1. #82306
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    In de tussentijd maken mensen een cake en heb hem net pas in slaap gekregen en val zowat zelf om even cafeïne naar binnen gooien ziet er goed uit hoor, bsaha nieuwe functie vanuit huis werken, zou ik niet kunnen kn nog niet eens fatsoenlijk naar de wc deze week sbar weha.
    Vandaag was echt extreem zeg.
    Mijne wil ook niet slapen pffffff. En smiddags ook niet meer. Ze zit in haar fase dat ze gaat stoppen met middagdutje denk ik. En savonds is het ook pas tegen 23u donker
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  2. #82307
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Mijne wil ook niet slapen pffffff. En smiddags ook niet meer. Ze zit in haar fase dat ze gaat stoppen met middagdutje denk ik. En savonds is het ook pas tegen 23u donker
    Ja bij die van mij moet het pikdonker zijn dus half 11 tot 5/6 uur. Hoeveel maanden is zij? Mijn man kwam mij helpen meskien, hij was het na 10 minuten zat hahahahahhahaaha ik zo laat mij maar. Wel lief hij zag dat ik echt moe was.

  3. #82308
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ja bij die van mij moet het pikdonker zijn dus half 11 tot 5/6 uur. Hoeveel maanden is zij? Mijn man kwam mij helpen meskien, hij was het na 10 minuten zat hahahahahhahaaha ik zo laat mij maar. Wel lief hij zag dat ik echt moe was.
    Ze is al 2,5 maar tmoet ook pikdonker zijn.
    Lief van je man. Mijne probeert ook soms te helpen maar voor slapen enzo wil ze enkel mij echt suuuuperlastig.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #82309
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    In de tussentijd maken mensen een cake en heb hem net pas in slaap gekregen en val zowat zelf om even cafeïne naar binnen gooien ziet er goed uit hoor, bsaha nieuwe functie vanuit huis werken, zou ik niet kunnen kn nog niet eens fatsoenlijk naar de wc deze week sbar weha.
    Vandaag was echt extreem zeg.
    Hahaa aaahh. Ik word ook een beetje ongeduldig met dat slapen in de avond.. ze slaapt nu zonder ingebakerd te worden. Dus elke 10 min moet ik naar boven checken. Ligt ze weer andersom of is er weer wat. Hahaha.. hoop dat ze snel in slaap valt. Omgg koffie in avond is echt niks voor mij. Allahteksa7aa ja moet er wel echt aan wennen.. werktelefoon gaat echt vaak.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #82310
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Cake is inderdaad de 2e dag nog lekkerder. Ik probeer er de eerste dag be3da niet van te snoepen haha.

    Deze is wel heel mooi MamavanN. Bsahtkoem.
    Shoekran siss hihi, was echt snelsnel uiteindelijk werd die kleine toch nog wakker tijdens het maken. Nu nog de smaak afwachten morgen hahh.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #82311
    MVC Lid

    Reacties
    9.411
    07-10-2009

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Oow die brownies, jammie.
    Mijn man heeft ook verschillende diensten. Hij neemt altijd gewoon boterhammen mee en eet thuis warm warm. Heel soms neemt hij leftovers van de dag ervoor vaak pasta of rijst.
    Ik open geen pm's van mensen die ik niet spreek. Dus doe vooral geen moeite.

  7. #82312
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Hahaa aaahh. Ik word ook een beetje ongeduldig met dat slapen in de avond.. ze slaapt nu zonder ingebakerd te worden. Dus elke 10 min moet ik naar boven checken. Ligt ze weer andersom of is er weer wat. Hahaha.. hoop dat ze snel in slaap valt. Omgg koffie in avond is echt niks voor mij. Allahteksa7aa ja moet er wel echt aan wennen.. werktelefoon gaat echt vaak.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik moet absoluut niet weggaan dan s t janken geblazen. Ik wel haha en als ik over anderhalf uur wakker ben ook gelijk anders trek k t niet.

  8. #82313
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Ze is al 2,5 maar tmoet ook pikdonker zijn.
    Lief van je man. Mijne probeert ook soms te helpen maar voor slapen enzo wil ze enkel mij echt suuuuperlastig.
    Op een dag zijn ze zelfstandig in sha allah

  9. #82314
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Goedemorgen allemaal,

    Gisteren rijst met kip gegeten, omdat het een paar dagen terug zo goed in de smaak viel. Had een andere rijst, pandan van de Lidl.

    Vandaag weet het nog niet... Heb een Marokkaans brood dat eigenlijk op moet maar geen vlees of gehakt meer. Kiptajine? Of alleen groente? Denk zoiets inshallah.

