1. #76186
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ochtend ik neem ook de kinderen niet graag mee naar eten dat langer duurt, maar ik wilde al maanden sushi en oppas in de avond leek wel onmogelijk. Kreeg het niet voor elkaar. Dus maar mee.
    Naar de Mac, kleine eettentjes als Turks dat wel. Gaat altijd heel goed. Ach ja, nog een paar jaar.

    Brunch. Ik zou vooral lekkere dingen kopen. Als croissantjes, pistoletjes, lekker beleg als salades en kaasjes, donuts, kaasbroodjes, pecanbroodjes, koffiekoeken, gebakje (van de bakker?).
    Maar je kan loempia's de dag ervoor draaien en in de koelkast leggen. Alleen afbakken. Harira of ander soepje maken. Harshakoekjes. Gringo. Bladerdeeghapjes (vulling ook eerder maken of zelfs vullen), gekookte eitjes (gevulde eitjes), tostiapparaat klaar leggen voor tosti's...gewoon kaas, maar kan ook iets van panini's zijn. Tortilla van aardappels. Wraps met vulling, tonijn ijsbergsla zoiets of gerookte zalm, shwa/sateetjes alvast marineren en rijgen en in de oven of op de grill.

    Niet alles natuurlijk maken of kopen
    Wauw, zoveel ideetjes!! Chukran bezaf, ik kan hier echt wel mee uit de voeten verder.

    Appelcake ik ben al 3 jaar niet in de avond uit eten geweest haha.

  2. #76187
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    O ja en pastasalade, aardappelsalade, rijssalade, groene salade, rauwkost...altijd goed.

    Echt al 3 jaar niet? Wij gaan heel weinig omdat idd oppas lastig is. Zoontje ging wel eens bij oma slapen voor zijn zusje geboren was. Maar sinds die er is, wil hij niet meer logeren en zusje is niet van de oppas. Ik moet altijd in de buurt zijn dus neem haar overal mee.
    Maar ik vind dit in praktijk wel heel heel jammer. Ik mis het samen wat eten met partner wel heel erg. Soms voel ik me daar heel schuldig over, dat ik zoiets nodig heb. Waarde hechten aan dingen van dunya. Maar ik geniet er echt van om even een op een te zijn met lekker eten en een relaxte omgeving. Blijft een dingetje...

  3. #76188
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Dit waren nog mn bestellingen van het weekend. Had echt helemaal niks met die pikachu maar was toch goed in de smaak gevallen. En bumbaaa[emoji7][emoji3060]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  4. #76189
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Voor vandaag ook nog 2 taartjes moet er nog 1 afmaken, dit weekend nog 2 en dan op vakantieee!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  5. #76190
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Leuke taartjes! Ik vind die Pikachu juist best geinig.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  6. #76191
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Lekker hoor bsaha
    Allahi 3tik sa7a. Was alleen niet voor thuis.
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ziet er lekker uit Toa! Nice

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
    Thanks!
    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Wat ik me altijd afvraag is hoe je zo een hoge taarten moet op eten / aansnijden
    Hahah, er zijn verschillende manieren om zo een taart aan te snijden, bijvoorbeeld gewoon aansnijden als een normale taart en dan weer dwars.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  7. #76192
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Leuke taartjes! Ik vind die Pikachu juist best geinig.
    Ja ik had er echt helemaal niks mee eigenlijk maar zag dat ie t op mn fb ook juist wel aardig deed zo apart haha soms vind ik zelf iets geweldig en krijg je bijvoorbeeld minder reacties en bij iets waar je dan niks mee hebt juist wel..

  8. #76193
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Egypte omdat arabisch egyptish voor alle Arabische landen het meeat verstaanbare arabisch is in tegenstelling tot arabisch zoals men dat spreekt in laten we stellen kuwait of saudi Arabië. Daarnaast nog veel andere redenen zoals het weer op de momenten dat er geen les moeten worden bijgewoond geschiedenis waar je u tegen zegt dichtbij maroc dichtbij nederland

    Anders nog iets? Freya ik hoor het graag hoe jouw kennissen dat hebben gedaan...
    Shaloom

  9. #76194
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Saudi arabie zie ik dat je oppert even voor de duidelijkheid dat land kom je niet makkelijk in en zeker niet als vrouw in je 1tje... andere kant van de planeet mega duur etc
    Plus dat eeuwige invullen jeetje joh ophouden daarmee is mijn beste advies wie zegt dat ik dit voor mezelf vroeg?? Nu pas kan je dat weten aangezien in deze post ik erover heb dat je niet makkelijk een ander land in kan. Gelijk ma7rams erbij halen en andere zaken.
    Shaloom

  10. #76195
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Moehiem freya let me know dank je
    Shaloom

  11. #76196
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Saudi arabie zie ik dat je oppert even voor de duidelijkheid dat land kom je niet makkelijk in en zeker niet als vrouw in je 1tje... andere kant van de planeet mega duur etc
    Plus dat eeuwige invullen jeetje joh ophouden daarmee is mijn beste advies wie zegt dat ik dit voor mezelf vroeg?? Nu pas kan je dat weten aangezien in deze post ik erover heb dat je niet makkelijk een ander land in kan. Gelijk ma7rams erbij halen en andere zaken.
    Kan je niet lezen ofzo. Ik zei toch niet aanvallend bedoeld, gewoon uit interesse.

    Jou soort is echt lastig. Je vraagt het aan mensen maar dan als het antwoord je niet aanstaat meteen aanvallen.
    Als je niet tegen commentaar kunt stel dan geen open vraag maar vraag 't dan aan één persoon.

    Ik heb ook een advies voor jou: beslamaaaa ;-)
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #76197
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Kan je niet lezen ofzo. Ik zei toch niet aanvallend bedoeld, gewoon uit interesse.

    Jou soort is echt lastig. Je vraagt het aan mensen maar dan als het antwoord je niet aanstaat meteen aanvallen.
    Als je niet tegen commentaar kunt stel dan geen open vraag maar vraag 't dan aan één persoon.

    Ik heb ook een advies voor jou: beslamaaaa ;-)
    Ze bedoelt dat je zomaar invult dat het gaat over een vrouw, zelfs een alleenstaande vrouw omdat je begint over mahram. Ze stelt de vraag inderdaad aan iedereen, maar de vraag ging niet over de wetgeving omtrent reizen. Het zou goed kunnen dat ze deze vraag stelt voor haar broer bijvoorbeeld. Hoe dan ook ging de vraag specifiek over een studie Arabisch.

    Freya mooie studie. Werk je ook ij die richting?

    Hier was het vandaag pitabroodjes met kip en friet. Echt lekker alhamdoelillaah.

  13. #76198
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Nee helaas niet echt, ik werk in de lokale politiek.. enige wat in de buurt komt is integratie vraagstukken en alles wat daarmee te maken heeft


    Nisrinneke ik ga t navragen en dan pm ik t

  14. #76199
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Fitness taart.. [emoji2135]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  15. #76200
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    En een vrolijke nickelodeon/spongebob dripcake[emoji7]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk