1. #53041
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Wat staat er vandaag op het menu? Deel II

    @Praline zal es in Xenos kijken Thnks x
    @Kitchenaid jouw cake, perfect [emoji7][emoji39]

    Sba7 lgeer ladies dit was ons ontbijtje: pannenkoeken en croissantjes. Omdat het weekend/vakantie is hebben we alle tijd [emoji16]




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #53042
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Rita_ Bekijk reactie
    Crème fraiche cake zit nu in de oven ik laat spinazie cake vallen. Anders word het teveel voor me!!
    Heb nu cheesecake,crème fraiche cake zit nog in de oven. Wil nog een chocolade cake bakken en een citroen-yoghurt cake in die mini tulbandjes.

    Wil er alleen 12 maken? Bij 3 eieren in een recept doe je dan 2 eieren?

    Super bedankt voor je reactie!!
    Ik wou al zeggen schat wordt t niet te veel voor je? Ben je helemaal op straks meskina.

    Creme fraiche cake was een goede keus

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  3. #53043
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Woow geef jij mij een compliment dat gaat wel heel ver. Zal t proberen werk fulltime vind t soms lastig lang in de keuken te staan maar als k er tijd voor heb ben ik er zeker voor in om iets te plaatsen
    waarom?? Je pizza zag er heerlijk en super goed uit ma sha Allah.
    Als ik iets niet lekker vind uitzien blijf ik stil.. maar meestal wat hier geplaatst wordt ziet er goed en lekker uit.
    Vind mijn eten juist simpel en gewoontjes uitzien hihi..maar daar hou ik juist van.

    Nooit iets hier gezien dat niet lekker was eigenlijk. Iedereen is uniek en ieder heeft zn/haar smaak daar heb ik altijd respect voor, het is hier geen museun dat alles perfect en goed moet zijn wat er geplaatst wordt.

    Ik geniet in ieder geval van deze super leuke topic...hoe meer foto's hoe leuker

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  4. #53044
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Esyea Bekijk reactie
    Ziet er goed uit mop je cake. Jou eten ziet er altijd netjes en verzorgd uit
    Super super suuuper lieve reactie..barakAllahoe feeki hbib

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  5. #53045
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Xaviera Bekijk reactie
    @Praline zal es in Xenos kijken Thnks x
    @Kitchenaid jouw cake, perfect [emoji7][emoji39]

    Sba7 lgeer ladies dit was ons ontbijtje: pannenkoeken en croissantjes. Omdat het weekend/vakantie is hebben we alle tijd [emoji16]




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dankjewel mop..jouw eten ook yummie Allahoema baarik ♡

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  6. #53046
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dankjewel!
    Kitchenaid ze zijn heerlijk!
    Ik geloof het best ja hahaah. Wat is je recept..ga die ook maken in sha Allah.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  7. #53047
    Fi AmaniAllâh

    Reacties
    512
    13-12-2009

    Dames. Ik wil visbestilla maken, maar heb alleen loempiavellen. Kan dat? Of moet het echt met filodeeg.

  8. #53048
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Loempiavellen nee geen optie dat is zo hard als je het in oven doet op die manier en gewoon niet lekker

  9. #53049
    Fi AmaniAllâh

    Reacties
    512
    13-12-2009

    Verkopen ze bij de Albert heijn filodeeg? Geen zin om naar de Turk of Marokkaan te gaan.

  10. #53050
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Ik geloof het best ja hahaah. Wat is je recept..ga die ook maken in sha Allah.
    InshaAllah!

    Wat heb je nodig? (3 stuks)
    250 gram pure chocolade
    20 gram bloem
    2 etl. cacaopoeder
    1 thl. bakpoeder
    100 gram ongezouten roomboter
    3 eieren
    zakje vanillesuiker
    poedersuiker
    aardbeien**

    Bereidingswijze:
    Breek de chocolade in stukken en voeg deze samen met de roomboter toe in een steelpannetje. Zet het vuur op de lage stand en blijf ondertussen roeren tot de chocolade en roomboter volledig zijn gesmolten. Verwijder de pan van het vuur en laat de chocoladesaus volledig afkoelen.
    Breek de eieren in de kom en klop deze los met de vanillesuiker. Giet de afgekoelde chocoladesaus erbij en mix met de garde samen*tot een geheel.
    Zeef de bloem samen met de cacaopoeder erbij en voeg ook de bakpoeder toe. Mix de droge ingrediënten met de spatel door het beslag heen*en zet de kom met het beslag*even apart.
    Vet de schaaltjes in met een laagje olie en*bestuif ze met wat cacaopoeder.*De overtollige cacaopoeder klop je vervolgens weer*uit de schaaltjes.
    Verdeel het chocoladebeslag in de schaaltjes en plaats de schaaltjes op een bakplaat.
    Bak de chocoladetaartjes af in een voorverwarmde oven op 180 graden voor 10 minuten. Op deze manier krijg je een cakeje dat aan de buitenkant lekker stevig is en aan de binnenkant nog lekkere zacht is van de chocolade, te lekker!
    Haal de chocoladetaartjes uit de oven en ga met een mesje langs de zijkanten van het schaaltje. Draai het schaaltje om op een bord, tik een paar keer op de bovenkant van het schaaltje en het chocoladetaartje zal er makkelijk uitglijden.*
    Garneer de chocoladetaartjes met poedersuiker en wat lekkere aardbeien.
    Happiness is an inside job


  11. #53051
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LilMama Bekijk reactie
    Verkopen ze bij de Albert heijn filodeeg? Geen zin om naar de Turk of Marokkaan te gaan.
    Nooit gezien. Denk toch dat je naar de Marokkaan moet of Turk.
    Happiness is an inside job


  12. #53052
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Vandaag buiten geluncht, maar denk dat ik straks niks meer hoef te eten





    Happiness is an inside job


  13. #53053
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Heerlijk je fluffy pannenkoeken Xaviera
    Happiness is an inside job


  14. #53054
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Heerlijk dames bsa7tkum!

    Ik ben alleen vandaag hmm ik twijfel of ik moet koken of bestellen..
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  15. #53055
    MVC Lid

    Reacties
    37.230
    10-05-2012

    Had hier al de hele dag zin in!



    Bsahtkoum dames


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk