. Alhamdoulilaah hebben we het achter de rug.

Allah ya3tik saha!

Hoe gaat het nu met jouw familieleden die het gehad hebben? Zijn ze al weer de oude?
    l
    Hamdoelilaah blij dat te horen.
    Hier gaat het goed hamdoelilaah. Allemaal goed hersteld.
    Mijn vader meskien paar dagen geleden te horen gekregen dat hij suikerziekte heeft.
    Hij dronk zoveel en plaste alles ook gelijk uit en was uitgedroogt en veel afgevallen. Met zijn suiker te meten gaf het apparaatje niet aan hoeveel omdat het te hoog was. Hij was echt zo bang en in paniek omdat hij altijd van het ergste vanuit gaat. Hij dacht ergste ziekte dus was hij al bang voor onderzoek.
    Maar hmdl dat dus. Gelukkig is dat te behandelen diabetes. Niemand zag het wel aankomen.
    Maar hamdoelilaah

MVC Lid

Reacties
    11.003
    29-05-2010

Echt supergoed gelukt je cheesecakejes moslima! Zien er heerlijk uit ma sha allah. Bsahtkoum.

Bseha mac and cheese en kip juno jammer dat jullie het niet lusten..

MVC Lid

Reacties
    2.748
    21-02-2004

Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    l
    Hamdoelilaah blij dat te horen.
    Hier gaat het goed hamdoelilaah. Allemaal goed hersteld.
    Mijn vader meskien paar dagen geleden te horen gekregen dat hij suikerziekte heeft.
    Hij dronk zoveel en plaste alles ook gelijk uit en was uitgedroogt en veel afgevallen. Met zijn suiker te meten gaf het apparaatje niet aan hoeveel omdat het te hoog was. Hij was echt zo bang en in paniek omdat hij altijd van het ergste vanuit gaat. Hij dacht ergste ziekte dus was hij al bang voor onderzoek.
    Maar hmdl dat dus. Gelukkig is dat te behandelen diabetes. Niemand zag het wel aankomen.
    Maar hamdoelilaah
    Zo dat klinkt heftig! Meskien, dat hijzelf ook zo onzeker ervaart. Dan lijkt het heel lang voordat je eindelijk antwoorden krijgt. Alhamdoulilaah hebben jullie nu duidelijkheid en kan het behandelt worden! Moge Allah de gezondheid van je vader verbeteren en gezond houden ameen..

Allah ya3tik saha!