1. #77716
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Nou nee niet echt..we hebben na het kneden eea klaar gezet. Daarna hebben we het deeg gevouwen als remsemen, zodat we vierkante pakketjes hadden. Daardoor heb je minder afval omdat je al in rechthoek werkt.

    Maar is het laten rusten beter aan het begin..zo Ja hoe lang moet het deeg dan rijzen?

    Nou spannend wat jullie vanavond dan gaan eten in shaa allah. Me man eet toch thuis. Gelukkig had ik voor hem ook couscous salade gemaakt. Dus fruit, soep, couscous salade met kipswa..

    Hoe maak jij die asperges. Ik wil dit jaar wel eens asperges maken. Soukran alvast.

    Wa iyaki
    Salaam alaykum

    Ja zo maakte wij vroeger de chebekia ook altijd ,deeg uitrollen en dan vierkantjes maken indd.Je kan het deeg later rusten ,maar niet te lang.

    Toch nog gezelschap mligh.Een mix van alles haha.

    Asperges groene ,ik gebruik die kleine ,5 min voorkoken .
    Ui fruiten in olie ,verse tomaten erbij afkruiden en dan de asperges erbij mee bakken eventuweel klein beetje water bij en dan eieren erover heen klutsen.Echt roeren dus.En het is ready .Besahtkoum.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  2. #77717
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Die chebekia van moslima ziet er prachtig uit!


    Ik zit in mn pauze dus had al gegeten. Bsa7a allemaal dames
    Soukran! Leuk om te horen

  3. #77718
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum

    Ja zo maakte wij vroeger de chebekia ook altijd ,deeg uitrollen en dan vierkantjes maken indd.Je kan het deeg later rusten ,maar niet te lang.

    Toch nog gezelschap mligh.Een mix van alles haha.

    Asperges groene ,ik gebruik die kleine ,5 min voorkoken .
    Ui fruiten in olie ,verse tomaten erbij afkruiden en dan de asperges erbij mee bakken eventuweel klein beetje water bij en dan eieren erover heen klutsen.Echt roeren dus.En het is ready .Besahtkoum.

    Fi amaani Allah
    Wa aleikoem salaam

    Ik ben benieuwd naar dit recept. lekker gezond ook. barakallahoe fieki

  4. #77719
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Oow ja en na het afwassen moeten we vooral niet vergeten een smoothie te maken lopende robots ben even helemaal klaar met die keuken tot morgenavond

  5. #77720
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    MamavanN komt wel goed inchallah. Begin is altijd moeilijk. Je moet elkaars irritaties leren kennen enz.
    Mannen zijn over het algemeen geen praters dus dat maakt het ook niet makkelijker op, maar eens jullie je draai hebben gevonden worden jullie een team.
    + je hebt een kleintje van 2 maanden nu en de ramadan, denk dat jullie beiden wel een beetje slaaptekort hebben. Dat zorgt ook voor wreving.
    Wat ik heb geleerd is til niet te zwaar aan alles en laat het zeker niet aan je hart komen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #77721
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Salaamo 3alaykoum dames,

    mama v n , mischien relatie therapie proberen als ie r voor openstaat?

    Of schrijf alles op in n brief en geef t aan je man , als ie is afgekoeld , hopelijk helpt t.

    wat ik om mij heen zie , is als echtparen elkaar respecteren en n gelijkwaardige relatie hebben

    dan worden ze n team, is r geen respect en sprake van egoisme van een v d 2 of si sayed gedrag

    dan leeft men voortdurend op voet van oorlog , en t is altijd de schuld v d ander, vind degene die onredelijk is natuurlijk.

  7. #77722
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ben van mening fat de anti conceptie ook een groot aandeel heeft in de problemen tussen man en vrouw .

    Die hormonen maken een vrouw ook gewoon een beetje labiel .

  8. #77723
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    [QUOTE=Moslima81;134090005]Wa aleikoem salaam

    Ik ben benieuwd naar dit recept. lekker gezond ook. barakallahoe fieki[/QUOTE

    Salaam alaykum

    Ja is echt lekker , en eenvoudig snel klaar.

    Wa feeki baraka Allah

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  9. #77724
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    @__A. : je hebt helemaal gelijk. Vooral dat je zegt til niet te zwaar. Ik moet idd sommige dingen loslaten en niet meteen iets achter zoeken of aan mezelf gaan twijfelen. Dat doe ik zo vaak.. dan word ik meteen onzeker.

    @Walnoot33: ik ben zelf naar een psycholoog gestapt omdat ik soms niet kan praten met mijn man. Als ik me gevoel uit is het meestal: je gevoel is verkeerd. Dus bij de psycholoog kan ik dat wel uiten hihi. Ik denk ook dat we elkaar nog zo goed moeten leren kennen na onze bruiloft ben ik vrij snel zwanger geworden door de pil heen en nu een kleintje is allemaal hectisch en tijd voor elkaar moet je nu ook plannen. Allemaal obstakels binnen een huwelijk.. merk ik nu wel. Insha Allah komt alles goed en zal het alleen maar beter worden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #77725
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ik vraag mij af waarom alle begin in een huwelijk moeilijk is?

    Oh ja ben aan briwat met kip bezig...een prachtige reciteur Abdurrahman Ossi.

    Bsaha iedereen en knap de energie die iedereen heeft.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  11. #77726
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Saba7 elkhair

    Ik bracht mn kids gisteren naar bed, was chaggi dus dacht snel snel. Mn dochtertje zo hey, je moet wel dat slaapliedje zingen! Ik, huh welk slaapliedje? Slaap kindje slaaap... neehee niet die! Die van Allah was qoraan vergeten Allahuma baarek

  12. #77727
    MVC Lid

    Reacties
    5.185
    16-09-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Saba7 elkhair

    Ik bracht mn kids gisteren naar bed, was chaggi dus dacht snel snel. Mn dochtertje zo hey, je moet wel dat slaapliedje zingen! Ik, huh welk slaapliedje? Slaap kindje slaaap... neehee niet die! Die van Allah was qoraan vergeten Allahuma baarek

    Zooo schattig ma sh allah !! Rabbi i hfad7a super cute ... adam noemt het ook allah ou akbar zingen


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #77728
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Dit ziet er heerlijk uit! Besa7a.

    Opmerking van mij ( 24 jaar getrouwd) discussies en ruzies zullen altijd voorkomen in een huwelijk of je nu 1 jaar of 30 jaar bent getrouwd.
    Mijn schoonma( allahar7emha) zei altijd ; de darmen in ons lichaam maken ruzie " kronkelen " laat staan wij mensen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    TbarkAllah dat is lang. Moge Allah jullie voor altijd bij elkaar houden

    Wij begin volgende maand 8 jaar getrouwd, maar goed dat ging ook niet altijd even makkelijk.. vooral 1ste jaren
    Lijkt nu ineens bij jouw 24 jaar helemaal niets haha.
    In mijn omgeving hoor ik wel altijd wauw al zo lang.
    Maar sommige zijn ook nog niet getrouwd, trouwen binnenkort nog of zijn pas getrouwd
    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    @praline ziet er heeerlijk uit jouw briwats Allahuma barek, ik ga deze toevallig vandaag ook maken om 3u snachts de kip alvast schoongemaakt en in stukken gesneden de ramadan gaat snel maar ik geniet er elk moment van!! hmdll, nog een (late) gelukkige moederkesdag voor alle mama's!!
    Dankjewel
    Dat doe ik ook soms zo laat nog, scheelt toch wat tijd

    Ik ook en gaat toch echt snel. Alleen flink ziek geweest, vandaag lijkt het beter te gaan gisteren gember/honing thee genomen. Heb nokkie op de bank gelegen met koorts, ontstoken amandelen/dichte keel. Was afzien slapen kon niet echt overdag, aspirientje niet

    Zijn ze gelukt briwats?
    Happiness is an inside job


  14. #77729
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik vraag mij af waarom alle begin in een huwelijk moeilijk is?

    Oh ja ben aan briwat met kip bezig...een prachtige reciteur Abdurrahman Ossi.

    Bsaha iedereen en knap de energie die iedereen heeft.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Omdat je elkaar dan pas echt leert kennen, als je geen relatie voor het huwelijk gehad hebt natuurlijk.
    Voor het huwelijk zie alleen elkaars beste kant.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #77730
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Saba7 elkhair

    Ik bracht mn kids gisteren naar bed, was chaggi dus dacht snel snel. Mn dochtertje zo hey, je moet wel dat slaapliedje zingen! Ik, huh welk slaapliedje? Slaap kindje slaaap... neehee niet die! Die van Allah was qoraan vergeten Allahuma baarek
    Rabbi hfadha.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran