1. #132661
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Van afgelopen dagen
    Rijst met garnalen en groenten en mn laatste schezouan woksaus.
    Babyfeestje; vlees was heerlijk mals en hapjes en sweets geen foto’s was heerlijk Allah yaghlef 3lihoum<3
    Meiden hebben heerlijke pasta met kip gemaakt (had alleen cheddar kaas)
    En heerlijke AGV maar dan de v van visshnitzel



    Daar ben je! Lekker bsaha jouw eten ziet er lekker uit.

  2. #132662
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Salam alaikoum dames besaha al het lekkers!

    Nawal heerlijk die kefta tajine, ik zeg altijd chef kok moet altijd proeven hihi

    Emiras Mashallah wat een hoop sarma, maar jullie hebben er vast lang van gesmuld!

    Frey, besaha indoor bbq altijd lekker, ziet er ook heel goed uit, lees t idd weleens op snap, lekker dichtbij ook. En die pizza’s zijn idd lekker heb ze ook weleens gehaald.

    Praline besaha alle verwennerijen voor jou en de baby en al het lekkers! Heerlijk die spaghetti.

    Riannah Besaha nieuwe instantpot, scheelt idd weer gas hihi veel kookplezier met je nieuwe speeltje hihi. En heerlijk die dadels zie er ook mooi uit. Heerlijk die foul hou daar echt van!

    Hoop niet dat ik iemand ben vergeten, bij deze Besaha iedereen!
    Walaykum salaam,

    Ja moet je echt eens doen, was lekker. Jij nog aanraders in de omgeving van Utrecht?

  3. #132663
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Sarma ziet er goed uit emiras heb dat een keer op. Ik en 2 Turkse oud collega’s hadden dienst en nog iemand, we hadden afgesproken dat we Turks gingen ontbijten hehehe als we op werk aankwamen was superlekker (ze had ook sarma mee) en in de middag met de lunch nog naar mac. Met eentje heb ik nog contact.

  4. #132664
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Tbarkallah 1 kg in een kwartier hihi en dan heb jij een kromme rug en stijve vingers. Besaha ou raha!

    Ja was lekker Allah i3tiek saha, viel best mee die cheddar is geraspt en komt uit een zakje dus niet die plakjes die op burgers gaan die is idd machtig en zoutig.
    Geraspte cheddar is eigenlijk lekker bij mexicaanse gerechten en wraps.
    Ja duurt echt lang om te vrouwen. Ik was net klaar met vrouwen en toen werd de baby wakker, dus was een goede timing.

    Ooh ik heb die geraspte cheddar nooit gegeten vandaar
    Married and children!

  5. #132665
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Sarma ziet er goed uit emiras heb dat een keer op. Ik en 2 Turkse oud collega’s hadden dienst en nog iemand, we hadden afgesproken dat we Turks gingen ontbijten hehehe als we op werk aankwamen was superlekker (ze had ook sarma mee) en in de middag met de lunch nog naar mac. Met eentje heb ik nog contact.
    Ik vind sarma vroeger nooit lekker. Ik vond het altijd zo zuur. Een vrouw in de buurt stuurde ons soms een bordje. Mijn moeder at het altijd alleen op. Maar nu vind ik het wel echt lekker.

    Turkse ontbijtjes zijn echt lekker, beetje mix doe ik. Soms Marokkaans, soms Turks ontbijt en soms gewoon een Hollandse boterham

    Gezellig zo met collegas!
    Married and children!

  6. #132666
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Gisteren ontbijtje bij vriendin met ons ontbijtkluppie.

    Savond een soepje gemaakt van hele tarwe... ik vond het de vorige x beter gelukt dan deze keer ivm ander merk tarwe maar het was wel lekker.
    Gevulde jalopenos en saucijzenbroodjes van parahatdeeg erbij.

    Vandaag: osso buco gemaakt op aardappelpuree. Voor de Kids gebakken kip erbij en bloemkool.







