MVC Lid

Reacties
    4.315
    26-03-2014

Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Maar lieverd, volgens mij ben je dan gewoon onrein. Als dit de normale tijd is voor je periode, dan is die gewoon begonnen en dan is hij pas klaar, als het klaar is. Ik heb nog nooit gehoord dat je tussentijds kan bidden, als de bloeding een x aantal uren uitblijft. Allaaho alam. Ik zou dat echt even navragen, want klinkt niet logisch eerlijk gezegd.

Ik heb trouwens weleens 2 dagen ertussen gehad of zo. Net of het dan toch niet wilde doorbreken. Ik bidnde gemiste gebeden dan niet, omdat ik in de veronderstelling was, dat de periode was begonnen. Maar misschien ben ik wel degene die verkeerd zit...

Dat laatste dus en dan best geregeld heb ik dat. Ik heb dan met mijn eigen boeren verstand dan wel tussendoor gebeden want ja geen bloeding en wil ook geen verplichtingen missen. Maar wellicht heb je gelijk. Ik ga even googelen kijken of ik wat bronnen kan vinden. Enige dat ik weet is als je menstruatie langer dan 8? dagen meende ik duurde, dat het geen menstruatie bloeding meer is. En je gewoon kan bidden en tussendoor extra wassingen. Of dit nu telt als die achteraf bloeding of gewoon dag 1 menstruatie...ik weet het niet.

Ja ik deed iets minder gist in de sfenj overnight.

MVC Lid

Reacties
    164
    28-02-2020

Salaamu3alaikom dames,

Heerlijke koekjes taarten en cupcakes voorbij zien komen Allahoemabareek.

Freya en praline weer zoveel gedaan allahoemabareek. Het was veel werk maar jullie zullen vast en zeker voldaan zijn.

Hier ben ik de afgelopen dagen ook flink bezig geweest alhamdoellillah. Lekker veel gepoetst en koekjes gebakken allahoemabareek.
    Nou ja lekker, was soms wel afzien met de kids, de jongste die tandjes door krijgt icm koorts en aanhankelijk zijn maar alhamdoellillah.
    Was klaar voor eid vandaag maar omdat het morgen is kunnen we nog de puntjes op de i zetten.

Ik ben ook nog aan het kijken voor het ontbijt. Heb laatst msemmen half afgebakken en ingevroren en denk erover om morgen misschien beghrir te maken in sha Allah.
    Alhoewel nu lees ik hier Sfenzj en dat is eigenlijk ook wel lekker. Te veel ideeën haha

Deze 2 koekjes paste niet meer op het plateau.

MVC Lid

Reacties
    164
    28-02-2020

Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Appelcake Allah isla7 je zoontje!
    Fijn dat je koekjes goed zijn gelukt hamdollah. Besahtek.
    Gaat niet om het resultaat maat om de sfeer in huis voor onze kinderen en memories

Praline Ziet er echt top uit die ccs

Over cupcakes gesproken waar is het lid cupcake fabriek. Ze plaatste ook altijd zulke mooie dingen machallah. Inchallah gaat alles goed met haar..

Appelcake ik las ramadan 2020 is voorbij en kreeg een brok in mn keel.. amin op je dou3a
    Yarabbi vergeef ons en accepteer ons vasten.yarabbi neem deze wabae weg. Yarabbi zuiver onze harten en intentie. Yarabbi geef de zieken Chifae en ra7ma
    Yarabbi geef de armen rizq
    Yarabbi geef douria aan wie het wenst.
    Amin
    Salaamu3alaikom Nismae, vind dit zo lief allahoemabareek[emoji3590]
    Was alhamdoellillah druk met de voorbereiding voor eid Icm met de kids en koekjes haha.
    Ik las af en toe wel mee.

Ameen op al je duas!!

