1. #67681
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    lunch leftover kisir

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  2. #67682
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Hier een uitsmijter op t terras. Bsa7a Riannah

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  3. #67683
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Bes7a dames. Thee met een beschuitje met kaas als lunch...even nergens zin in.

    Ging even snel boodschappen doen...dachg doe turban style...dan iig wat frisse lucht bij hals. Na een tijdje zag ik scheel van de hoofdpijn....was vergeten dat ik ze niet kan hebben. Te strak om het hoofd. Ben maar naar huis gegaan. Al in de auto lossee gezet.[emoji18]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #67684
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ben aan het zonnen in de tuin



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  5. #67685
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Ik snap niet hoe jullie buiten kunnen zitten ... Het is gewoon zo benauwd subhanAllaah. Geen briesje wind. Niets.

  6. #67686
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    JUNo ik hoop dat je beter voelt na die stootkuur ijzer

    Olifantje ik heb net laatste tentamen gemaakt uitslag eind deze week hehehe en ben aan het werken sinds een paar weken weer dus ik loop benen onder mijn lijf vandaan en ja dat was het


    Hoe is me jou? Wat doe je wat spook je uit?


    Riannah die ka3k my god k wil dat bestellen of doe je niks op bestelling hij ziet er mega goed uit pfffffff
    Shaloom

  7. #67687
    MVC Lid

    Reacties
    1.478
    26-10-2017

    Assalamoe aleikom Riannah zou ik het recept mogen van jou heerlijk uitziende ka3kkoekjes mogen , Allahoema Bariek

  8. #67688
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Hahahaaa dus gewoon real life he.

    Insha Allah een positieve uitslag voor jou!

    Op dit moment nog werken, dagelijkse sleur. Een heerlijk kind en al de rest is bijzaak hihi.

    Vakantieplannen?

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    JUNo ik hoop dat je beter voelt na die stootkuur ijzer

    Olifantje ik heb net laatste tentamen gemaakt uitslag eind deze week hehehe en ben aan het werken sinds een paar weken weer dus ik loop benen onder mijn lijf vandaan en ja dat was het


    Hoe is me jou? Wat doe je wat spook je uit?


    Riannah die ka3k my god k wil dat bestellen of doe je niks op bestelling hij ziet er mega goed uit pfffffff


    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  9. #67689
    MVC Lid

    Reacties
    3.557
    08-11-2013

    Jaaa leven is nu echt real whahaha althans laatste tijd sowieso hooor laatste jaren was gewoon bikkelen sowieso met studie en soms werk maar nu werk ik sinds 3 weken ofzo maar wel leuk weer

    Haaay haaaay baby zorgt voor stress maar ontstresst ook hehe relativeren idd rest is bijzaak

    Ik ben me eigen baby dus altijd stress haha

    Nee geen vakantie na hoogseizoen dit jaar even knallen en dan ga ik eens kijken waar ik heen wil en kan en ga liefst 3 weken ver weg of gewoon 1 week dichtbij huis


    We zullen zien en jij???
    Shaloom

  10. #67690
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Pasta salade

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  11. #67691
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Mmmm lekker die pasta salade, heb er ook wel zin in maar zoontje wil rijst met vissticks maar ga rijst met kipfilet maken.

    Besahtkoum allemaal!
    Heb een hoop heerlijkheden voorbij zien komen met prachttaarten en en cakepops en koekjes heerlijk gewoon!!! Allahoema barek allemaal!!

    Ik ga vandaag weer sinds woensdag weer koken whoehoe! Een paar keer buiten gegeten 1x bij ouders en gisteren en eergisteren bij schoonouders, heb toen een aardbei tiramisu gemaakt.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #67692
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001


    Tiramisu aardbei voor schoonma gemaakt, ze is gek op deze variant.

    Had nog room over en voor ons in bekers gedaan. Deze is voor straks

    Nog wat foto's op tel:

    Pasta salade voor mn man gemaakt, hij had een bbq met collega's, hij mocht ook vlees regelen (heerlijk zonder zorgen eten)

    En nog wat foto's van eindfeest van de oudste (musical) ik zat bij werkgroep catering en het thema was koudbuffet, de kids en leerkrachten hebben gesmuld en bleven bedanken.
    pasta salade
    aardappelsalade &co
    kwam op t laatst met t idee om walnoten op te doen hihi
    wraps met kruidenkaas, salade en boterhamkipfilet
    op komkommer eiersalade met mozzarella en krabsalade met stukje surimi.

    Ze hadden ook nog turks brood met allerlei smeersels en patatjes erbij.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  13. #67693
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Zo weer ff bij hihi
    Maar maak helaas niet meer veel foto's omdat ik vaker rechtstreek met snap maak. (Oh ja kijk daar zo tussen in geheugen)

    Mohiem hier 1e week vakantie en we blijven op de terrasso eilanden, en qua weer hoef je niet naar een tropisch oord.

    Tot nu toe alleen een dagje duitsland geweest (kleve) eerst dierentuin voor kids, daarna Kaufland voor pa en ma (onze attractie hihi) en uiteindelijk bij foodspot gegeten ik vind eten in duitsland niks aan je ziet alleen maar bratwurst dit bratwurst dat. De grote steden met turken en marokkanen zou ik t wel aandurven
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #67694
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Tbark allah roumaisa ze hebben zeker gesmuld

  15. #67695
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Praline mas saa Allah perfectie!!