    En cake gemaakt, Man had vrienden op bezoek ivm het voetballen.



    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

  7. #132667
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Salam alaikoum dames besaha al het lekkers!

    Nawal heerlijk die kefta tajine, ik zeg altijd chef kok moet altijd proeven hihi

    Emiras Mashallah wat een hoop sarma, maar jullie hebben er vast lang van gesmuld!

    Frey, besaha indoor bbq altijd lekker, ziet er ook heel goed uit, lees t idd weleens op snap, lekker dichtbij ook. En die pizza’s zijn idd lekker heb ze ook weleens gehaald.

    Praline besaha alle verwennerijen voor jou en de baby en al het lekkers! Heerlijk die spaghetti.

    Riannah Besaha nieuwe instantpot, scheelt idd weer gas hihi veel kookplezier met je nieuwe speeltje hihi. En heerlijk die dadels zie er ook mooi uit. Heerlijk die foul hou daar echt van!

    Hoop niet dat ik iemand ben vergeten, bij deze Besaha iedereen!

    Allah ye3tiek saha
    Wat leuk dat je meiden pasta hebben gemaakt. Ziet er lekker uit! Nou mogen ze vast vaker koken Besaha ook die salade, mooi opgediend.
    Happiness is an inside job


  8. #132668
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Op deze koude dag loubia. Iets wat ik lang niet heb gegeten. Kies meestal voor le3des of tamarakt.
    Loubia is al klaar!
    Straks alleen nog de gemarineerde kipvleugels in de oven.
    Happiness is an inside job


  9. #132669
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Gisteren ontbijtje bij vriendin met ons ontbijtkluppie.

    Savond een soepje gemaakt van hele tarwe... ik vond het de vorige x beter gelukt dan deze keer ivm ander merk tarwe maar het was wel lekker.
    Gevulde jalopenos en saucijzenbroodjes van parahatdeeg erbij.

    Vandaag: osso buco gemaakt op aardappelpuree. Voor de Kids gebakken kip erbij en bloemkool.







    En cake gemaakt, Man had vrienden op bezoek ivm het voetballen.



    Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk
    Ziet er lekker uit bsaha ontbijtje.

  10. #132670
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Op deze koude dag loubia. Iets wat ik lang niet heb gegeten. Kies meestal voor le3des of tamarakt.
    Loubia is al klaar!
    Straks alleen nog de gemarineerde kipvleugels in de oven.
    Bsaha je bent er vroeg bij is wel fijn, moet nog de keuken in haha kom tijd tekort of ik wil teveel. Ga Harira maken en nog wat erbij.

  11. #132671
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Op deze koude dag loubia. Iets wat ik lang niet heb gegeten. Kies meestal voor le3des of tamarakt.
    Loubia is al klaar!
    Straks alleen nog de gemarineerde kipvleugels in de oven.
    ooh toevallig bseha. Dacht ook le3dess te maken maar toch voor tamarakt gegaan. Met kipvleugeltjes uit de oven.
    Bsahtkoum loubia heerlijk!

  12. #132672
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Riannah hoe heb jij je tarwesoep gemaakt? Ken dat niet maar ziet er heerlijk uit eerlijk!

  13. #132673
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Weet t al voor vanavond kip met marqa friet, lekker makkelijk straks even marineren en laten intrekken. Heb nog heerlijke Harira

    La3de en rijst zien ze hier als bijgerecht net als Harira alleen leuk voor lunch

  14. #132674
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dit was nog van vorig weekend. Verlovingstaart en leuke bijpassende cupcakes











    Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
    Mooie taarten en sweets! Vooral deze mooi strak afgesmeerd Mashallah. Ook heel leuk gedaan met hun decoratie die letters zijn echt mooi!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #132675
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Daar ben je! Lekker bsaha jouw eten ziet er lekker uit.
    Yes ben er weer, soms van die drukke dagen en laat thuis maak laatste tijd niet altijd foto’s moe of vergeten.
    Allah i3tiek saha Shokran!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.