1. #77761
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Freya ik vind curly ook heel leuk staan.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  2. #77762
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Bsa7tkoum iedereen heb lekkere dingen voorbij zien komen en hele mooie chebakia

    Mijn 1ste unicorn hoorn net gemaakt.
    Ben er trots op hij loopt ook van dik naar dun uit. Maar dat om heen wikkelen lijkt simpel, maar scheurt heel snel. Net geverfd moet nog drogen

    Gisteren gember honing thee voor het slapen, heeft me echt goed gedaan

    Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
    Goed gelukt !

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  3. #77763
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ik vraag mij af waarom alle begin in een huwelijk moeilijk is?

    Oh ja ben aan briwat met kip bezig...een prachtige reciteur Abdurrahman Ossi.

    Bsaha iedereen en knap de energie die iedereen heeft.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Niet alleen begin hoor... door de jaren heen ook periodes... Ik heb wel eens gedacht... wat heb ik aan jou, ik ga scheiden en voedt mijn kids alleen wel op!
    Maar alhamdoelilah na regen komt zonneschijn.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  4. #77764
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Saba7 elkhair

    Ik bracht mn kids gisteren naar bed, was chaggi dus dacht snel snel. Mn dochtertje zo hey, je moet wel dat slaapliedje zingen! Ik, huh welk slaapliedje? Slaap kindje slaaap... neehee niet die! Die van Allah was qoraan vergeten Allahuma baarek
    Haha slimmerd

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  5. #77765
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    TbarkAllah dat is lang. Moge Allah jullie voor altijd bij elkaar houden

    Wij begin volgende maand 8 jaar getrouwd, maar goed dat ging ook niet altijd even makkelijk.. vooral 1ste jaren
    Lijkt nu ineens bij jouw 24 jaar helemaal niets haha.
    In mijn omgeving hoor ik wel altijd wauw al zo lang.
    Maar sommige zijn ook nog niet getrouwd, trouwen binnenkort nog of zijn pas getrouwd


    Dankjewel
    Dat doe ik ook soms zo laat nog, scheelt toch wat tijd

    Ik ook en gaat toch echt snel. Alleen flink ziek geweest, vandaag lijkt het beter te gaan gisteren gember/honing thee genomen. Heb nokkie op de bank gelegen met koorts, ontstoken amandelen/dichte keel. Was afzien slapen kon niet echt overdag, aspirientje niet

    Zijn ze gelukt briwats?
    Ameen voor alle moslims Insha allah.
    De jaren gaan hard joh. Niet normaal.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  6. #77766
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ik heb hem doorgebladerd vond er niet veel nieuws of echt waaw tussen staan. Jij wel?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Voor mij wel...ik heb lang niet alles zelf gebakken. Heb ook niet overal het juiste recept van. Dan vind ik het wel handig om mate kijken....en heb al meer dan maand en eigenlijk niet weer ingekeken. Ligt op stapel. Heb net nieuw boek binnen. [emoji16]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #77767
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    En ohja....alle bekende recepten mooi bijelkaar ipv in mn rommelige map. [emoji16]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #77768
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Praline hoe maak je gember thee? Met dr wortel of gewoon een theezakje van de supermarkt? Ik hoor dat het een superdrankje is, maar ik vind het wel heftig qua smaak. Misschien doe ik iets verkeerd?

    2 cm gember raspen. Heet water erover en dan zo'n 5 minuten later trekken. Dan zeven om op te drinken. Zelfs met honing erdoor, vind ik het moeilijk weg te krijgen.

  9. #77769
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Bte praline mooi gedaan!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #77770
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Niet alleen begin hoor... door de jaren heen ook periodes... Ik heb wel eens gedacht... wat heb ik aan jou, ik ga scheiden en voedt mijn kids alleen wel op!
    Maar alhamdoelilah na regen komt zonneschijn.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    [emoji38][emoji1787][emoji38][emoji1787]

    Herkenbaar....
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #77771
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Nee nog nooit. Ik zal het eens halen shokran x
    Maar geloof ik best dat die ook lekker is.
    Salaam alaykum

    Zit in een glazen potje ,zeker moeite waard .
    Beste serveren met rijst en groente naar keuze.Ik doe altijd de groente door de rijst heen .Ui , knoflook ,paprika,tauge ,paksoi,champignons.Garnalen met saus ernaast bij doen.Besaha

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  12. #77772
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Praline hoe maak je gember thee? Met dr wortel of gewoon een theezakje van de supermarkt? Ik hoor dat het een superdrankje is, maar ik vind het wel heftig qua smaak. Misschien doe ik iets verkeerd?

    2 cm gember raspen. Heet water erover en dan zo'n 5 minuten later trekken. Dan zeven om op te drinken. Zelfs met honing erdoor, vind ik het moeilijk weg te krijgen.
    Ik denk dat je aan de smaak moet wennen.
    In het begin vond ik m ook te scherp maar na tijdje ben ik het echt lekker gaan vinden.

    Een blaadje munt erbij is trouwens ook erg lekker
    Broblem?

  13. #77773
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Salaam alaikoum dames,

    Hoe gaat het met jullie vandaag op deze mooie donderdag? Het weer zit echt mee deze week jeeej. Tijd om de tuin op te ruimen (als ik eraantoe kom).

    Wat een lekkere dingetjes komen weer voorbij. Vanavond ga ik voor kippendij gekruid met frietjes en een salade. Even geen soep en al die extra dingen. Zodat we in de avond nog kunnen eten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #77774
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    @praline Allah ishafeek, wat vervelend, het hangt precies wat in de lucht, veel zieken de laatste tijd hopelijk knap je er snel van op en als het echt niet gaat hoef je helemaal niet mee te vasten en kun je het nog later inhalen, dat is hmdl een gunst van Allah , de briwats zijn gelukt hoor, ik was in 2 uurtjes al klaar, vroeger maakte ik dat niet graag omdat het me zo moe maakte hele tijd driehoekjes vouwen maar nu gaat het steeds vlotter

    lekker weertje vandaag

  15. #77775
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    @juno het kan aan mij liggen maar die fb link doet het niet? dat oreos haram zijn staat op de officiele website van oreo hoor bij faqs hun zeggen zelf is niet halal