1. #65641
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mourema Bekijk reactie
    Dankjewel voor de link praline.
    Het is eigenlijk hetzelfde die ik ook heb ...
    Nog maar verder kijken dan
    ow echt, ik weet dan niet of je ze nog kleiner gaat vinden
    je hebt een grotere dacht dat je die had. deze lettertjes is soms hele zoekactie als ze vallen
    Happiness is an inside job


  2. #65642
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    hmm zou kunnen maar dan moet je weer lang wachten
    je hebt van wilton zo'n set maar dat zijn diepe pannen dus dat is voor biscuit, niet voor koek. Dat uitsnijden is echt zo gedaan joh. Snelste en goedkoopste manier.

    Moet voor volgende week een 1 maken voor een jongetje dat 1 wordt, nu al zin in ze wil dat ik het met blauw versier. Net naar de Xenos geweest en vast wat dingetjes gehaald
    Ja ik heb 2 linker handen wat betreft zo n dingen maar ik kan t eens proberen. Ik zie wel.

    Oh leuk met blauw.. wat voor fruit zou je erbij kunnen doen? Blauwe bessen zijn niet blauw helaas


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  3. #65643
    MVC Lid

    Reacties
    5.446
    07-05-2009

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Heerlijk Riannah bsa7a

    Mourema zag laatst zo'n mooie koekjesstempel, schuingedrukte letters zie dat ook vaker op instagram en altijd bij Turkse dames. En ja hoor kwam uit Turkije.... helaas
    Ja ik zie die dingen soms ook en komen dan idd uit het buitenland onze Pech haha. Next time dat ik in Turkije ben of welk land dan ook dan ook dan ga ik opletten op de bakspullen

  4. #65644
    MVC Lid

    Reacties
    5.446
    07-05-2009

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    ow echt, ik weet dan niet of je ze nog kleiner gaat vinden
    je hebt een grotere dacht dat je die had. deze lettertjes is soms hele zoekactie als ze vallen
    Ja ik heb die kleine hahaha ik heb dat ook super irritant als ze vallen. Bewaar ze nu altijd in een bakje. Vind altijd gedoe om erin te zetten

  5. #65645
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Ja ik heb 2 linker handen wat betreft zo n dingen maar ik kan t eens proberen. Ik zie wel.

    Oh leuk met blauw.. wat voor fruit zou je erbij kunnen doen? Blauwe bessen zijn niet blauw helaas


    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Ga vooral snoepjes en chocolade doen, fruit denk ik niet. Heb een licht paars/blauw acht bloemetje gevonden die gaat er wel bij. Blauwe bessen zou nog kunnen en eventueel bramen die zijn ook best donker. Zolang het maar niet te rozig of vrouwelijk is

  6. #65646
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Freyaa of praline vraagje
    Fondant koekjes met fondant en al hebben jullie die al eens ingevroren? Kan toch?
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. #65647
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ga vooral snoepjes en chocolade doen, fruit denk ik niet. Heb een licht paars/blauw acht bloemetje gevonden die gaat er wel bij. Blauwe bessen zou nog kunnen en eventueel bramen die zijn ook best donker. Zolang het maar niet te rozig of vrouwelijk is
    Ja ja idd die zouden ook kunnen. Je moet maar beetje proberen en kijken want met t blauwe van andere dingen kan t blauwe van die bessen ook meer uitkomen.. ofzo



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  8. #65648
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    had hem per ongeluk in de receptentopic geplaatst



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  9. #65649
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Riannah bessaha wat voor koekjes zijn dat? Ze zien er lekker uit

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  10. #65650
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door Senna Bekijk reactie
    Freyaa of praline vraagje
    Fondant koekjes met fondant en al hebben jullie die al eens ingevroren? Kan toch?
    Wat betreft fondant. Ik heb een keer cupcakes met fondant ingevroren. Fondant blijft wel goed. Alleen had ik twee cupcakes op elkaar laten ontdooien en plakte het fondant een beetje aan de andere cupcake.

    Dames mooie baksels ma shaa allah!

    Riannah, zien er uit als lekkere koekjes. Ik houd wel van die simpele koeken met noten. Echt genieten.

  11. #65651
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Wat betreft fondant. Ik heb een keer cupcakes met fondant ingevroren. Fondant blijft wel goed. Alleen had ik twee cupcakes op elkaar laten ontdooien en plakte het fondant een beetje aan de andere cupcake.

    Dames mooie baksels ma shaa allah!

    Riannah, zien er uit als lekkere koekjes. Ik houd wel van die simpele koeken met noten. Echt genieten.
    Dank je ik denk gewoon dat het kan Indd
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. #65652
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Kun je cake invriezen? Wordt het dan niet droog?

  13. #65653
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Bijna alles kan je wel invriezen. Bij cupcakes idd vooral opletten dat het naast elkaar is en niet op elkaar liefst en fondantkoekjes ook goed met bijvoorbeeld bakpapier ertussen. Heb zelf koekjes met fondant nog niet ingevroren maar cupcakes wel. Maar die koekjes gaan ook prima. Maar met die koekjes, ze blijven lang goed dus tot nu toe gewoon in apart afgesloten bakje koekjes en de fondant toppers in apart bakje ook met bakpapiertjes ertussen. Zo blijft het ook lang goed.

  14. #65654
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Heerlijk Riannah bsa7a

  15. #65655
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Was benieuwd naar de reacties op fb.
    Wel grappig dat ik geen 1 reactie heb gekregen met is te druk of iets.. juist super positieve/leuke reacties en veel geliked.
    Ga er binnenkort al 1 maken voor een verloving voor iemand.

    Voor vandaag soepje en mini vis mhensha.
    Happiness is an inside job