1. #65716
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Goed, ik heb gisteren paella gemaakt. Of ja, het moet erop lijken, maaaaar erg smakelijk geworden hamdulilah. Heb er gebakken gamba's knoflook ernaast gemaakt, als bijgerecht, gewoon omdat het kon. Maar nu eet ik de koude restjes en vind het zoooo lekker dat ik dacht hmm dit maak ik volgende x voor bezoek. Heb 1 gezin dat alleen vis of vegetarisch eet.

    Maar wat kan je nog meer als bijgerecht serveren? Wil dan 1 gang maken, is altijd zo gezellig met ze maar wel vaker voorgekomen dat ik te uitgebreid kook en ik ze bijna niet zie. Dus gebakken gamba's...en? Salade? Wat voor salade? Stokbrood en aioli om het Spaans te houden? echt inspiratieloos.

  2. #65717
    Nurse.

    Reacties
    258
    11-10-2010

    Praline ook gebruik je altijd recepten van anderen en doe je alsof het van jou is. Vooral in die vorige eet topic. Zware afknapper van je. Je voelt jezelf echt eentje. Terwijl je niks voorstelt

  3. #65718
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Oké mensen ik heb echt last van mijn tanden.... die beugel voelt echt opeens strak aan!!

    Wat gaan we vandaag koken? Vis? Ja hoe wat voor vis wat erbij?
    Heb zin in Citroen !! Ohw mensen ben zo misselijk.


    Juno ik heb nu een traag werkende schildklier en ben echt continue misselijk maar ik eet wel daar niet van Hihi [emoji23]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #65719
    Nurse.

    Reacties
    258
    11-10-2010

    Praline: het is iedere eerlijke lid wel opgevallen dat jij met taarten begon nadat freyaa er mee kwam. Zogenaamd doen alsof je het al lang deed. Je gebruikt haar recepten en neemt haar ideen over. Dit is precies de reden waarom ik tegeb freyaa zei dat ze haar taart recepten niet moet delen. Jij strijkt met de eer. ZWAAR onterecht.
    In de vorige eettopic deelde je ook recepten en deed alsof ze van jou zijn terwijl ze oorspronkelijk van andere leden waren. Niet ontkennen anders ga ik hier alle bewijs plaatsen. Zo typisch praline. Altijd met de eer van een ander strijken

  5. #65720
    Nurse.

    Reacties
    258
    11-10-2010

    Lamiss: schoothondje van praline. Ga jij nou maar eens eerst je school afmaken spijbelaar voordat je hier in discussie gaat met moeders over zaken waar je geen weet van hebt. Heeft je moeder je luier al verschoond kleuter?? Bah bah wat een bemoeial. Je duikt altijd op als praline commentaar krijgt, net een kakkerlak. Ga je huiswerk maken ofzo kleuter

  6. #65721
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ambiance, mijn neefjes en nichtjes hadden ook altijd last van strakke beugels...namen een pijnstiller ervoor. Neem een paracetamolletje en als het echt hevig en ineens is, even de tandarts bellen.

    Zin in vis zei je? Maak paella Eigenlijk is mijn versie meer gamba's met rijst, ik heb er geen kip of andere soorten vis in gedaan, maar man man lekker zeg.

  7. #65722
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ambiance, mijn neefjes en nichtjes hadden ook altijd last van strakke beugels...namen een pijnstiller ervoor. Neem een paracetamolletje en als het echt hevig en ineens is, even de tandarts bellen.

    Zin in vis zei je? Maak paella Eigenlijk is mijn versie meer gamba's met rijst, ik heb er geen kip of andere soorten vis in gedaan, maar man man lekker zeg.
    Mijn paella is niet zo lekker beetje droog ...paracetamol al geprobeerd maar hielp helaas niet. Ik heb ook zin in Citroen joh, denk door de misselijkheid dat ik iets fris’s wil! Haha bestaat dat woord fris’s


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #65723
    MVC Lid

    Reacties
    421
    25-08-2003

    Citaat Geplaatst door Flower22 Bekijk reactie
    Praline ook gebruik je altijd recepten van anderen en doe je alsof het van jou is. Vooral in die vorige eet topic. Zware afknapper van je. Je voelt jezelf echt eentje. Terwijl je niks voorstelt
    Ze voegt er een lepeltje zout of peper extra toe, en doet alsof ze een ei heeft ontdekt

    Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk

  9. #65724
    Nurse.

