MVC Lid

Reacties
    1.714
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Ik heb zojuist besloten dat ik het bij 3 soorten houd. Morgen las ik een pauze in. Genoeg koekjes haha. Mm zus zag ik vandaag 2 soorten maken, met die van mij erbij kunnen we een aardig plateau vullen. Baraka.

Hoeveel taarten moet je maken?
    Ik ga donderdag in shaa Allah de taart maken. Ben dan vrij, dus genoeg tijd in shaa Allah!
    6 taarten waarvan 1 voor onszelf en 1 koektaart en 40 cupcakes.. Wil morgen echt de koekjes af hebben. Maar taarten gaan wel aardig snel vooral de drips

InshaAllah
    www.facebook.com/sweetpetitenl

When you're truly authentic, there can be no competitors

MVC Lid

Reacties
    1.714
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wie kan me een makkelijk recept geven voor slagroomtaart? Ik heb het recept van biscuit al van freya overgenomen, maar wat smeer je er dan allemaal op en tussen? Kan ik hem maken met alleen maar slagroom of is dat saai? Ik heb caramel snippers voor de rand.

Het gaat om een taartje van 18 cm.
    Ik doe slagroom met klopfix en daaronder een laagje jam of lemoncurd, simpel maar heerlijk. Of vlaaifruit ook heel lekker. Eventueel stukjes verse aardbei
    www.facebook.com/sweetpetitenl

When you're truly authentic, there can be no competitors

MVC Lid

Reacties
    44.521
    14-07-2013

Ik ben bijna klaar eindelijk!
    Nog alleen de cappuccino koekjes door de chocolade, maar dat doe ik als de kids op bed liggen. Want weet anders al hoe dat gaat

6 soorten en van ieder soort 90 a 100 stuks gemaakt
    Happiness is an inside job

MVC Lid

Reacties
    44.521
    14-07-2013

Fondantkoekjes heb ik ook gemaakt net en morgen de cupcakes. Dat is toch best snel gedaan als el3eid dan toch vrijdag is alleen toeven erop spuiten en klaar

MVC Lid

Reacties
    44.521
    14-07-2013

Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Toch gewoon voor de normale variant gegaan. Had bij nader inzien indd geen zin om staven te rollen haha

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    Mooi! Ik heb ook een plaat gemaakt, maar wel in ruitjes gesneden. Wou eigenlijk ook eerst wit doen een x en bruine strepen, maar ja ik maak deze zo vaak dat ik al die bruine chocolade als eerst had gedaan zonder bij na te denken deze heb ik precies in 10 min gemaakt haha en fijn is dat je er in 1x veel koekjes uit kan halen

MVC Lid

Reacties
    15.192
    23-03-2004

heerlijk dames tbarkelah jullie koekjes [emoji7]
    ik begin morgen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    44.521
    14-07-2013

En 1 dripcake maak ik morgen.
    Voor ons zelf maak ik sfenj en de koekjes wat over is gebleven dan maak ik wel mooie schaaltje van. Wat maken jullie voor ontbijt?
    Heb zin in El3ied

MVC Lid

Reacties
    44.521
    14-07-2013

Mn zoontje is echt zn gang gegaan deze dagen. hii dacht mama maakt troep, dus ik mag dat ook.

Doet hij ook wanneer hij me ziet bidden. Mama kan nu toch niks en dat lees je gewoon van zn gezichtje af. zo ontdeugend geworden

MVC Lid

Reacties
    108
    02-01-2013

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ik doe slagroom met klopfix en daaronder een laagje jam of lemoncurd, simpel maar heerlijk. Of vlaaifruit ook heel lekker. Eventueel stukjes verse aardbei
    Wil je aub als je tijd hebt, uitleggen hoe ik zo'n driptaart kan maken met vlaaifruit. Van cake tot drip.

MVC Lid

Reacties
    15.835
    13-08-2012

Ik had nog wat vulling over van de marmerkoekjes, dus vandaag wat koek en noten bij gegooid en gecondenseerde kokosmelk (te lekker). In de kern zit een hazelnoot, omhuld met chocola. Ben benieuwd hoe het zal smaken

Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

MVC Lid

Reacties
    15.835
    13-08-2012

en de marmerkoekjes van gisteren

Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

MVC Lid

Reacties
    44.521
    14-07-2013

Ik heb ook nog wat foto's gemaakt tussendoor van sommige soorten.

K3ab. Mn 1ste keer wist eigenlijk niet zo goed hoe ik het moest versieren. Ga er nog een klein wit bloemetje fondant op doen bij het uiteinde denk ik.

Verder kanobootjes, amandelbriwat en kokos jam koekjes.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    1.374
    20-11-2012

@Tesliem: Vanwaar haal je gecondenseerde kokosmelk?

Nooit geweten dat dat bestond ...

MVC Lid

Reacties
    44.521
    14-07-2013

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.979
    25-12-2001

Tes, die marmerkoekjes zien er perfect uit, tbarkallah 3liek

Praline, ook prachtige koekjes, heel mooi gedaan mashallah. K3ab vind ik heel mooi juist en briwat perfect gevouwen, tbarkallah 3liek

Iedereen die bezig is met koekje tbarkallah 3liekoum<3 ik ga alleen lange vingers met slagroom maken, er is overal genoeg koek en dit keer zo geen zin en tijd hihi

Vandaag alle cadeau's ingepakt, morgen puntjes op de i voor snoepzakjes en huis versieren en die lange vingers maken.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!