1. #106216
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Smile

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Supper freya ziet er echt verzorgd en uitnodigend uit machallah.
    Dankjewel Allahi baarek feeki
    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Wauw freya. Heel veel gedaan in je eentje tbarkelah! Ziet er leuk en gezellig uit.
    Dankjewel! Allahi baarek feeki. Hoe was het uitje nog met je man?

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Supermooi gedaan Frey. Ziet er gezellig uit.
    Proficiat met je 30. Vanaf nu gaat het echte leven pas beginnen.
    Dankjewel. Voor mijn gevoel is dat al wel een aantal jaar echt begonnen haha maar we'll see, moge de komende jaren nog veel moois brengen voor ons allen!

  2. #106217
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Tbarkellah 3likoem zowel freya als toa en idd ieder haar eigen stijl!
    Rabbi hfadkoem!

    Besa77a food riannah. Ziet er lekker smeuïg uit.

    Vandaag hier iets met rijst. Heb nog geetoomde tuinbonen van gisteren over,stoof er wat broccoli ofzo bij en kippepoten of vleugels uit de oven.

    Gisteren maar dat stukje schouder uit de vriezer gehaald en in de crockpot gedaan. Daar gestoomde tuinbonen en boontjes bij. En gebajken krieltjes.

    Nu ga ik weer een stukje lopen. Naar de apotheek en terug via winkelcentrum om afscheidskadootjed te halen voor de juffen van mini. Volgend jaar gaat ze naar groep drie alweer. Dus andere juf.
    Kleuter af dan....jemig...gaat me te snel...
    Allahi baarek feeki, ameen!

    Ja gaat snel he.. mini's zijn geen mini meer
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Miss brutale vraag voor de dames die weleens een high tea party hebben georganiseerd.

    Wat is nou een normaal budget voor zoiets, dus incl alles tafels versieringen etc etc.
    Ligt er ook een beetje aan hoeveel personen etc maar ik was zeker wel +/-300 euro kwijt voor dit alles. Dan wel inclusief de bedankjes, taarttopper, de kaartjes, servetten, bestek, tafel, stoelen, bloemenboog, het eten, bloemen, versiering etc. Exclusief alle gouden etageres en planken die ik al had..

  3. #106218
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Had gisteren ook nog een taart voor een klant, gekkenhuis haha had eigenlijk gewoon nee moeten zeggen had snel een foto nog gemaakt

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  4. #106219
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Tbarkellah 3likoem zowel freya als toa en idd ieder haar eigen stijl!
    Rabbi hfadkoem!

    Besa77a food riannah. Ziet er lekker smeuïg uit.

    Vandaag hier iets met rijst. Heb nog geetoomde tuinbonen van gisteren over,stoof er wat broccoli ofzo bij en kippepoten of vleugels uit de oven.

    Gisteren maar dat stukje schouder uit de vriezer gehaald en in de crockpot gedaan. Daar gestoomde tuinbonen en boontjes bij. En gebajken krieltjes.

    Nu ga ik weer een stukje lopen. Naar de apotheek en terug via winkelcentrum om afscheidskadootjed te halen voor de juffen van mini. Volgend jaar gaat ze naar groep drie alweer. Dus andere juf.
    Kleuter af dan....jemig...gaat me te snel...
    BarakAllahu feeki! Ameen!


    Ziet er gezellig uit, Freya!

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  5. #106220
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel Allahi baarek feeki
    Dankjewel! Allahi baarek feeki. Hoe was het uitje nog met je man?



    Dankjewel. Voor mijn gevoel is dat al wel een aantal jaar echt begonnen haha maar we'll see, moge de komende jaren nog veel moois brengen voor ons allen!
    Ameen.

  6. #106221
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Allahi baarek feeki, ameen!

    Ja gaat snel he.. mini's zijn geen mini meer


    Ligt er ook een beetje aan hoeveel personen etc maar ik was zeker wel +/-300 euro kwijt voor dit alles. Dan wel inclusief de bedankjes, taarttopper, de kaartjes, servetten, bestek, tafel, stoelen, bloemenboog, het eten, bloemen, versiering etc. Exclusief alle gouden etageres en planken die ik al had..
    Hmz dat loopt aardig snel op he.
    Nichtje wil haar 15e verjaardag heel graag in een zaaltje incl alle poespas. Maar dan kan ze dus lekker verder dromen denk ik zo.

  7. #106222
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dankjewel Allahi baarek feeki
    Dankjewel! Allahi baarek feeki. Hoe was het uitje nog met je man?



    Dankjewel. Voor mijn gevoel is dat al wel een aantal jaar echt begonnen haha maar we'll see, moge de komende jaren nog veel moois brengen voor ons allen!
    Echt gezellig was het. Het was zoo lang geleden dat we niet eens samen weg zijn geweest. Volgende dag had die zn nichtje terug naar huis gebracht en hij belde me al op of ik naar mn ouders wou gaan. Zei toen nee ik blijf gewoon dagje thuis. Mohiem hij bracht zijn ander nichtje mee naar huis en zaterdag ook weer weggeweest dan ahahah.
    Was leuk ook. Dank je voor te vragen hihi

  8. #106223
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Prachtig allemaal! Toa en freya. Heel heel veel werk verzet mashallah! Vele jaren freya.


    Hier heb ik vanmorgen boodschappen gedaan bij de Marokkaanse winkels. Dus nu moet ik kip en vlees en vis schoonmaken en in de vriezer stoppen. Vanavond eten we gebakken visjes inshallah. Horsmakreel. Met zalouk erbij. En patatjes en vers brood.

  9. #106224
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Echt gezellig was het. Het was zoo lang geleden dat we niet eens samen weg zijn geweest. Volgende dag had die zn nichtje terug naar huis gebracht en hij belde me al op of ik naar mn ouders wou gaan. Zei toen nee ik blijf gewoon dagje thuis. Mohiem hij bracht zijn ander nichtje mee naar huis en zaterdag ook weer weggeweest dan ahahah.
    Was leuk ook. Dank je voor te vragen hihi

    Wat leuk om te lezen! Heerlijk die tijd voor jullie zelf. Geniet ervan, heeft een stel echt nodig. Heerlijk zulke lieve nichtjes!

  10. #106225
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    @ freya ziet er heel verzorgd uit. In dit soort dingen zit zoveel denk en planwerk. Dat kun je er ook aan af zien.. je hebt aam veel gedacht ma shaa Allah. Knap dat je het alleen hebt gedaan allemaal.

    @ appelcake, lekker actief. En boodschappen, alle vlees opruimen en brood bakken. Ik ga al KO als mijn man met vlees thuis komt en ik het kan opruimen. Succes

    @ ik gewoon Besaha dagje uit met zijn tweeën. Klinkt als een oppepper.

    Vandaag is mijn zoontje thuis. Alleen morgen en woensdag nog school en dan begint de vakantie. Vanavond wordt het kipvleugels en groenten uit dr oven in shaa Allah.

  11. #106226
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hmz dat loopt aardig snel op he.
    Nichtje wil haar 15e verjaardag heel graag in een zaaltje incl alle poespas. Maar dan kan ze dus lekker verder dromen denk ik zo.
    Ja en dan had ik nog veel zelf gedaan. Word in zaal met alles erop en eraan een dure grap

  12. #106227
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Echt gezellig was het. Het was zoo lang geleden dat we niet eens samen weg zijn geweest. Volgende dag had die zn nichtje terug naar huis gebracht en hij belde me al op of ik naar mn ouders wou gaan. Zei toen nee ik blijf gewoon dagje thuis. Mohiem hij bracht zijn ander nichtje mee naar huis en zaterdag ook weer weggeweest dan ahahah.
    Was leuk ook. Dank je voor te vragen hihi
    Heerlijk! Dat doet een mens en vooral mama echt goed. Lief van je nichtjes!
    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Prachtig allemaal! Toa en freya. Heel heel veel werk verzet mashallah! Vele jaren freya.


    Hier heb ik vanmorgen boodschappen gedaan bij de Marokkaanse winkels. Dus nu moet ik kip en vlees en vis schoonmaken en in de vriezer stoppen. Vanavond eten we gebakken visjes inshallah. Horsmakreel. Met zalouk erbij. En patatjes en vers brood.
    Dankjewel inshaAllah

    Hmm lekker vis bsa7a

  13. #106228
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    @ freya ziet er heel verzorgd uit. In dit soort dingen zit zoveel denk en planwerk. Dat kun je er ook aan af zien.. je hebt aam veel gedacht ma shaa Allah. Knap dat je het alleen hebt gedaan allemaal.

    @ appelcake, lekker actief. En boodschappen, alle vlees opruimen en brood bakken. Ik ga al KO als mijn man met vlees thuis komt en ik het kan opruimen. Succes

    @ ik gewoon Besaha dagje uit met zijn tweeën. Klinkt als een oppepper.

    Vandaag is mijn zoontje thuis. Alleen morgen en woensdag nog school en dan begint de vakantie. Vanavond wordt het kipvleugels en groenten uit dr oven in shaa Allah.
    Klopt dat waren heel veel lijstjes dankjewel, Allahi baarek feeki


    Toa, thanks!

  14. #106229
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Net buiten een soepje op voor lunch

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  15. #106230
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Salaam alaikoum all!

    Hoe gaat het met iedereen?

    Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...