1. #107821
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Wat een beauties Praline [emoji7]

    Ik heb ondanks de hitte faqqas gebakken om mee te nemen op bezoek.

    Amandel-sinaas smaak.



    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Mooi en lekkere smaakcombi. Mag ik je recept?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #107822
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Die cupcakes zien er heel mooi uit, plaatje.


    Hier wordt het insha allaah hamburgers met friet.

  3. #107823
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Hele mooie cupcakes, echt leuk die papiertjes. Zou zelf voor een 2 laags taart wel altijd een drum gebruiken, staat ook wat mooier vind ik


    Bsa7a Riannah, lekker die koekjes. Ik ben naar m'n ouders gegaan en dacht aan koekjes of cake maar nee, dacht die hete oven aan, laat het lekker een x zitten

  4. #107824
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Wij waren voor een lekker ijsje gegaan. Nu in de tuin bij m'n ouders

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  5. #107825
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Zou olifantje al bevallen zijn?

  6. #107826
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Praline wat een beautys die cupcakes!
    Besa77a taartje, zo cute. En idd met dit warme weer.
    Ben even weg geweest en viel me mee, wel goed blijven drinken.
    Denk dat ik vanavond even alleen ijsje ga halen bij zo n ijssalon hier dichtbij...#doenwatjewiltzozonderkids

    Dankjewel!
    Ja binnen is het nog goed te doen, maar zodra je er mee buiten komt is het snel en koelen , airco aan.
    Gelukkig niks van chocolade dit keer!

    Besaha lekker. Dat moet ook eens!
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Wat een beauties Praline [emoji7]

    Ik heb ondanks de hitte faqqas gebakken om mee te nemen op bezoek.

    Amandel-sinaas smaak.



    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Dankjewel

    Lekkere koekjes ook 1 van favoriete feqqas
    Ben ook wel benieuwd naar je recept
    Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Waus Praline idd prachtig de cupcakes. En de roze papiertjes maken het af! Taart is ook heel mooi
    Ja leuk hè, wil binnenkort wel meer kleurtjes bestellen
    Dankjewel
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Die cupcakes zien er heel mooi uit, plaatje.


    Hier wordt het insha allaah hamburgers met friet.
    Dankjewel!

    Makkelijk en lekker! Besaha
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Hele mooie cupcakes, echt leuk die papiertjes. Zou zelf voor een 2 laags taart wel altijd een drum gebruiken, staat ook wat mooier vind ik


    Bsa7a Riannah, lekker die koekjes. Ik ben naar m'n ouders gegaan en dacht aan koekjes of cake maar nee, dacht die hete oven aan, laat het lekker een x zitten
    Dankjewel x
    Ik haal de onderborden altijd hier bij een taartenwinkel, maar die hebben echt zelden drums
    Vergeet ze dan ook ieder keer te bestellen
    Maar heb er tussen wel een board gedaan i.p.v. die dunne kartonnetje.. en staat op een board wat ook best wel stevig is.

    Besaha ijs
    Happiness is an inside job


  7. #107827
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Dankjewel!
    Ja binnen is het nog goed te doen, maar zodra je er mee buiten komt is het snel en koelen , airco aan.
    Gelukkig niks van chocolade dit keer!

    Besaha lekker. Dat moet ook eens!


    Dankjewel

    Lekkere koekjes ook 1 van favoriete feqqas
    Ben ook wel benieuwd naar je recept


    Ja leuk hè, wil binnenkort wel meer kleurtjes bestellen
    Dankjewel


    Dankjewel!

    Makkelijk en lekker! Besaha


    Dankjewel x
    Ik haal de onderborden altijd hier bij een taartenwinkel, maar die hebben echt zelden drums
    Vergeet ze dan ook ieder keer te bestellen
    Maar heb er tussen een board gedaan i.p.v. die dunne kartonnetje.. en staat op een board. Al met al toch heel stevig

    Besaha ijs
    Wel handig een taartenwinkel in de buurt, dat heb ik helaas niet haha. Die dunne kartonnetjes gebruik ik sowieso nooit, elke taart gaat op een onderboard even groot als de taart (zo krijg je het strak met profroster) en dan nog 1 grotere eronder of drum bij stapeltaarten.

