1. #118351
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019



    Ik heb net deze taart gemaakt ze3ma. Wil het aan mijn vriendin geven als ik morgen op bezoek ga, omdat ze dus is verhuisd. Het is nog niet af, maar heeft iemand ideeen wat ik erbij kan doen? Binnenin heb ik waspoeder etc gestopt.
    Ik ga ook mini appeltaartjes maken en chocobroodjes inchaAllah.
    Married and children!

  2. #118352
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Trouwens onder heb ik een dienblad omgekeerd, dat gaat weg en doe ik iets moois onder.
    Married and children!

  3. #118353
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Deze komt net door de brievenbus, was ongeduldig met openen dus ik knikte er doorheen gelukkig maar 3.

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Zonde, maar ziet er leuk uit allemaal. Trouwens als je ooit hier op vakantie komt moet je echt taartspullen kopen, gedroogde en plastic bloemen etc. Veel goedkoper natuurlijk.
    Married and children!

  4. #118354
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Zonde, maar ziet er leuk uit allemaal. Trouwens als je ooit hier op vakantie komt moet je echt taartspullen kopen, gedroogde en plastic bloemen etc. Veel goedkoper natuurlijk.
    Ja ga ik zeker doen!! inshaAllah soon als het kan. Ze lopen daar ook echt voor met taartdingen.

    Leuk bedacht die wcrollen taart. Misschien een leuk kaartje erbij?

  5. #118355
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Jammer zie de taart niet Emiras
    Happiness is an inside job


  6. #118356
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Jammer zie de taart niet Emiras
    Jammer, ik heb gewoon via imgbb geupload...
    Married and children!

  7. #118357
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Vandaag een aardappels hotel. Eerder deze kip met zietoen en veeeel eieren mama!

    @Emiras ik zag je taart wel. Zoiets zou ik echt grappig vinden om te krijgen!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #118358
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Vandaag een aardappels hotel. Eerder deze kip met zietoen en veeeel eieren mama!

    @Emiras ik zag je taart wel. Zoiets zou ik echt grappig vinden om te krijgen!
    Vooral die kip ziet er zooo lekker uit, haha zie op de achtergrond allemaal eieren indd.

    Haha ja die taart is gewoon voor de grap.
    Kids hebben batata hafi gegeten met erwtjes. Ze wilde er een sandwich van maken... Slaat nergens op maar zo hebben ze het dus gegeten.
    Winkels zijn al helemaal voorbereid voor de ramadan met dadels en kunefe en lekkere soorten koffie etc..
    Married and children!

  9. #118359
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Die aardappelschotel zou ik helemaal kunnen opeten!

    Dit is zo lekker, net een klein zakje bij de Marokkaan gehaald en geen zin om terug te lopen. Ik ga nu naar de AH voor de rest van de boodschappen en hoop van harte dat ze deze daar ook verkopen.


    jpg to url converter
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  10. #118360
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    Die aardappelschotel zou ik helemaal kunnen opeten!

    Dit is zo lekker, net een klein zakje bij de Marokkaan gehaald en geen zin om terug te lopen. Ik ga nu naar de AH voor de rest van de boodschappen en hoop van harte dat ze deze daar ook verkopen.


    jpg to url converter
    Hij was machtig! Maar heb nog hoor[emoji16]

    Kaasflips toch? Moet de supermarkt wel hebben.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #118361
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Vooral die kip ziet er zooo lekker uit, haha zie op de achtergrond allemaal eieren indd.

    Haha ja die taart is gewoon voor de grap.
    Kids hebben batata hafi gegeten met erwtjes. Ze wilde er een sandwich van maken... Slaat nergens op maar zo hebben ze het dus gegeten.
    Winkels zijn al helemaal voorbereid voor de ramadan met dadels en kunefe en lekkere soorten koffie etc..
    In islamitische landen zijn de voorbereidingen altijd zo leuk om mee te maken.
    Benieuwd wie er allemaal niks van bladerdeeg maakt en toch dat het overal is uitverkocht. [emoji848]

    Typisch kids toch? Die van mij gaan dan een hamburger maken als ik gwez maak.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #118362
    MVC Lid

    Reacties
    21.851
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hij was machtig! Maar heb nog hoor[emoji16]

    Kaasflips toch? Moet de supermarkt wel hebben.
    Heerlijk! Ik mis ovengerechten echt.

    Ik heb de chips gevonden.
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  13. #118363
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Heerlijk je kip en ovenschotel Juno. Heb ff een koffiepauze en dan weer verder. Man had pasta gekookt.

    Vind die chips idd ook lekker thischick! De pinda versie ook

  14. #118364
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Voorbereidingen. En de pasta, was lekker

    Heb een filmpje van hoe ik de groene taart heb bekleed, even kijken of ik het wat kan bewerken/versnellen

    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk

  15. #118365
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Ik heb paar een keer poging gedaan om hier te reageren, elke keer werd ik gestoord door iemand.

    Veel gezien ma shaa allah. Echt goed gedaan dames! Freya je tafel zag er top uit! Roumaisa en emiras heerlijk jullie eten.Juno mooie taart, lekker feestelijk. Praline mooie tafel, ik zoek ook zoiets.. netjes gedekt ook. Bedahtkoem dames

    Ik_gewoon moge Allah jullie sbar geven en jullie beschermen tegen deze ziekte ameen. Het is echt heftig als je het van dichtbij meemaakt.