山羊

Reacties
    14.454
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Selaam dames
    Leuk om te lezen allemaal.

Olifantje hbiba een dikke virtuele knuffel voor jou van mij. Inchallah Komt de baby snel dan heb je het lichamelijk wat makkelijker Inchallah yarabbi.

Vele hebben geen eid gevoel, als het aan mij lag ook niet maar we hebben kinderen en halen toch het onderste uit de kan zodat ze iets mee krijgen.

Freya gefeliciteerd met je meisje allahisla7. En Mabrouk baby nieuws leuk machallah.

De rest ook Besahtkom
    Riannah je foto's zien er supper cozy uit. Hoe gaat het met kleine noor...heb je een beetje je draai gevonden. Gair Inchallah cd

Juno lekker BBQ besahtek

Asfoureh ik vind jou stukjes altijd heerlijk om te lezen,zo droog en hilarisch maar ook realistisch tegelijk Chifae en rahma Inchallah hbiba

Ahw haha. Ik vind jouw reacties ook altijd heerlijk om te lezen zo puur MashaAllah.
    En altijd positief allahuma baarik.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

山羊

Reacties
    14.454
    07-05-2014

MVC Premium MVC Premium
    Gefeliciteerd Freya.

Ameen dames, ik vind het denk ik idd moeilijk om plat te gaan. Komt goed inshaAllah.

Juno ik ben mij er zeker van bewust dat dat ook te maken kan hebben met het stuk van geen wederhelft etc. Hebben we het gisteren nog over gehad thuis.

Maar ik mag van mijzelf zeggen dat ik altijd het positieve nastreef alhamdulilah zeker een ni3ma daar ben ik mij al een tijd extra van bewust. Alhamdulilaah ya rab. Moet er niet aan denken gefrustreerd en verzuurd door het leven te moeten. Ewa safi agirha lmout.

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

DroomSter

Reacties
    7.357
    25-07-2012

Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Nee jullie zijn niet de enige.. ik zie het heel veel om mij heen. Ik had dat vroeger ook met mijn man. Elke Eid ruzie,boos en chagrijnig... Dan janken om dat de dag is verpest en ik dagen in de keuken had gestaan en zo mijn best had gedaan. Echt Shaytaan's werk.
    Daarom is het altijd belangrijk om koran thuis te draaien surat Albakara
    En voor je het huis verlaat dua te doen.

Gheer inshaallah [emoji3590]

Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Hahahahahhaha zo herkenbaar had dat eerste eids ook met mn man! Dacht altijd zo jammer van deze dag, maar nu eigenlijk niet meer. Of wacht jawel soms wel maar gewoon kop op goedmaken en doorgaan. Blijf er niet meer zo lang in hangen, zonde van mn dag.

“De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)

MVC Lid

Reacties
    2.610
    26-02-2015

Herkenbaar stom.eigenlijk dat we dat laten gebeuren als oummah. Die dag zou je juist happy moeten zijn .En dan nu nog corona erboven op dat je niemand mag bezoeken zou er in moeten hakken.

Aghir zaman... waar blijft de tijd dat de huizen gevuld waren met familie en vreugde en kinderen etc etc
    Het lijkt wel of mensen sowieso verzuurd en zijn geraakt de afgelopen jaren...moge Allah onze oummah vergeven en leiden amin

Girl from the South

Reacties
    1.374
    02-06-2014

MVC Premium MVC Premium
    Eidkoum mabrouk allemaal! Ik hoop dat jullie (ondanks alles) kunnen genieten van deze dagen. Het is voor ons nog steeds wennen zonder oma en opa en ook zeker jammer dat familie uit Antwerpen toch niet kon komen, maar wat hebben wij desondanks een heerlijke dag gehad, zeg. In de avond kwamen familieleden bij ons in de tuin gezellig gebak eten en ze bleven echt hangen tot 12-half 1 in de nacht. Zó leuk was het, alhamdoulilah. Toch nog een eid gevoel kunnen hebben in tegenstelling tot eid al fitr.

I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.

MVC Lid

Reacties
    5.444
    26-12-2013

Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Eidkoum mabrouk allemaal! Ik hoop dat jullie (ondanks alles) kunnen genieten van deze dagen. Het is voor ons nog steeds wennen zonder oma en opa en ook zeker jammer dat familie uit Antwerpen toch niet kon komen, maar wat hebben wij desondanks een heerlijke dag gehad, zeg. In de avond kwamen familieleden bij ons in de tuin gezellig gebak eten en ze bleven echt hangen tot 12-half 1 in de nacht. Zó leuk was het, alhamdoulilah. Toch nog een eid gevoel kunnen hebben in tegenstelling tot eid al fitr.
    Allaahi barak fiek! Klinkt als een heel gezellige avond, bsahtkom.

MVC Lid

Reacties
    19.392
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Nee bedoel niet tussen mij en mn maar meer familie onderling. Vooral als je er een opstoker tussen hebt. Of broers en zussen die niet met elkaar praten of opzoeken.
    Geldt het zelfde voor.. helaas is er geen geduld meer op deze aarde en beseft men niet hoeveel hassanaats er zit in het vergevingsgezindheid en ondanks ruzie toch met Eid deze persoon bezoeken.

Gheer insha Allah [emoji8]

MVC Lid

Reacties
    19.392
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Hahahahahhaha zo herkenbaar had dat eerste eids ook met mn man! Dacht altijd zo jammer van deze dag, maar nu eigenlijk niet meer. Of wacht jawel soms wel maar gewoon kop op goedmaken en doorgaan. Blijf er niet meer zo lang in hangen, zonde van mn dag.
    Zwaar irritant was dat haha alhamdouliah zijn die tijden voorbij ....

MVC Lid

Reacties
    19.392
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Bsa7tkoum [emoji3590] klinkt erg gezellig allemaal

nooit geweest

Reacties
    29.668
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Geldt het zelfde voor.. helaas is er geen geduld meer op deze aarde en beseft men niet hoeveel hassanaats er zit in het vergevingsgezindheid en ondanks ruzie toch met Eid deze persoon bezoeken.

Gheer insha Allah [emoji8]

Ach...er wordt al eeuwen oorlog gevoerd, dit is gewoon van alle tijden. Denk dat je als kind en jonger gewoon niet altijd alles door had.

Bezoeken is een lastige met deze corona...maar elkaar bellen en idd mousama7a.
    Wa Allah jehdie ma glaq.

Toa bij jullie klinkt het juist zo gezellig. Galikoem dima haydek.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    19.392
    23-03-2004

Suddervlees uit de koekenpan gemaakt van ons lam.
    Ik dacht ik laat het lekker een uurtje of 1.5 sudderen tot het gaar is.
    Na een dik half uur effe gecheckt .gelukkig maar.. . het vlees viel al helemaal uitelkaar. .dus hachee gemaakt IPV suddervlees.

Het was lekker alhamdouliah das is het belangrijkste.
    Ik hoop dat ie net zo mals is op de bbq morgen.

MVC Lid

Reacties
    14.407
    02-11-2003

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wa alaikoem asalaam olifantje, jammer zeg, dat je nog niet verlost bent. Insha allaah komt hij gauw.

Ook jammer dat je geen eid gevoel had. Ik ook niet eerlijk gezegd en had er ook best moeite mee. Maar alhamdoelilaah. Morgen gaan we naar mijn ouders insha allaah en hoop het dan te compenseren. Weer allemaal in mooie kleertjes en een glimlach op het gezicht. Minn kindjes hebben nu de leeftijd dat ze heel blij worden als ze horen dat ze naar galto gaan, of 7ena of neefje/nichtje.

Insha allaah krijg jij ook alsnog eid gevoel, nu het schaapje er is en jullie samen met familie zijn. Mot op jauwm el eid is niet fijn, maar insha allaah waait dat ook over als de sfeer vanavond beter is.

Allaahi 3awnek, ameen.
    Salaam aleikum lieve Ochtendmens,

Als je zegt naar jz ouders te gaan, is het omwille van afstand of is het echt 1 dag thuis met je gezin en volgende dag familie?

Helaas is de sfeer er niet beter op geworden, enerzijds spijt omdat ik de reactie van Riannah las (mbt vergeving) mr he we zijn ook mr mensen.

Grote zoon is bij zijn vader, dus ben ik met de kleine gaan wandelen tot ik niet meer kon, dan thuis dut gedaan en nadien nr zus met ouders.

Alhamdoelilah voor alles.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

MVC Lid

Reacties
    14.407
    02-11-2003

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Hier nog ff aan het genieten van de zon [emoji274]

Heb wel zin in een tajine of shwa ofzo hele week pizza, pasta & vis

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Geniet van je vakantie! Genoeg momenten voor die tagine en shwa.

Vakantie is zo weer weg! En zit je weer in die sleur.

Wees genadevol

MVC Lid

Reacties
    14.407
    02-11-2003

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    SubhanAllah Olifantje wilde er nog iets over zeggen.

Bij mn siblings gisteren ook, min 3 echtelijke ongeregeldheden. Ene zus gefrustreerd naar d’r man, andere overduidelijk Shi dikke ruzie gehad, schoonzus die overduidelijk met jnoen op d’r phone zat te typen- omdat broertje was gaan werken. Heb sowieso zeker drie uur op de bank gelegen van de hoofdpijn- ja hoe oud ben je dan dat je steeds zo moe bent euhm ik ben net geopereerd schat.

Iig ik ben soms oprecht aan mezelf aan t twijfelen dat ik wat mankeer ofzo omdat ik gewoon normaal kan blijven doen onder stress sorry dat ik blijf lachen.

Kan het niet zijn dat ik iets heb waar ik geen weet van heb of is het echt mijn solo leven wat mij een stranger maakt. Dunno.

Of ben ik gewoon echt gek.
    Sa3datiek! Al moest ik wel lachen om je tekst en voel ik me precies gesteund in de zin van owkeee...niet alleen bij jou Olifantje.

Als ik boos ben, dan ben ik gewoon stil en kan niet eten of wat dan ook. Daarom vind ik het ook niet fijn omdat ik dan andermans sfeer verpest. Maar ik kan het echt niet opbrengen om gewoon te doen.

Anderzijds kan ik veel verdragen en moet het echt wel zoiets zijn van na de 10e keer is het wel genoeg hé en dat was dus spijtig genoeg gisteren.

Hoe hadden de kids het met hun nichtjes en of neefjes?

Wees genadevol

MVC Lid

Reacties
    14.407
    02-11-2003

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Gisteren is mn poppetje 5 geworden

En word ook weer tante , Allahuma baarek

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Ik herinner het me als dag van gisteren toen jij hier zwanger was en moest bevallen.

Van Praline ook (de beide kids).

Gefeliciteerd met je dochtertje haar verjaardag!

Jeetje, al 5 jaar of langer hangen we hier en kennen we echt wel wat verhalen van mekaar.

De 1 is geheimzinnig, de ander een open boek. Veel leden zijn gegaan, maar vind niet dat er veel zijn bijgekomen.

5 jaar geleden zat ik nog om de omgangsregeling te vechten van mijn kind.

Ya Allah wat gaat de tijd.

Wees genadevol