    Allah ya3tik sa7a

  8. #107828
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    @Appelcake: hoop dat het goed met je gaat. Heb je al bloedgeprikt?

    @Olifantje: İk hoop dat je lekker aan het knuffelen bent met je baby.

    Hier ook dames, smelt hier al 3 maanden weg. Sinds 2 weken extreem warm in huis en vandaag gewoon niet gekookt ze zoeken het maar uit! Uurtje geleden stond mijn man ineens voor de deur met een gast, hij zei is er eten? Nee. Kan je iets maken met vlees? Nee. Ik heb ze thee gegeven en chocodonuts, nootjes, fruit, ze gaan vast niet dood van de honger.... baby huilt veel deze dagen kan erg weinig doen. Ik ga mezelf nu volstoppen met suiker...
    Married and children!

  9. #107829
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    @Appelcake: hoop dat het goed met je gaat. Heb je al bloedgeprikt?

    @Olifantje: İk hoop dat je lekker aan het knuffelen bent met je baby.

    Hier ook dames, smelt hier al 3 maanden weg. Sinds 2 weken extreem warm in huis en vandaag gewoon niet gekookt ze zoeken het maar uit! Uurtje geleden stond mijn man ineens voor de deur met een gast, hij zei is er eten? Nee. Kan je iets maken met vlees? Nee. Ik heb ze thee gegeven en chocodonuts, nootjes, fruit, ze gaan vast niet dood van de honger.... baby huilt veel deze dagen kan erg weinig doen. Ik ga mezelf nu volstoppen met suiker...
    Misschien zo'n sprongetje? Of hoe heet dat ook alweer. Bij 6 weken hebben ze meestal zo'n dagje dat ze erg onrustig kunnen zijn. Heel lastig, als het dan ook nog warm is. Moge allaah het makkelijker voor je maken, ameen. Insha allaah is je dochter morgen iets rustiger.

    En goed opgelost met je man. Bravo a3lik haha.

  10. #107830
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Misschien zo'n sprongetje? Of hoe heet dat ook alweer. Bij 6 weken hebben ze meestal zo'n dagje dat ze erg onrustig kunnen zijn. Heel lastig, als het dan ook nog warm is. Moge allaah het makkelijker voor je maken, ameen. Insha allaah is je dochter morgen iets rustiger.

    En goed opgelost met je man. Bravo a3lik haha.
    Ja zou best kunnen zo een sprongetje, heb ook geen idee meer hoe dat heet. Amien, ja ze zweet meskiena heel erg vooral tijdens het voeden moet ik echt de druppels van haar voorhoofd vegen.

    Overleef jij het een beetje met je kids?

    Wat snacken jullie trouwens in de avonden? Mijn man standaard zonnepitten.
    Ik maak vaak een smoothie van yoghurt en fruit uit de diepvries. Vaak nog koekjes of nootjes..
    Married and children!

  11. #107831
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ja zou best kunnen zo een sprongetje, heb ook geen idee meer hoe dat heet. Amien, ja ze zweet meskiena heel erg vooral tijdens het voeden moet ik echt de druppels van haar voorhoofd vegen.

    Overleef jij het een beetje met je kids?

    Wat snacken jullie trouwens in de avonden? Mijn man standaard zonnepitten.
    Ik maak vaak een smoothie van yoghurt en fruit uit de diepvries. Vaak nog koekjes of nootjes..
    Ah meskiena, ja dat drinken kost best wat energie bij die kleintjes. Allaahi 7afdha ameen. Maar je kan dan weinig voor haar doen. Misschien huid op huid houden?

    Hier gaat het goed alhamdoelillaah. Mijn zoontje is nu 4 en mijn dochter wordt bijna 2 insha allaah, dus dat voelt soms wel als een hele opluchting en soms kunnen ze me alsnog voor 10 uur in de ochtend al helemaal uitputten haha. Het hangt er een beetje vanaf hoe de dag begint. Moge allaah alle moeders kracht geven, ameen. Kinderen opvoeden is echt wel een uitdaging. Heb jij je draai een beetje kunnen vinden? Is iedereen aan elkaar gewend inmiddels? Hebben je grotere dochters straks trouwens weer school of ga je verder met thuisonderwijs?

