1. #109576
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Goed bezig Praline en Freya. Koekjes zien er heel uitnodigend uit. Kan daar zo een schaal van op.

    Shifaa inshaAllah zal de test negatief zijn Riannah. Bsaha je food ook.

    Gezellig dagje logeren bij oma praline, enjoy!
    Red velvet pancakes kende ik nog niet, maar ziet er wel lekker uit. Voor mij denk ik net te machtig, of valt dat mee?
    Inshaallah [emoji182]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #109577
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oudste vanmiddag naar kinderfeestje gebracht en daarna stad in gegaan met mini. Ze wilde een grote mensen menu en is dol op de mc veggie.

    Die frappuchino is echt een verslaving geworden. Zo lekker. Was trouwens niet normaal druk in de stad. Corona wie.







    Voor vandaag harira van gisteren opgewarmd voor mezelf. Oudste heeft daar gegeten en mini zat nog vol.

    Dalijk even op familiebezoek.
    Sinds mijn zwangerschap een grote verslaving. Ik ga nu echt maar 1x per maand halen... Zo lekker.

    Bsa7tkoum

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  3. #109578
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Avondeten dus tajine.

    Ben echt zo moe en moet morgen 11u al in rdam zijn voor het kinderfeestje [emoji28] echt te vroeg. Tot 6, ook wel erg lang met +/- 10 kinderen? Maar mn vriendin vond het zonde als ze entree betaald en we maar kort gaan (Plaswijckpark dus)

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Dankjewel [emoji3590] jullie ook besa7a.

    Prachtige sweets weer.


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  4. #109579
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Diner: mijn versie van afgaanse rijst ( minder gekruid) met Kipling en sosit.




    Die Sita afgaanse rijst is echt geweldig, wordt lekker fluffy [emoji7] Macha Allah



    Turkse pizza gekregen van de Buuf, echt fijn om naast Turken te wonen [emoji38][emoji38], we worden goed verwend.




    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  5. #109580
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Besaha riannah! Die sosis ziet er ook heerlijk uit...en die turkse pizza!

    Sita rijst is een mooie korrel, maar mijn 1e keus tot nu toe blijft na veel proberen, rahmaan basmati rijst. Ik vind dat die niet alleen een mooie korrel heeft, maar ook een goeie smaak. Te koop bij de Marokkaan of in Beverwijk.

  6. #109581
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Oudste vanmiddag naar kinderfeestje gebracht en daarna stad in gegaan met mini. Ze wilde een grote mensen menu en is dol op de mc veggie.

    Die frappuchino is echt een verslaving geworden. Zo lekker. Was trouwens niet normaal druk in de stad. Corona wie.







    Voor vandaag harira van gisteren opgewarmd voor mezelf. Oudste heeft daar gegeten en mini zat nog vol.

    Dalijk even op familiebezoek.
    Gezellig! Leuk dat je mee plaatst
    Nee zijn niet machtiger dan de gewone pancakes.. je kan natuurlijk kiezen voor andere topping (minder machtig)

    Allah ie3tek saha

    Die frappuchino nooit eerder gehad, ik zal m eens proberen! Niet zoet?
    Happiness is an inside job


  7. #109582
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Heerlijke eten weer allemaal! Riannah wat is dat voorlaatste en laatste?

    Bseha Praline zou ik ook wel lusten! Heb je receptje?
    Allah ie3tek saha x
    Is echt een heel fluffy goed recept




    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Bsahtkom!

    Goed bezig praline en Freya.
    Dankjewel
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Bsa7a Asfoureh, ziet er gezellig uit!

    Mm lekker die redvelvet pancakes, praline. Knap dat je dat tussen de bestellingen door nog maakt, op drukke dagen kom ik niet verder dan hier en daar snel wat smeren en pakken wilde vandaag bestellen maar was al trots op mezelf dat ik een tajine nog had gemaakt, kwam uit mn tenen haha

    Heerlijk Riannah die pizza & vis bsa7tkom
    Dankjewel

    Heb eigenlijk alleen de koekjes. Maar alle recepten moet ik wel zo een 2x verdubbelen.. dus doe t gewoon lekker op m’n gemakje.
    Ik vind juist die afwisseling bij deze beetje fijn.

