1. #66091
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    couscous ala couscous-bar, was heerlijk

    hangop gemaakt
    vergeten foto van eindresultaat te maken.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  2. #66092
    MVC Lid

    Reacties
    43
    18-11-2017

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    insha allah komt iedereen weer terug met de ramadan en kunnen we weer genieten van alle tafels.

    afgelopen woensdag een vriezer cooking dagje gehouden.
    gevulde pannekoeken, naturel pannekoeken en lunch burittos gemaakt en ingevroren.
    8 XL pizzas, taco gehakt. bbq gehakt.
    verder kip gemarineerd en ingevroren.
    gote portie macaroni ook een gedeelte ingevroren. we kunnen weer effe een paar weken vooruit.
    altijd handig voor de drukke dagen.
    Maak je de burrito brood zelf of koop je die?

  3. #66093
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    ja scheelt mij echt heel veel. ik heb een ouder kind die veel sport en aan avondeten alleen niet genoeg heeft. die trekt rond half 10 savonds nog gerust 2 burittos en gevulde pannenkoek uit de vriezer.
    ik moet volgende week alweer bijmaken.

    ik heb zelf vandaag ook een gevulde pannenkoek meegenomen als lunch om te proberen.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Met wat vul je de pannenkoek? En is het echt gewoon pannenkoekenbeslag?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #66094
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Ik maak ook weleens hartige pannenkoeken en neem die ook mee als lunch voor werk. Is echt heerlijk. In het beslag doe ik dan ipv suiker, zout en peper en koriander of bieslook. En als ze zijn gebakken besmeren met roomkaas, en beleggen met gerookte zalm, sla en avocado
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  5. #66095
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Ik maak ook weleens hartige pannenkoeken en neem die ook mee als lunch voor werk. Is echt heerlijk. In het beslag doe ik dan ipv suiker, zout en peper en koriander of bieslook. En als ze zijn gebakken besmeren met roomkaas, en beleggen met gerookte zalm, sla en avocado
    Hmm klinkt lekker thnkss

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  6. #66096
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    nog wat fotos

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Wauw! Allahoema Baarik! ❤️❤️❤️❤️

    Zou ik t recept mogen van je laatste foto?

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  7. #66097
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Wat een heerlijkheden allemaal mashallah!

    Riannah as always, petje af. Gewoon voor alles.
    En zelfde voor tesliem maar even speciaal de macarons benoemen want ze zien er perfect uit! Nu kan ik geeneens zakdoekjes bakken zonder dat het bakstenen worden, maar macarons schijnen heel lastig te zijn (lees ik hier vaak) dus extra wauw.


    Ik heb besloten dat er wat van mij ad moet, letterlijk. Man wilt meedoen. Dus aankomende tijd proberen te minderen in koolhydraten, suikers en vet. Hopen dat we het volhouden...zoals meeste Marokkanen zijn ook wij wel broodeters.

    Maar simpele gerechten en tips zijn echt heel welkom.

  8. #66098
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Niet zakdoekjes maar zandkoekjes, om te bakken.

    Ik kan ook mijn teksten niet meer wijzigen. Functie Opslaan doet het op de site niet meer.

  9. #66099
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Salaam aleikum iedereen...

    Na een tijdje meld ik me hier terug aan. Op de telefoon deed/doet tapatalk het niet.

    Ik zie lekkere gerechten voorbij komen, bsahtkoem!!!

    Zijn de vaste leden hier nog actief?
    Wees genadevol

  10. #66100
    MVC Lid

    Reacties
    1.696
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Salaam aleikum iedereen...

    Na een tijdje meld ik me hier terug aan. Op de telefoon deed/doet tapatalk het niet.

    Ik zie lekkere gerechten voorbij komen, bsahtkoem!!!

    Zijn de vaste leden hier nog actief?
    Toevallig na een lange tijd weer een kijkje komen nemen. De topic waar iedereen in was "wat ben je aan het doen" zoiets is weg zie ik.

    Wat jammer dat foto's plaatsen zo moeilijk gaat hier. Site is gewoon zo verouderd en doet het vaak gewoon niet eens bij mij.

  11. #66101
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Daliaah de citeer knop doet het niet.

    pulled chicken


    4 of 5 kippendijen
    1/2 flesje barbecuesaus (200 ml)
    1 ui in ringen
    2 teentje knoflook fijngehakt
    4 volle eetlepels ketjup ( tomaten )
    2 eetlepels ketjap manis
    chilipeper naar smaak
    scheutje honing.
    peper naar smaak

    dump alles in de crock. zet hem aan op low voor 6 tot 8 uurtjes. met 2 vorken alle het vlees uielkaar trekken en serveren op een krokant stokbroodje. heerlijk met komkommer salade.

  12. #66102
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    appelcake
    succes met je dieet !

  13. #66103
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    wraps zijn gekocht, ik koop wel altijd de maisvariant veel lekkerder dan de bloem variant.
    pannemkoeken zijn gewone pannekoeken, bloem,eieren en melk. gevuld met een appelflapvulling ( appels, bruine suiker, kaneel )

  14. #66104
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Daliaah de citeer knop doet het niet.

    pulled chicken


    4 of 5 kippendijen
    1/2 flesje barbecuesaus (200 ml)
    1 ui in ringen
    2 teentje knoflook fijngehakt
    4 volle eetlepels ketjup ( tomaten )
    2 eetlepels ketjap manis
    chilipeper naar smaak
    scheutje honing.
    peper naar smaak

    dump alles in de crock. zet hem aan op low voor 6 tot 8 uurtjes. met 2 vorken alle het vlees uielkaar trekken en serveren op een krokant stokbroodje. heerlijk met komkommer salade.
    Omg die pulled chickwn lijkt me zo lekker. En als je geen crock hebt? In oven met folie en rustig laten garen?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  15. #66105
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    wraps zijn gekocht, ik koop wel altijd de maisvariant veel lekkerder dan de bloem variant.
    pannemkoeken zijn gewone pannekoeken, bloem,eieren en melk. gevuld met een appelflapvulling ( appels, bruine suiker, kaneel )
    Oke!!

    Toevallig laatst ook de maisvariant gekocht en vind die idd ook lekkerder dan de normale.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)