    Ik heb nu geen cravings meer, maar met borstvoeding had ik altijd wel dat extra nodig, vooral suiker. Dadels met walnoten waren vaak wel minn favoriet, maar veel vaker sneuvelde er wel een rol koek of een zak chips helaas. Echt van dat nutteloze eten, wat eigenlijk niks doet voor de kwaliteit van je melk. Maar toch heb je die behoefte dan heel sterk. Yoghurt en fruit doe je goed!

  12. #107832
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    Ja zou best kunnen zo een sprongetje, heb ook geen idee meer hoe dat heet. Amien, ja ze zweet meskiena heel erg vooral tijdens het voeden moet ik echt de druppels van haar voorhoofd vegen.

    Overleef jij het een beetje met je kids?

    Wat snacken jullie trouwens in de avonden? Mijn man standaard zonnepitten.
    Ik maak vaak een smoothie van yoghurt en fruit uit de diepvries. Vaak nog koekjes of nootjes..
    Groeispurt

  13. #107833
    MVC Lid

    Reacties
    1.407
    28-06-2015

    Deze dagen heb ik enkel salades gemaakt o safi met ernaast gewoon vlees ofzo als side dish

  14. #107834
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ah meskiena, ja dat drinken kost best wat energie bij die kleintjes. Allaahi 7afdha ameen. Maar je kan dan weinig voor haar doen. Misschien huid op huid houden?

    Hier gaat het goed alhamdoelillaah. Mijn zoontje is nu 4 en mijn dochter wordt bijna 2 insha allaah, dus dat voelt soms wel als een hele opluchting en soms kunnen ze me alsnog voor 10 uur in de ochtend al helemaal uitputten haha. Het hangt er een beetje vanaf hoe de dag begint. Moge allaah alle moeders kracht geven, ameen. Kinderen opvoeden is echt wel een uitdaging. Heb jij je draai een beetje kunnen vinden? Is iedereen aan elkaar gewend inmiddels? Hebben je grotere dochters straks trouwens weer school of ga je verder met thuisonderwijs?

    Ik heb nu geen cravings meer, maar met borstvoeding had ik altijd wel dat extra nodig, vooral suiker. Dadels met walnoten waren vaak wel minn favoriet, maar veel vaker sneuvelde er wel een rol koek of een zak chips helaas. Echt van dat nutteloze eten, wat eigenlijk niks doet voor de kwaliteit van je melk. Maar toch heb je die behoefte dan heel sterk. Yoghurt en fruit doe je goed!
    Amien. Ja ik heb er ook 1 van bijna 4 en bijna 2 jaar. Ik ben meestal met dhohr erg moe en ga dan meestal ook even rusten. Het is zeker een uitdaging maar merk wel met een strakke planning heb je meer rust.

    Normaal onderwijs is hier helaas geen optie. Ze hebben standbeelden van taghout op het schoolplein en moeten ze soort buiging (rukoo3) voor doen. En veel liedjes met kofr zingen. Zal het dus zelf moeten doen tot ze 14 jaar zijn en dan kunnen ze een examen doen en daarna naar normaal onderwijs of de universiteit incha Allah. Ik geef nu les aan de twee oudste van 9 uur tot 13.00. Maar straks met 4 kids... moge Allah mij kracht geven.

    Ja die suikercravings zijn een probleem hahah. Ik heb ondergewicht en vooral met borstvoeding, maar alsnog niet gezond. Ben begonnen met calorieën tellen en tik elke dag wel minimaal de 2000 calorieën aan, maar val te snel af nu. Als iemand tips heeft of ervaring hoor ik het graag... misschien heb ik 3000 calorieën nodig Allahu ahlem...
    Married and children!

  15. #107835
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Wow emiras een buiging? Welk land is dat?

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)