1. #107806
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Hier ook inspiratieloos met eten, veel salades iig. Vanavond sardientjes op de bbq en twijfel of ik daar charmilla bij ga maken of weer een salade
    Ik heb ook vis gehaald op de markt.
    Charmilla gemaakt
    Straks aardappeltjes bakken en simpele salade erbij.

    Met deze hitte wil ik eigenlijk alleen maar ijskoude Virgin mojitos en ijs.

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #107807
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    We hebben nog tchisa van gisteren. En maak voorraad rghayf. En wie wil patatjes. Salade on the side.

    Hmmm lekker hoor

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  3. #107808
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ameen dames, komt inshallah wel goed. We blijven doorgaan en eens komt er een tijd dat ik ‘niet meer nodig ben’.


    Moslima81, nog dank voor je reactie! We zijn gisteren ook naar pierenbadje geweest. Wat vermoeiend inderdaad. Oud valkeveen hebben we dit jaar expres overgeslagen want idd deze leeftijd is niet gezellig. Elke keer het gehuil bij wachtrijen en als het ritje is afgelopen. En weinig tot niks zefstandig kunnen...einde van de dag een uurtje is genoeg.
    Lekker je menu. Zoals mijn dochter zegt: yessss Fikkes! (Vissticks!)

    Ochtend, nee dochter gaat (helaas/gelukkig?) nog niet naar school, ze is nu 2 jaar en 9 maand. Dus goed jaar, bijna 1,5j voor ze ook gaat. Wel peuterspeelzaal en dat is fijn. Kan niet wachten dat de baby volgend jaar ook naar Psz mag.

  4. #107809
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ameen dames, komt inshallah wel goed. We blijven doorgaan en eens komt er een tijd dat ik ‘niet meer nodig ben’.


    Moslima81, nog dank voor je reactie! We zijn gisteren ook naar pierenbadje geweest. Wat vermoeiend inderdaad. Oud valkeveen hebben we dit jaar expres overgeslagen want idd deze leeftijd is niet gezellig. Elke keer het gehuil bij wachtrijen en als het ritje is afgelopen. En weinig tot niks zefstandig kunnen...einde van de dag een uurtje is genoeg.
    Lekker je menu. Zoals mijn dochter zegt: yessss Fikkes! (Vissticks!)

    Ochtend, nee dochter gaat (helaas/gelukkig?) nog niet naar school, ze is nu 2 jaar en 9 maand. Dus goed jaar, bijna 1,5j voor ze ook gaat. Wel peuterspeelzaal en dat is fijn. Kan niet wachten dat de baby volgend jaar ook naar Psz mag.
    Graag gedaan. Dit jaar heb ik oudvalkenveen ook maar overgeslagen. Mijn zusje zei dat je bij een aantal attracties als begeleider mee moet, voor de jonge kinderen. Ik heb twee kleintjes dat lukt niet. Gelijk heb je. Het wordt al snel te veel voor de kleinsten. Voor mijn kinderen is nu een pierenbadje, speeltuinen, kinderboerderij toch het prettigst en overzichtelijker.

    Haha fikkes...... zo schattig als ze dingen anders uitspreken. Allahoema baarick ameen

  5. #107810
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Besaha dames!
    Laatste paar dagen niet hoeven te koken. Vandaag bbq, koteletten zijn al gemarineerd en shwa ga ik zo snijden en marineren.

    Net pas ontbeten/lunch met begrir. Met deze warmte geen zin om vroeg te eten.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  6. #107811
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Tot nu toe 1x wezen picknicken in t bos met kids, saaie zomer zo maar door alles om me heen nergens zin in. Heb ook geen behoefte in die drukte overal.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #107812
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Kids gaan met oom mee naar een klein plasje...geen drukte ofzo...ik ga patat met fikkes eten. En ijsjes toe.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #107813
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Haha zien er heerlijk uit.. maar inderdaad het proces voor dat het klaar is ..joh.. ik heb dan mijn hele huis gepoetst in die tijd.[emoji38][emoji38][emoji38]

    Dankjewel [emoji3590]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Haha wollahila nichan
    Dankje x
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Die croissantjes zien er heerlijk uit, bsa7a


    Hier door de warmte heeft niemand echt zin in eten. Vandaag broodjes kofta denk ik. Heb echt zakken vol schapen gehakt van de buren gehad en ben er zelf niet echt dol op... maar tis dus fijngemalen, wat kan ik er nog meer mee doen?
    Allah ie3tek saha
    Happiness is an inside job


  9. #107814
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Besaha soepje juno lekker!

    De mojito was hier echt lekker mee



    Mn lunch.


    Ben&jerry❤️
    Happiness is an inside job


  10. #107815
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Viel niet mee met dit weer taart maken haha, maar ik ben er wel echt tevreden mee.. Minnie mouse taart en had ook weer echt zin om te bakken



    Happiness is an inside job


  11. #107816
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Nog deze mooie cupcakes gemaakt.




    Happiness is an inside job


  12. #107817
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Praline wat een beautys die cupcakes!
    Besa77a taartje, zo cute. En idd met dit warme weer.
    Ben even weg geweest en viel me mee, wel goed blijven drinken.
    Denk dat ik vanavond even alleen ijsje ga halen bij zo n ijssalon hier dichtbij...#doenwatjewiltzozonderkids
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  13. #107818
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Wat een beauties Praline [emoji7]

    Ik heb ondanks de hitte faqqas gebakken om mee te nemen op bezoek.

    Amandel-sinaas smaak.



    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  14. #107819
    The story continues.

    Reacties
    300
    01-12-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Nog steeds actief

  15. #107820
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Waus Praline idd prachtig de cupcakes. En de roze papiertjes maken het af! Taart is ook heel mooi