    Je sweets zien er mooi uit!!
    Happiness is an inside job


  8. #109583
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Lekker dat rijst riannah besaha!
    Recept van de pancakes staat hierboven


    We zijn een babyshower aan het organiseren.
    We zitten nou op 18 pers. Word wel thuis gehouden. Bedacht me net ineens na je corona reactie asfoureh, dat het eigenlijk te veel is om samen te komen. Iedereen heeft zin in een gezellige avond/feestje niemand zegt zo snel af meer hahah
    Normaal hele issue om geschikte datum plannen
    Happiness is an inside job


  9. #109584
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Tia die redvelvet aangesneden is zo n mooi plaatje en stond net te twijfelen ja nee redvelvet nemen en goed dat ik het niet heb gedaan, is belediging voor de redvelvet vgl met die van jou...

    Besa77a, weer mooi als altijd.
    Hahah, aahhh. Zo lief! Ik moet eerlijk zeggen dat ik buitenshuis nog nooit een lekkere redvelvet taart heb gegeten.
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Toa ik vind m ook heel cool die artistieke taart! En red velvet ziet er gruwelijk uit
    Thank uuuu! Van jou heb ik ook heerlijke dingen gezien.
    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Toa WAUW!!! Echt super prachtig! Vind ik een prachtige taart die eerste. Allemaal! Mohiem wauw!!
    Ahhh, zo een warme reactie. Dank je wel!
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    @frey, lekker die pita’s en prachtige taarten

    @toa moest echt zoeken naar ‘naked taart’ hihi. Ik vind ze allemaal prachtig Mashallah! Fijn dat je zelf ook creatief mag zijn. Die hartsweets zijn prachtig en die cc ook. Mohiem alles! Tbarkallah 3liek.

    @juno wat zonde! Vooral dat opruimen daarna. Gelukkig heb je weer nieuwe, besaha!
    Hahah, BarakAllahu feeki! Was een semi naked cake.


    @iedereen, bsahtekoum allemaal! Super lekkere gerechten voorbij zien komen. Nu heb ik ook zin in bulgur en Afghaans rijst.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  10. #109585
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Diner: mijn versie van afgaanse rijst ( minder gekruid) met Kipling en sosit.


    [/url]

    Die Sita afgaanse rijst is echt geweldig, wordt lekker fluffy [emoji7] Macha Allah


    Turkse pizza gekregen van de Buuf, echt fijn om naast Turken te wonen [emoji38][emoji38], we worden goed verwend.




    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ziet er heel lekker uit die afgaanse rijst. Zulke gerechten maak ik heel vaak. Misschien kun je een keertje Uzbek plov proberen lijkt er veel op maar dan met heel veel knoflook, heerlijk.
    Ik heb vandaag zin in chi köfte, even kijken of ik kant en klaar ga kopen of een zakje die ik zelf moet mixen. Brood was op dus had gisteravond brood gemaakt met habbat soda zaadjes en zonnebloempitten.
    Ik maak deze week ook soms eten voor mijn buurvrouw, ze is heel oud. Ze was meskiena gevallen tijdens het gebed en haar schouder doet heel erg pijn. Ze kwam daarna huilend naar mij toe. Dokter kon niks doen dus heb hijama gedaan voor haar, zo zielig die oudjes.
    Married and children!

  11. #109586
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Heerlijk Riannah ben benieuwd naar het recept

    Hier aan t genieten van een heerlijk dagje

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  12. #109587
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    https://m.hln.be/in-de-buurt/mortsel...nden~accf7524/

    Ilias is gezond en wel gevonden alhamdoelillaah. Wat moeten die ouders wel niet voelen. 4 dagen, 3 nachten.

  13. #109588
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Hamdoelilaah. Echt blij. Die nachtmerrie is voorbij. Msaken idd de ouders

  14. #109589
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Vandaag staat er harira en bladerdeeg tonijnpakketjes op het menu. Naar die bladerdeeg hapjes heb ik al een week zin in haha.

    Bsahtkoum dames
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #109590
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    @asfoureh.
    Lekker die mc do, heb dat al zo lang niet meer op. Op die foto staat er chicken dacht ik te lezen, maar je schreef veggie? Ik zou die veggie ook wel eens willen proberen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