MVC Lid

Reacties
    3.244
    26-03-2014

Hier vanavond marmita kip gemaakt omdat ik brood had dat op moest. Wilde groenten met gegrilde kip maken en pureetje. Maar dit was ook lekker. Nu zin in een koek. Kano pakken inshallah.

MVC Lid

Reacties
    1.336
    12-01-2015

Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Freya top vakantie ma sh allah mooi hoor New York is echt ook een droom van ons om daar heen te gaan. In sh allah als de kinderen wat ouder zijn.

Freya heb echt bewondering voor de discipline die jij hebt met taarten bakken gezond eten etc ik vindt het echt knap !! Tbarkallah 3liek

Hier nog niet echt vakantie plannen me man wilt weer graag naar Turkije naar een resort als vorig jaar (halalbooking)

Ik wil mijn oma heel graag zien in Marokko... maar het is gewoon veel en veel te warm voor de kindjes me oma heeft ook geen airco etc.

En we hebben een woning aangeboden gekregen in Bergambacht nu gaan ze naar de papieren kijken ... hoop dat alles in orde is maar twijfel zo ben gewoon al dagen in spanning. We zouden morgen in sh allah wat horen !! In sh allah

Hoe is Bergambacht eigenlijk... ik weet dat je er een Lidl plus en kruidvat hebt ... een beetje het belangrijkste

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Nooit van gehoord waar ligt dat

MVC Lid

Reacties
    3.836
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Ambiance Bekijk reactie
    Freya top vakantie ma sh allah mooi hoor New York is echt ook een droom van ons om daar heen te gaan. In sh allah als de kinderen wat ouder zijn.

Freya heb echt bewondering voor de discipline die jij hebt met taarten bakken gezond eten etc ik vindt het echt knap !! Tbarkallah 3liek

Hier nog niet echt vakantie plannen me man wilt weer graag naar Turkije naar een resort als vorig jaar (halalbooking)

Ik wil mijn oma heel graag zien in Marokko... maar het is gewoon veel en veel te warm voor de kindjes me oma heeft ook geen airco etc.

En we hebben een woning aangeboden gekregen in Bergambacht nu gaan ze naar de papieren kijken ... hoop dat alles in orde is maar twijfel zo ben gewoon al dagen in spanning. We zouden morgen in sh allah wat horen !! In sh allah

Hoe is Bergambacht eigenlijk... ik weet dat je er een Lidl plus en kruidvat hebt ... een beetje het belangrijkste

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja was echt super leuk alhamdolilah. Zéker een aanrader!!

Dankjewel Allahi baarek feeki. Anders buiten het hoogseizoen een x gaan?

Spannend hoor, ik was ook niet 100% met deze plaats maar na 3 jaar wel gewend en kids vinden het super. Bergambacht ben ik niet zo vaak maar deze omgeving is rustig, veel groen, ideaal voor kids.. En ook centraal. In Schoonhoven om de hoek heb je in ieder geval een islamitische slager ook. Khair InshaAllah
    Don't wish for it, work for it

MVC Lid

Reacties
    3.836
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door ikgeloof Bekijk reactie
    Nooit van gehoord waar ligt dat
    In het groene hart/aan de lek. Bij Schoonhoven en gouda in de buurt..

MVC Lid

Reacties
    3.836
    06-10-2017

Rijst door mn man gemaakt. En bezig met wat taarten, deze met chocolade en aardbeien

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    826
    26-06-2015

Hier lekker makkelijk afhaal snack vandaag.
    Komt nog goed uit want was laat begonnen met de dagelijkse schoonmaak en kreeg plots het idee om de badkamer te herschikken.
    Nu lekker op de bank.

Een geschikte woning vinden is zo moeilijk. Moge Allah het voor iedereen die op zoek is vergemakkelijken.
    يَا مُقَلِّبَ القُلُوبِ ثَبِّت قَلْبِي عَلَى دِينِكَ

MVC Lid

Reacties
    2.567
    11-03-2010

[QUOTE=Nawal1991;134056508]Ja idd wij wonen (voordat ik getrouwd was lekker in een rustige dorp) in een beruchte wijk in Utrecht, ene keer wordt er in een zijstraat geschoten (waarbij een oma die sliep in haar been was geraakt). 2 weken geleden liep ik naar de winkel met mijn kleine, standaard route ineens loop ik de straat in zie ik 2 politie auto s, mensen schreeuwen en rare dingen zeggen. Dacht doorlopen. Vandaag doe ik de deur open zie ik politie auto in mijn straat, voor buren verderop, altijd overlast daar. Of ergens in januari wordt er middernacht bij ons aangebeld, ik zo tegen mijn man niet opendoen hij zegt zo wie is daar, zegt zo gare vrouw die verderop woont heb je vuurtje :/. Mijn man zo wegwezen hahaha. Of je beide kentekenplaten worden gejat, navigatie van auto gejat, 2 fietsen gejat. Je hoort een harde knal, doe je deur open zie je dat een gehuurde auto is geknald op een andere auto. Krijg je als buurman/vrouw een man die gekleed is in vrouwenkleding...

zie mijn kleine hier al opgroeien. Wij kunnen pas in 2021 verhuizen in sha allah en woning is ook te klein voor ons drieën. Ach ja, wil echt weg naar een dorp. Ben geen grote steden gewend en deze wijk vind t maar eng.