1. #76096
    MVC Lid

    Reacties
    11.719
    29-05-2010

    Hihi. Riannah. Smaakt dat niet gewoon naar stokbrood ofzo met nutella

  2. #76097
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    De nsb heeft gewonnen. Ze hebben trouwens een hekel aan alles wat niet wit man en hetero is. Vrouwen zijn ook mqar minderwaardig.
    What is wrong?!!!
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #76098
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Gestemd gisteren... wist niet op wie van denk dus maar de eerste genomen.

    Na 100x zeuren toch maar gemaakt als dessert nutella pizza copycat van little Italy. Hij is goed in de smaak gevallen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Besa77a....weet niet wat het is en hoe het zou moeten smaken. Denk dan aan crepew enzo...

    Heb met de jongste gestemd. Niet op denk. Waren er twee op de lijst uit Rotterdam ofzo. Dus ja...pvda Marokkaanse geworden. Was gewoon de eerste all vrouw.

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #76099
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Riannah we hebben op dezelfde gestemd ook Khalid

    Achteraf gezien hadden we strategisch beter kunnen stemmen op SP of PvdA/GroenLinks.. Dat zijn toch grotere doelgroepen. En ik neem nog eerder voor lief dat ze het verdoofd afslachten dan dat zo een sluwe/idioot aan de macht komt. Vooral Fvd wolf in schaapskleding enge groep
    Happiness is an inside job


  5. #76100
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Praline die taart ziet er heerlijk uit macha Allah

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

    Dankjewel

    Ik heb die nutella pizza x op bij Happy Italy was er niet weg van.. maar denk dat die je zelf maakt sowieso lekkerder smaakt Besaha!
    Happiness is an inside job


  6. #76101
    MVC Lid

    Reacties
    17.628
    06-10-2017

    Denk en nida zijn sorry echt verloren stemmen

    En ja idd anderen zijn ook niet 100% ok maar dan maar geen vlees eten bijvoorbeeld daar kunnen we wel mee leven.. Thierry is echt gewoon een nazi en wat dacht je van nanninga.. Zij komt gewoon in de 1e kamer:/

  7. #76102
    MVC Lid

    Reacties
    9.437
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Denk en nida zijn sorry echt verloren stemmen

    En ja idd anderen zijn ook niet 100% ok maar dan maar geen vlees eten bijvoorbeeld daar kunnen we wel mee leven.. Thierry is echt gewoon een nazi en wat dacht je van nanninga.. Zij komt gewoon in de 1e kamer:/
    Het gebeurde ook al in Amerika. Ik denk dat de wereld een bepaalde kant opgaat.

  8. #76103
    MVC Lid

    Reacties
    17.628
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Het gebeurde ook al in Amerika. Ik denk dat de wereld een bepaalde kant opgaat.
    Mensen denken dat hun zorgen worden opgelost als "de ander" er niet meer is maar de rijken blijven rijken en de armen blijven arm.

  9. #76104
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Annabel nanninga....wordt nazi senator id 1e kamer.
    Baudet bezigt in zijn overwinningsspeech fascistische taal.....slaap verder Nederland.

    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #76105
    MVC Lid

    Reacties
    3.196
    21-02-2004

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Annabel nanninga....wordt nazi senator id 1e kamer.
    Baudet bezigt in zijn overwinningsspeech fascistische taal.....slaap verder Nederland.

    [IMGhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190321/1e45af0a0e7cf3d8845a1e5288eef60b.jpg[/IMG]

    Is dit echt haar account? Kan me niet voorstellen dat ze zoiets denkt en zegt! Ken haar verder niet. Maar apart

  11. #76106
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Moslima81 Bekijk reactie
    Is dit echt haar account? Kan me niet voorstellen dat ze zoiets denkt en zegt! Ken haar verder niet. Maar apart
    Wake up!!!
    Dit is hartstikke echt.
    Echt, google eena op dat mens. Beroemd om haar dobbernegers uitspraak.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #76107
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Denk en nida zijn sorry echt verloren stemmen

    En ja idd anderen zijn ook niet 100% ok maar dan maar geen vlees eten bijvoorbeeld daar kunnen we wel mee leven.. Thierry is echt gewoon een nazi en wat dacht je van nanninga.. Zij komt gewoon in de 1e kamer:/
    Ja die groep is zo anti als maar kan, maar ze verpakken het zo niet schokkend. De slimme versie van wilders, maar eigenlijk willen ze precies hetzelfde.. alleen erger want ze zouden het nog voor elkaar kunnen krijgen ook
    Happiness is an inside job


  13. #76108
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Net leuke schoentjes gehaald voor zoontje.. waren maar 20€ nu..de zoveelste winkel dat hier weer gaat sluiten




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Happiness is an inside job


  14. #76109
    MVC Lid

    Reacties
    17.628
    06-10-2017

    Wat ik ook schokkend vind is dat zoveel mensen wereldvreemd zijn. Maakt me best pissed. Wtf men weet niet wie FVD is? Wie Thierry Baudet is? Wie Annabel Nanninga is? Gaat er bij mij echt niet in.. mensen leven onder een steen. Als we niet eens bewust zijn dan gaat er helemaal niks goed komen

  15. #76110
    MVC Lid

    Reacties
    17.628
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Annabel nanninga....wordt nazi senator id 1e kamer.
    Baudet bezigt in zijn overwinningsspeech fascistische taal.....slaap verder Nederland.

    Als een moslim het had gezegd was NL te klein maar zij kan en mag het omdat ze wit is, onder het mom van vrijheid van meningsuiting