  10. #82315
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Ik moet absoluut niet weggaan dan s t janken geblazen. Ik wel haha en als ik over anderhalf uur wakker ben ook gelijk anders trek k t niet.
    Wejoh echt een koffiedrinker dus hahahaa.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #82316
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Ik ben overgestapt van brood naar volkoren beschuit met avocado en ei als ontbijt. Kwil eigenlijk nog afvallen voor de vakantie over 3 maanden. Iemand tips wat ik WEL en juist NIET moet doen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #82317
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    @moslima81.
    Ja deze ochtend vroeg is de électricien geweest en hij heeft het in orde gebracht alhamdoulilah.
    We zijn hier volop aan het schilderen en andere kleine karweitjes, als we daarmee klaar zijn ga ik terug beginnen met bakken etc.
    Nu doe ik gewoon basis avondmaal want er is zoveel te doen en met kleine kinderen gaat het niet echt voorruit hahah.

    Leuk 3eid in Marokko. Vooral voor de kids Eerste 2 dagen niet echt maar daarna ist leuk op familiebezoek gaan.
    "mijn tijd uitzitten" klinkt precies of je naar de gevangenis gaat hihi vind je het niet leuk daar?



    Staat nu tajine van vis op, is binnen kwartiertje klaar normaal gezien.
    Hoe laat eten jullie gemiddeld? Wij normale dagen rond 21u30. Kinderen eten van de avond ervoor smiddags of rond 17u
    Jullie zijn voorlopig wel drukjes. Helemaal met kids om je heen. Alhamdoulilaah kan je weer koken. Besaha tajine. Allahi sahel ameen.

    Ik vind de aanloop van eid in Marokko wel sfeervol. Maar daarna echt niet. Een normale dag is nog feestelijker
    Nee in Marokko draait alles om rond zijn familie zijn en we wonen bij zijn ouders
    Dus alles gaat volgens hun systeem .wat ik wel begrijp. Dus ja dan ga ik minn tijd uitzitten..Ik ken de omgeving daar ook niet goed en mijn arabisch is ook nog niet zo goed dat ikzelf makkelijk dingen onderneem. Het is gewoon irritant dat dan nichtjes mee moeten en beslissingen voor je nemen. Nee mort je niet hier kopen. Hier is het duur. Op de markt heb je ook mooie jurken en veeeeel goedkoper. Kom je daar,tref je niet aan wat je echt mooi vind. En nee manlief krijg ik geen winkels in. Dus eigenlijk is het erger dan een gevangenis

    Hier wordt het couscous in shaa allah. Heb net fekkas afgebakken. Mijn zusje liet net weten dat ze misschien langs komt. Dus misschien nog sfenj van kookmutjes bakken. Eerste keer proberen.

  13. #82318
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Ik ben overgestapt van brood naar volkoren beschuit met avocado en ei als ontbijt. Kwil eigenlijk nog afvallen voor de vakantie over 3 maanden. Iemand tips wat ik WEL en juist NIET moet doen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Afvallen? Wat is je gewicht en lengte dan zeker 170 en 50 kilo, of afvallen om eraan te vreten. Wat bij mij hielp is avond niet veel eten.. had na bevalling continu honger at vooral nachten kwam er alleen van aan. Heb ik gelukkig niet echt meer.

  14. #82319
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Jullie zijn voorlopig wel drukjes. Helemaal met kids om je heen. Alhamdoulilaah kan je weer koken. Besaha tajine. Allahi sahel ameen.

    Ik vind de aanloop van eid in Marokko wel sfeervol. Maar daarna echt niet. Een normale dag is nog feestelijker
    Nee in Marokko draait alles om rond zijn familie zijn en we wonen bij zijn ouders
    Dus alles gaat volgens hun systeem .wat ik wel begrijp. Dus ja dan ga ik minn tijd uitzitten..Ik ken de omgeving daar ook niet goed en mijn arabisch is ook nog niet zo goed dat ikzelf makkelijk dingen onderneem. Het is gewoon irritant dat dan nichtjes mee moeten en beslissingen voor je nemen. Nee mort je niet hier kopen. Hier is het duur. Op de markt heb je ook mooie jurken en veeeeel goedkoper. Kom je daar,tref je niet aan wat je echt mooi vind. En nee manlief krijg ik geen winkels in. Dus eigenlijk is het erger dan een gevangenis

    Hier wordt het couscous in shaa allah. Heb net fekkas afgebakken. Mijn zusje liet net weten dat ze misschien langs komt. Dus misschien nog sfenj van kookmutjes bakken. Eerste keer proberen.
    Haha hoe je het vertelt moest even lachen
    Wilt je man ook niet naar de souq? Daar heb je ook veel leuke spulletjes. Ik sla altijd pyjama's in in Marokko. Kledij koop ik amper. Behalve voor zoontje voetbaltunue ofzo.
    Eid in Marokko blijft wel hangen bij de kinderen dat is wel weer leuk.

    Hier is het ook couscous vandaag inchallah. En hebben gisteren sardienen gekocht die op moeten want blijft niet lang vers dus mss vanavond dat op de bbq effe snel.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #82320
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Op een dag zijn ze zelfstandig in sha allah
    Inchallah
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