    Reacties
    258
    11-10-2010

    Citaat Geplaatst door sannie Bekijk reactie
    Ze voegt er een lepeltje zout of peper extra toe, en doet alsof ze een ei heeft ontdekt

    Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk



    Precies dat ja hahaha
    ...Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...

  10. #65725
    MVC Lid

    Reacties
    140
    18-04-2012

    Wat zijn jullie een stelletje pestkoppen bij elkaar! Schaam je diep!! Niemand heeft het recht rechter te spelen of om te oordelen alleen Allah subhana wa'ta als. Heb je de ander wat te vertellen? Doe dat PRIVÉ.

  11. #65726
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ambiance, mijn neefjes en nichtjes hadden ook altijd last van strakke beugels...namen een pijnstiller ervoor. Neem een paracetamolletje en als het echt hevig en ineens is, even de tandarts bellen.

    Zin in vis zei je? Maak paella Eigenlijk is mijn versie meer gamba's met rijst, ik heb er geen kip of andere soorten vis in gedaan, maar man man lekker zeg.
    Mijn paella is niet zo lekker beetje droog ...paracetamol al geprobeerd maar hielp helaas niet. Ik heb ook zin in Citroen joh, denk door de misselijkheid dat ik iets fris’s wil! Haha bestaat dat woord fris’s


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #65727
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Haha echt grappig zo persoonlijk worden ook bah typisch m.nl
    Als ik weet van wie een recept is dan zet ik dat er altijd eeelijk bij, zelfs in Mn eigen eettopic staan bij sommige recepten van wie ze afkomstig zijn.

    Maar ja iemand vind een recept niet uit. Het is altijd via via. En als ik niet meer weet van wie het recept is dan plaats ik het gewoon. Benoem het toch niet zelf pralines recept
    Happiness is an inside job


  13. #65728
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Mn vis mhensha zijn super lekker geworden. Lekker uit de losse pols zonder recept.
    Happiness is an inside job


  14. #65729
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Oké mensen ik heb echt last van mijn tanden.... die beugel voelt echt opeens strak aan!!

    Wat gaan we vandaag koken? Vis? Ja hoe wat voor vis wat erbij?
    Heb zin in Citroen !! Ohw mensen ben zo misselijk.


    Juno ik heb nu een traag werkende schildklier en ben echt continue misselijk maar ik eet wel daar niet van Hihi [emoji23]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Allah zjieb shifa.
    Een kennisje heeft het ook ineens. Dikke opgezette keel....moet nog verder onderzocht worden.
    Ik eet ook wel graag....loop de hele dag te grazen...maar kom niet aan. Wel doorlopend moe. Moet beter voor mezelf zorgen.
    Ik overwoog nog om te gaan werken...had al een aanbod om een paar uurtjes als coach te werken....kleine gaat volgend schooljaar naar school...november...nee waloe ..we denken eerder dat je gewoon 100% moet worden afgekeurd.
    Alsof je me met een hamer op mn hoofd sloeg. Ben wat van de leg.....zie de beghrir.

    Is er niks tegen die misselijkheid te doen?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #65730
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Dames....misschien te kort laten rijzen...misschien te dik beslag etc.
    Had mn dag ook niet.

    Over 7edget gesproken....Allahjer7emha.. eentje is vandaag naar haar schepper terug gegaan. Die vreselijke ziekte. Moge Allah haar zonden vergeven en haar graf verruimen. Ze draaide nergens haar hand voor om en alles zo mtoewel....
    Ajb dames...waar gaat dit over? Laten we gewoon van elkaar leren en opbouwende kritiek geven.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran