nooit geweest

Reacties
    33.008
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Allah ie3tek saha
    Ziet er gezellig en lekker uit
    Maar heb ik iets gemist?? Ga je wisselen van school?
    Klinkt wel positief en een goed gevoel is belangrijk

Heerlijk! Vandaag niet veel gedaan op wat leren na en taart afmaken, morgen toch 7 uur de deur uit, dus dacht doe vandaag lekker rustig
    Succes met de studie! Allah nej7ek!

Ja ik ga ze toch op een andere school doen. Afgelopen tijd nagedacht en informatie ingewonnen, gewikt en geweegd en dit is het beste.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    33.008
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Emiras Bekijk reactie
    İk had deze week cous cous gemaak, maar ik had te weinig cous cous. İk had 1/3 quinoa gedaan en de rest cous cous. Gewoon alles bij elkaar gegooid en meegestoomd. Was lekker elhamdulillah. Heerlijk het warme weer, gisteren ging ik met de kinderen framboos plukken. Direct van de boom plukken en eten, heerlijk.

Slim gedaan!
    Bsa7tkoem. Lekker vers ook zo.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    33.008
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Lekker allemaal! Ik ben aan het werk in de tuin.

M'n man had een teek brrr verschrikkelijk, heb er nog buikpijn van want ik moest m wel eruit trekken
    Ieuw...meteen herkend of merk je dat je wordt gebeten?

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    12.408
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ieuw...meteen herkend of merk je dat je wordt gebeten?
    Nee hij zat er dus waarschijnlijk al minimaal een week! Hij voelde wel wat vorige week en vroeg nog aan Layla om een foto te maken maar het was toen zo klein, je zag het haast niet. En nu was het een heel ding, brrr. Echt walgelijk. Hoe langer hoe meer kans ze hebben om ziektes te verspreiden dus inshaAllah is alles goed.
    Don't wish for it, work for it

nooit geweest

Reacties
    33.008
    22-06-2003

Nee hij zat er dus waarschijnlijk al minimaal een week! Hij voelde wel wat vorige week en vroeg nog aan Layla om een foto te maken maar het was toen zo klein, je zag het haast niet. En nu was het een heel ding, brrr. Echt walgelijk. Hoe langer hoe meer kans ze hebben om ziektes te verspreiden dus inshaAllah is alles goed.
    Oh begrijp je helemaal, echt smerig. Je moet wel alert op die dingen zijn. Heb je met tekentang gedaan? Heb het wel eens gegoogled. Smerige rotbeestjes zijn het.

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    12.408
    06-10-2017

Oh begrijp je helemaal, echt smerig. Je moet wel alert op die dingen zijn. Heb je met tekentang gedaan? Heb het wel eens gegoogled. Smerige rotbeestjes zijn het.
    Ik zei nog tegen m'n zoontje Jalillll doe jij het? Maar hij durfde al helemaal niet dus ik moest wel, moest me er even overheen zetten. Ja met een tekentang idd, erop zetten, loslaten dan klemt ie vast en eruit trekken. Je moest ook wel echt ff trekken, zat goed vast brrr. Maar kwam in 1x eruit. Als het bij mezelf was zou ik helemaal parra worden, zoiets in je huid :s

MVC Lid

Reacties
    21.141
    23-03-2004

Je kunt daar de ziekte van lyme van krijgen. Gheer inshaallah.
    Ik vind die dingen ook doodeng.

Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    21.141
    23-03-2004

Allah 3tiek sa77a!

Je bowl ziet er smakelijk uit zeg. Leuk idee zo.
    Bsa7tkoem!
    Allah3tiek sa7a.
    Dit is minder zwaar dan taco's vullen zeg maar en veel makkelijker eten. Alles is opgegaan alhamdouliah.

MVC Lid

Reacties
    21.141
    23-03-2004

Lekker die sapjes praline en riannah
    Dankjewel. Ik hou het steeds bij het zelfde drankje... Maar zie zoveel leuke Virgin cocktails.. moet wat meer experimenteren. [emoji1]

MVC Lid

Reacties
    21.141
    23-03-2004

İk had deze week cous cous gemaak, maar ik had te weinig cous cous. İk had 1/3 quinoa gedaan en de rest cous cous. Gewoon alles bij elkaar gegooid en meegestoomd. Was lekker elhamdulillah. Heerlijk het warme weer, gisteren ging ik met de kinderen framboos plukken. Direct van de boom plukken en eten, heerlijk.
    Lijkt me heerlijk en vullend deze combi.
    Quinoa alleen vind ik altijd zo zwaar op de maag. Daarom eet ik het ook niet vaak.

MVC Lid

Reacties
    21.141
    23-03-2004

Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Vanochtend gezonde broodje snel belegd

En nu een pinna colada gemaakt. Is met ananas en kokosmelk en veel ijs onderin, heel tropisch

Heerlijk die cocktail.
    Ik krijg volgende week donderdag mijn vriendinnen te ontbijten/lunchen. Zit te denken om wat cocktails te serveren.

MVC Lid

Reacties
    11.256
    29-05-2010

Ik zei nog tegen m'n zoontje Jalillll doe jij het? Maar hij durfde al helemaal niet dus ik moest wel, moest me er even overheen zetten. Ja met een tekentang idd, erop zetten, loslaten dan klemt ie vast en eruit trekken. Je moest ook wel echt ff trekken, zat goed vast brrr. Maar kwam in 1x eruit. Als het bij mezelf was zou ik helemaal parra worden, zoiets in je huid :s
    Zou dit ook niet durven. Echt eng brrr.
    In sha allah heeft hij niks

MVC Lid

Reacties
    12.408
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Je kunt daar de ziekte van lyme van krijgen. Gheer inshaallah.
    Ik vind die dingen ook doodeng.

Klopt idd.. inshaAllah niet. Meestal gaat de plek dan verkleuren dus we houden het in de gaten

Heerlijk die taco bowl!

MVC Lid

Reacties
    12.408
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door ik_gewoon Bekijk reactie
    Zou dit ook niet durven. Echt eng brrr.
    In sha allah heeft hij niks
    inshaAllah!

MVC Lid

Reacties
    12.408
    06-10-2017

Hoeveel vlees heb ik nodig voor 7 volwassenen en 5 kinderen? Weet echt niet wat ik allemaal moet halen en hoeveel..

Morgen ook BBQen maar dan gezellig bij een vriendin, hoef ik niks te doen haha. Vanmiddag naar de winkels en waarschijnlijk even lunchen met een vriendin. Heerlijk zo'n rustig weekje en weekendje zonder taarten =)