1. #76576
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Gisteren brunch bij mn tante en ook en savonds linzensoep gemaakt alleen nog met wat brood en rauwkost


    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  2. #76577
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ben overigens amper aangekomen, ondanks de enorme ijsjes, koekjes, cookie doughs en cheesecakes ben nu weer aan het IF'en, morgen weer lekker trainen, heb het gemist

  3. #76578
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Gisteren brunch bij mn tante en ook en savonds linzensoep gemaakt alleen nog met wat brood en rauwkost


    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Is dat de dochter van je zus? Tbarkallah schattig, zag al je foto’s van NY echt vet, zal daar toch nimmer nooit komen, kom alleen in hocima en Nador maar goed we mogen niet klagen. Ja lekker al die koekjes en ijsjes.

  4. #76579
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Is dat de dochter van je zus? Tbarkallah schattig, zag al je foto’s van NY echt vet, zal daar toch nimmer nooit komen, kom alleen in hocima en Nador maar goed we mogen niet klagen. Ja lekker al die koekjes en ijsjes.
    Ja klopt mn nichtje 6 maandjes alweer. Allahi baarek feeki. Ach zeg nooit nooit!! Hoe gaat het met jouw zoontje?

  5. #76580
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ben overigens amper aangekomen, ondanks de enorme ijsjes, koekjes, cookie doughs en cheesecakes ben nu weer aan het IF'en, morgen weer lekker trainen, heb het gemist
    Volgens mij heb je veel gelopen en gefietst, toch de boel gecompenseerd hihi.
    Mooie taart, leuk gedaan en mooie kleur ook. Besaha alles.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #76581
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja klopt mn nichtje 6 maandjes alweer. Allahi baarek feeki. Ach zeg nooit nooit!! Hoe gaat het met jouw zoontje?
    Ja goed alweer 4 maanden en een 1 week (woensdag). Ze veranderen snel.

  7. #76582
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Dankjewel Juno. Ik ga straks de linkjes bekijken. Machine brengt mij man mee donderdag vanuit marokko. Hij kwam hem in een winkeltje tegen en dacht dat het wel iets voor mij was... Klopt haha [emoji38][emoji38]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Laat me weten hie de machine bevalt. Kan ik hem ook 'bestellen' in Marokko. Beter dan die gehaktmolen die je vast moet schroeven en je tafel beschadigt.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #76583
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Besa77a frey, heb je ook knap gedaan die taart. Vorige week verjaardag van mn oudste gehad. Had toen ook een taart besteld.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #76584
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Leuk Juno, nog gefeliciteerd!
    Is die van jouw ook zo gek op LOL suprise? Ik word gek van die jnoen poppetjes zoals ik ze noem. Ze heeft al die yt filmpjes gezien pfff
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #76585
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ik twijfel nog, kippensoep omdat de oudste ziek is en niks kan slikken of La3des omdat de jongste daar gisteren al zin in heeft.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #76586
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Besa77a frey, heb je ook knap gedaan die taart. Vorige week verjaardag van mn oudste gehad. Had toen ook een taart besteld.
    Gefeliciteerd met je dochter Juno. Hier ook een jarige deze week.

    Iemand leuke ideetjes voor een traktatie?

  12. #76587
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Roumaisa ja klopt idd, gelukkig wel! Dankjewel, Allah ya3tik sa7a

    dankjewel juno, jullie taart ziet er ook goed uit, ook van binnen! slagroom en chocolade? en nog gefeliciteerd, nog vele jaren inshaAllah

  13. #76588
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Waarom nemen sommige professionals hun phone op alsof ze ergens in een hangmat op de bahama's liggen.
    Helemaal loom. Maar eerlijk, heb er al een paar gesproken, alleen mgharba praten zo. Nsara gewoon luid en clear.

  14. #76589
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Leuk Juno, nog gefeliciteerd!
    Is die van jouw ook zo gek op LOL suprise? Ik word gek van die jnoen poppetjes zoals ik ze noem. Ze heeft al die yt filmpjes gezien pfff
    Weet eigenlijk niet...denk idd youtube en vriendinnetjes ofzo want hier is het meer hatchimals...die kleine ondingen uit een ei...

    Thanks!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #76590
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Gefeliciteerd met je dochter Juno. Hier ook een jarige deze week.

    Iemand leuke ideetjes voor een traktatie?
    Thank you....ja wat een stress weer. ..moet alleen nog kinderfeestje doen....na de vakantie maar.

    Nouhouw...wat ik had gemaakt waren fondantkoekjes naar het recept van xfaatje. .was een succes. Koekjes zijn ook echt lekker. https://uitdekeukenvanfatima.nl/geboortekoekjes-yanis/

    Vorig jaar popcorn met spekkies...


    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran