1. #124021
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ziet er allemaal heerlijk uit besaha!

    Je taart is ook mooi gelukt, maar ga m niet citeren hihi.

    Ik haat haloween thema en versieringen weer overal.
    Mn dochter wou gisteren ff bij SoLow kijken ik zo nee nu hebben ze nog meer van die enge bloederige dingen.
    Hihi ...creepy he...hou er ook niet van, maar zeker goed gedaan @freya!
    En tbarkellah mooie foccacia!


    Iedereen besa77a!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  2. #124022
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hihi ...creepy he...hou er ook niet van, maar zeker goed gedaan @freya!
    En tbarkellah mooie foccacia!


    Iedereen besa77a!
    Ik heb ook t idee dat t smeriger wordt vooral bij solow. Vorig jaar hadden ze soort van ‘doodsengel) als je voorbij loopt kwam ie dichterbij met zn staf en oplichtende rode ogen. En nog veel meer enge dingen

    Allah i3tiek saha
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  3. #124023
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik heb ook t idee dat t smeriger wordt vooral bij solow. Vorig jaar hadden ze soort van ‘doodsengel) als je voorbij loopt kwam ie dichterbij met zn staf en oplichtende rode ogen. En nog veel meer enge dingen

    Allah i3tiek saha
    Ik moest googlen way solow is en zag meteen die Halloween dingen op de site. Duivelhorens?
    Niet fijn nee.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #124024
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Besahtkom dames,
    Lid die vroeg naar iets Marokkaans voor op school
    Mijn kinderen lusten heel graag die mini msemmen gemaakt met loempiavellen
    Kun je vullen met tonijn en groente
    Of met enkel groente
    Zijn easy en lekker

    Het zijn druilerige dagen ik houd er van
    Savonds een kop dampende thee met wat lekkers, kaarsjes aan ik hou van de herfst machallah

    Vandaag een kaneel cake gebakken om in het thema te blijven..
    En pompoensoep met loempia's
    Nog herfstiger kan ik het niet maken haha

    Iemand al gepofte kastanjes gemaakt?
    Ik heb ze vandaag gekocht ze waren zo duur soubhanallah
    Maar de kids poffen die graag in de tuin boven een vuurtje gair
    Ik klets weer te veel besahtkom food

  5. #124025
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Besahtkom dames,
    Lid die vroeg naar iets Marokkaans voor op school
    Mijn kinderen lusten heel graag die mini msemmen gemaakt met loempiavellen
    Kun je vullen met tonijn en groente
    Of met enkel groente
    Zijn easy en lekker

    Het zijn druilerige dagen ik houd er van
    Savonds een kop dampende thee met wat lekkers, kaarsjes aan ik hou van de herfst machallah

    Vandaag een kaneel cake gebakken om in het thema te blijven..
    En pompoensoep met loempia's
    Nog herfstiger kan ik het niet maken haha

    Iemand al gepofte kastanjes gemaakt?
    Ik heb ze vandaag gekocht ze waren zo duur soubhanallah
    Maar de kids poffen die graag in de tuin boven een vuurtje gair
    Ik klets weer te veel besahtkom food
    Nog nooit kastanjes gepoft eigenlijk. Wel dat we het vroeger in water kookten. En herfst is idd heerlijk.
    Bsa7tkoem!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #124026
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ik moest googlen way solow is en zag meteen die Halloween dingen op de site. Duivelhorens?
    Niet fijn nee.
    Soort big bazaar en action in 1 je kan er er veel van die inpak en feest materiaal voor elke thema halen babyshower/bruid/geboortes etc etc
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #124027
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Besahtkom dames,
    Lid die vroeg naar iets Marokkaans voor op school
    Mijn kinderen lusten heel graag die mini msemmen gemaakt met loempiavellen
    Kun je vullen met tonijn en groente
    Of met enkel groente
    Zijn easy en lekker

    Het zijn druilerige dagen ik houd er van
    Savonds een kop dampende thee met wat lekkers, kaarsjes aan ik hou van de herfst machallah

    Vandaag een kaneel cake gebakken om in het thema te blijven..
    En pompoensoep met loempia's
    Nog herfstiger kan ik het niet maken haha

    Iemand al gepofte kastanjes gemaakt?
    Ik heb ze vandaag gekocht ze waren zo duur soubhanallah
    Maar de kids poffen die graag in de tuin boven een vuurtje gair
    Ik klets weer te veel besahtkom food
    Ow ja die zijn idd ook lekker dacht er ook aan vergeten te typen.

    Ook nooit kastanjes gepoft.

    Ik dacht dat ik een hekel had aan herfst maar ik vind t ook heerlijk. Vooral dat t veel eerder donker is en slaapritme kinderen iets beter gaat.
    Geurige kaarsje en Alhamdoelilah vroeg Isha ipv na 23:00 dus rusten/me time begint veel eerder.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  8. #124028
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Besahtkom dames,
    Lid die vroeg naar iets Marokkaans voor op school
    Mijn kinderen lusten heel graag die mini msemmen gemaakt met loempiavellen
    Kun je vullen met tonijn en groente
    Of met enkel groente
    Zijn easy en lekker

    Het zijn druilerige dagen ik houd er van
    Savonds een kop dampende thee met wat lekkers, kaarsjes aan ik hou van de herfst machallah

    Vandaag een kaneel cake gebakken om in het thema te blijven..
    En pompoensoep met loempia's
    Nog herfstiger kan ik het niet maken haha

    Iemand al gepofte kastanjes gemaakt?
    Ik heb ze vandaag gekocht ze waren zo duur soubhanallah
    Maar de kids poffen die graag in de tuin boven een vuurtje gair
    Ik klets weer te veel besahtkom food
    Wat een gezelligheid, bsahtkom alvast.

    Ik hou ook van herfst, heeft echt een eigen schoonheid. Ik bedacht me vandaag, dat de klok ook weer anders moet, vond dat zo gek dat het nu al moest. Heb al maanden geen tijdsbesef meer. Gisteren was het gewoon nog 17 graden hier.

    Hier was het vandaag zalm, spinazie met ei, wat niet zo heel goed gelukt was en friet uit de airfryer.

  9. #124029
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja m'n zusje zei 't al, maar ze zei dat ze het ook maar hoorde en niet zeker wist.
    Ik wilde dit weekend naar Brussel, maar zo is t niet echt de moeite.
    Dan heb ik liever Antwerpen of naar Mechelen.
    Zou het ook doen in je plaats dan. Vind het uit eten ook altijd een onderdeel van het uitstapje en als dat dan niet kan is het de moeite niet zoals je zegt.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  10. #124030
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    A en praline, wat zouden jullie aanbevelen?

    Wij willen eens een dagje naar België, voor de Marokkaanse winkeltjes. Koekeloeren naar huisraad, islamitische kleding, stoffen etc. Zouden jullie dan alleen rue de Brabant aanbevelen of is Antwerpen ook prima voor zoiets? We willen het dan ook afmaken met ergens eten. Dank alvast.

  11. #124031
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Allah i3tiek saha!
    Ja he! Je had dat gezicht van hem moeten zien hihi ja klopt er is daar nooit wat mis. Vlees verpakt hij zelfs vacuum zodat t lang goed en schoon blijft.

    Ben trouwens wel vaker teruggegaan naar slagers ivm ‘zure’ aankoop. Geen 1 gaf toe hmmm je hebt misschien gelijk. 1 beweerde zelfs nee nee dat is ‘koelkast lucht’ komt door koelkast. Nou bij mij niet hoor.

    Vandaar dat we 1 vaste slager hebben en af en toe koop ik dus bij 2 anderen die goed zijn. En dan nog enkel maar paar dingen als t op is en geen tijd of zin heb in een lange rit.

    Ja ik ken het. Het is niet overal goed en je wilt altijd schoon vlees gewoon zonder nare geurtjes al moet je er verder foor rijden.. In 1x veel inslaan.
    Ze geven moeilijk toe idd. Maar gelukkig gaat 't gauw rond welke goed vlees hebben en wie troep verkoopt.


    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Zou het ook doen in je plaats dan. Vind het uit eten ook altijd een onderdeel van het uitstapje en als dat dan niet kan is het de moeite niet zoals je zegt.
    Ja wollah 't is dan echt een onafgemaakte uitje. Reden dat ik bijna nooit in de ramadan ergens ga winkelen haha.
    Happiness is an inside job


  12. #124032
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    A en praline, wat zouden jullie aanbevelen?

    Wij willen eens een dagje naar België, voor de Marokkaanse winkeltjes. Koekeloeren naar huisraad, islamitische kleding, stoffen etc. Zouden jullie dan alleen rue de Brabant aanbevelen of is Antwerpen ook prima voor zoiets? We willen het dan ook afmaken met ergens eten. Dank alvast.
    Ik zou dan eerder naar Gentsesteenweg (Chaussée de Gand) in Molenbeek gaan. Ligt niet ver van Rue de Brabant, maar vind het winkelen daar wel beter

    Abdijstraat (Antwerpen) is ook leuk, heb je ook van alles kleding/stof/huisraad alles wat je daar noemt en lekker eten.

    Als je niet nog verder wilt reizen perse is abdijstraat prima.
    Happiness is an inside job


  13. #124033
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ik zou dan eerder naar Gentsesteenweg (Chaussée de Gand) in Molenbeek gaan. Ligt niet ver van Rue de Brabant, maar vind het winkelen daar wel beter

    Abdijstraat (Antwerpen) is ook leuk, heb je ook van alles kleding/stof/huisraad alles wat je daar noemt en lekker eten.

    Als je niet nog verder wilt reizen perse is abdijstraat prima.
    Dank je wel! Ik sla het op.

  14. #124034
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    A en praline, wat zouden jullie aanbevelen?

    Wij willen eens een dagje naar België, voor de Marokkaanse winkeltjes. Koekeloeren naar huisraad, islamitische kleding, stoffen etc. Zouden jullie dan alleen rue de Brabant aanbevelen of is Antwerpen ook prima voor zoiets? We willen het dan ook afmaken met ergens eten. Dank alvast.
    Antwerpen ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen. Maar voor huisraad rue de brabant (sena home, kadizi, coco home) en nog tal van andere marokaanse winkeltjes. En stoffen, islamitische kledij en marokaanse salons is in chaussée de gand. Je kan beiden doen, is ongeveer een 20minuten van elkaar met de auto. Je hebt in rue de brabant ook wel kledij en in chaussee de gand ook wel wat huisraad maar het is toch zo dat je voor het een beter scoort in de ene straat en voor het ander in de andere straat.

    En kadizi heeft super mooie en goedkope tapijten en ook veel service!
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #124035
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Nieuwerd zal straks ff de receptjes plaatsen!

    Ben nu ergens eten met een vriendin, la place de Meern, wegrestaurant = geen QR code