MVC Lid

Reacties
    16.176
    13-08-2012

Cupcakefabriek wat een perfecte koekjes! Allahoema barek. Je bent flink bezig geweest en dat met kids. Sowieso jullie allemaal met koters en dan nog bakken enzo. Petje af.
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

MVC Lid

Reacties
    3.656
    26-06-2015

Mooi hoor praline, roumaisa en cupcakefabriek.
    Hier gisteren grote schoonmaak, vandaag even snel over gaan en oven heb ik ook gepoetst. Gisteren ook msemmen gemaakt voor eid ontbijt. Ga gewoon msemmen doen met potjes confituur en la vache qui rit, gebakken eitjes en de koekjes natuurlijk.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

MVC Lid

Reacties
    3.656
    26-06-2015

Heb ze ook alvast op een plateau gedaan. Heb verschillende plateautjes klaargemaakt. Er staat niets gepland morgen maar je weet nooit dat er onverwachts bezoek komt.

هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

MVC Lid

Reacties
    8.805
    06-10-2017

Allahuma baarek cupcakefabriek en ___A, super mooie koekjes beiden!
    Don't wish for it, work for it

MVC Lid

Reacties
    10.410
    29-05-2010

Wauw wat een prachtige koekjes allemaal! Tbarkelah

MVC Lid

Reacties
    2.448
    26-02-2015

Cupcake fabriek ziet er weer supper verzorgd uit machallah. Je kunt de ka3b eventueel in de lengte neerleggen ipv in de breedte dan heb je misschien extra plaats?
    Ja we miste je al

Netjes allemaal.
    Hier thuis hebben ze de koekjes geproefd en de mlouza van freya stond op 1
    Besahtkom dames

Riannah en Olifantje zie ik nog niet reageren en toa ook niet gair Inchallah

MVC Lid

Reacties
    4.315
    26-03-2014

Mashallah wat een werkzaamheden allemaal, erg mooi en lekker!

Een vraagje, ik heb het gevoel dat mijn chocolade op mijn koekjes niet geheel uithardt. Blijft toch zacht en plakt beetje. Weet iemand hoe dat komt?

山羊

Reacties
    14.045
    07-05-2014

Appelcake ik moet altijd lachen om jou, kifes je hebt een onderbreking. Als het eenmaal begint dan heb je gewoon je periode ahbila heb je echt tussendoor je gebeden gedaan

‎( رَبِّ ٱجۡعَلۡنِى مُقِيمَ ٱلصَّلَوٰةِ وَمِن* ذُرِّيَّتِى*ۚ رَبَّنَا وَتَقَبَّلۡ دُعَآءِ (٤٠

MVC Lid

Reacties
    4.315
    26-03-2014

Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Appelcake ik moet altijd lachen om jou, kifes je hebt een onderbreking. Als het eenmaal begint dan heb je gewoon je periode ahbila heb je echt tussendoor je gebeden gedaan
    Ja echt heb wel gebeden. Ik weet echt niet anders dan dat namelijk. Iemand iets van een uitleg/bron hoe te handelen?

Voor nu is opoe terug en ben ik aan de koffie

MVC Lid

Reacties
    4.315
    26-03-2014

Mijn Allah moge Allah mij vergeven voor mijn stommiteit. Ik heb niet anders ‘geleerd’ dan geen bloed = verplichtingen. Nooit bij stil gestaan dat dit niet kon kloppen of het anders moest. Maar heb het eens opgezocht en al yaqeen zegt:

https://www.al-yaqeen.com/va/mijn-me...-is-ontregeld/

MVC Lid

Reacties
    11
    13-05-2020

Tbarkallah 3likoum allemaal prachtige koekjes: A_ Romaissa, Tesliem, Cupcake, Praline

Freya ook prachtig, petje af en alles op tijd af!

Hier ook wat gemaakt

nooit geweest

Reacties
    28.987
    22-06-2003

Salaam dames,

Tbarkellah 3likoem! Allemaal aan de bak gegaan! Mooie plateaus gezien.

Freya mooi rijtje taarten!

Praline, mooie cc's, masha allah.

Wij hebben ons eigen kleine sinia djel 7alwa alvast klaar gemaakt. Een doosje naar de buren gebracht. De andere buren waren niet thuis, straks weer even proberen en anders jammer.

Eid moubarak! [emoji178]

"Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran