1. #106696
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Nog wat foto’s van afgelopen dagen




    Pasta zalm spinazie champion en romaatjes.


    Tijdens het koken had ik ineens zin in cake bakken. Ach waarom niet dan eten we maar wat later het is toch weekend.
    Cake was super luchtig, ipv glas melk bekertje verse slagroom erbij gedaan.

    Dit is er nog van over (gedeeld met buurvrouw)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  2. #106697
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Zo fijn dat tapa t weer doet, na probleem melding nog een keer proberen dan lukt foto’s plaatsen wel.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #106698
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Het lekkerste Marokkaanse deegwaar vind ik chorros vooral die lange ronde die ze op straat verkopen. Dan msemen liefst met honing en nootjes of lavache kiri dan sfenj. Begrir lust ik wel maar is bij mij altijd heel zwaar, harcha doe maar een hapje.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  4. #106699
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Lekkerste la3jina vind ik
    Msemmen warm met la vache qui rit.
    Of een goede old scool harde hercha moist vanbinnen. En dan.opensnijden en roomboter in laten smelten en een lik aicha confituur.

  5. #106700
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik heb het opgegeven eerlijk gezegd dat stof schoonmaken. Dat is namelijk hier een dag taak. Ik doe 1x per 2 dagen anders wordt ik gek.
    Zoals we verbouwen blijft het stof terug komen.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Jaaa kan wel huilen.
    Oke ik overdrijf nu. Maar rug is kapot. Heb net gedweild. Letterlijk geen 5 minuten later alles weer terug. Je hebt gelijk. Probleem is het zit overal. Woonkamer keuken alles. Mn handen jeuken weer om te dweilen.

  6. #106701
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Echt leuke dingen daar freya!
    Zou niet weten wat te kiezen. Wil ze allemaal wel ahahah

  7. #106702
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    heerlijk roumaisa bsahtkoum. Lang geen cake gebakken.

  8. #106703
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ja die onderste heb ik ook. Heerlijke mocktails [emoji3059][emoji3059]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Staan er gebruiksaanwijzingen op bij die siroop? Of moet je zelf verzinnen hoe te gebruiken?
    Wil ze denk ik wel een kans geven

  9. #106704
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Staan er gebruiksaanwijzingen op bij die siroop? Of moet je zelf verzinnen hoe te gebruiken?
    Wil ze denk ik wel een kans geven
    Op de monin site staan heel veel mocktail recepten. Heerlijk met gecrushed ijs [emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  10. #106705
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Besaha ontbijtje dames. Ziet er goed uit Praline, riannah en roumaisa!

    Mijn top 3 is
    Beghrir
    Msemen
    Harcha

    En sfenj kan altijd wel bij de thee. Ik vind dat minder vullend als ik ontbijt of lunch.

    Freya mooie spullen hebben ze daar. We hebben hier geen Intratuin. Maar eens een opzoeken. Leuk dat je gegeslaagd bent voor de juffen. We verzamelen klassikaal een bedrag in. Altijd om mooi bedrag om iets groots te halen alhamdoulilaah

    Vandaag was het dan vegetarisch pasta. Smaakte goed alhamdoulilaah.

    Morgen gaan we naar een grotere buitenspeeltuin. Ik denk dat we daarna frietjes ergens gaan halen. Al maanden niet gegeten.

  11. #106706
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Wat fijn dat ze dat allemaal doen! Hier de ene eigenlijk wel maar andere niet, dan heeft het ook niet veel zin. Maaar ik vind zoiets als rustig wakker worden en blijven hangen boven in bed en niemand snel hoeven klaar te maken echt heerlijk. Vandaag ook pas rond 10 uur naar beneden. Zoontje speelt af en toe wel beneden en komt weer naar boven

    Dat is ook lekker die dagjes weg! Vandaag is het eindelijk weer eens lekker weer.
    Ja ver gaan is nog echt een risico en denk echt dat het nog wel erger gaat worden nadat iedereen weer terug is
    Ik vind het ook heel spannend welke kant het opgaat als alle vakantiegangers terug komen. Je merkt dat landen een voor een weer de teugels moeten aanhalen. Hier gaat het verassend goed alhamdoulilaah. In shaa Allah krijgen we geen tweede golf.

    Heerlijk ja dat rustig opstaan en niet op de klok te hoeven letten. Sinds ramadaan kan de oudste zelf de tv aanzetten. En zijn zusje kijkt mee als ze wakker wordt. Geeft mij even tijd om rustig wakker te worden tot de jongste wakker wordt. Die slaapt het slechts in de nacht, maar slaapt wel uit in de ochtend. Alhamdoulilaah 3ala koe-li 7al.

  12. #106707
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Besaha ontbijtje dames. Ziet er goed uit Praline, riannah en roumaisa!

    Mijn top 3 is
    Beghrir
    Msemen
    Harcha

    En sfenj kan altijd wel bij de thee. Ik vind dat minder vullend als ik ontbijt of lunch.

    Freya mooie spullen hebben ze daar. We hebben hier geen Intratuin. Maar eens een opzoeken. Leuk dat je gegeslaagd bent voor de juffen. We verzamelen klassikaal een bedrag in. Altijd om mooi bedrag om iets groots te halen alhamdoulilaah

    Vandaag was het dan vegetarisch pasta. Smaakte goed alhamdoulilaah.

    Morgen gaan we naar een grotere buitenspeeltuin. Ik denk dat we daarna frietjes ergens gaan halen. Al maanden niet gegeten.
    Dankjewel x
    Denk dat de meeste wel msemmen op nr 1 hebben maar ik zit daar altijd zo snel vol van Sfenj valt indd licht op de maag, en geniet daar dus meer van.
    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Ik vind het ook heel spannend welke kant het opgaat als alle vakantiegangers terug komen. Je merkt dat landen een voor een weer de teugels moeten aanhalen. Hier gaat het verassend goed alhamdoulilaah. In shaa Allah krijgen we geen tweede golf.

    Heerlijk ja dat rustig opstaan en niet op de klok te hoeven letten. Sinds ramadaan kan de oudste zelf de tv aanzetten. En zijn zusje kijkt mee als ze wakker wordt. Geeft mij even tijd om rustig wakker te worden tot de jongste wakker wordt. Die slaapt het slechts in de nacht, maar slaapt wel uit in de ochtend. Alhamdoulilaah 3ala koe-li 7al.
    InshaAllah!
    Fijn dat ze zo elkaar bezig kunnen houden. Hier hebben ze dat ook wel. Ze mist haar grote broer ook echt altijd nu hij zulke lange dagen op school zit. Pakt ze ieder keer haar schoenen om hem te gaan halen zehma

    Geniet er van morgen!
    Happiness is an inside job


  13. #106708
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dankjewel x
    Denk dat de meeste wel msemmen op nr 1 hebben maar ik zit daar altijd zo snel vol van Sfenj valt indd licht op de maag, en geniet daar dus meer van.


    InshaAllah!
    Fijn dat ze zo elkaar bezig kunnen houden. Hier hebben ze dat ook wel. Ze mist haar grote broer ook echt altijd nu hij zulke lange dagen op school zit. Pakt ze ieder keer haar schoenen om hem te gaan halen zehma

    Geniet er van morgen!
    Haha schattig. Allahi 7afedhoem ameen.
    Mijn jongste moest laatst huilen toen zijn broer en zus naar school gingen, na maanden thuis door corona. Hij was echt ontroostbaar. Je hoeft ook maar 1x tegen hem te zeggen, pak je schoenen we gaan je zus of broer halen. Na ze zomervakantie mag hij ook 2 dagdelen naar school. Waarvan 1 ochtend samen met zijn zus. Ben daar echt blij mee dat ze die twee 1 ochtendje samen school hebben. En stiekem ook voor mijzelf.....haha....1 ochtendje geen kids aan huis in shaa Allah..

    Soukran! Als het goed is het droog morgen. Kunnen ze extra lang spelen

  14. #106709
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    heerlijk roumaisa bsahtkoum. Lang geen cake gebakken.
    Allah i3tiek saha! Ik dus ook niet, kan me niet meer herinneren wanneer laatste keer was.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #106710
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Besaha ontbijtje dames. Ziet er goed uit Praline, riannah en roumaisa!

    Mijn top 3 is
    Beghrir
    Msemen
    Harcha

    En sfenj kan altijd wel bij de thee. Ik vind dat minder vullend als ik ontbijt of lunch.

    Freya mooie spullen hebben ze daar. We hebben hier geen Intratuin. Maar eens een opzoeken. Leuk dat je gegeslaagd bent voor de juffen. We verzamelen klassikaal een bedrag in. Altijd om mooi bedrag om iets groots te halen alhamdoulilaah

    Vandaag was het dan vegetarisch pasta. Smaakte goed alhamdoulilaah.

    Morgen gaan we naar een grotere buitenspeeltuin. Ik denk dat we daarna frietjes ergens gaan halen. Al maanden niet gegeten.
    Allah i3tiek saha

    Gezellig! Veel plezier morgen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.