1. #78106
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Mixen met geraspte witte chocola?
    Dat klinkt erg smakelijk. Ben gek op witte chocolade, haha. Thanks!

  2. #78107
    MVC Lid

    Reacties
    9.437
    26-12-2013

    Ik wilde eigenlijk geen koekjes maken, alleen een taart. Maar nu kriebelt her toch om 3 soorten te maken.

  3. #78108
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Dames, het is ramadan...laat jullie nefs/ego het niet van je winnen.

    Be better.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #78109
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Beni_Chicar2013 Bekijk reactie
    Yup een gevoelige snaar geraakt! Doe wat aan je aglaak zal je sieren.

    Wa Salam
    En jij wat aan je onoprechtheid....

    Ik zit niet in die situatie dus nee voel mij niet aangesproken. Ik stoor mij aan jouw houding. Het kon ook privé of in de andere topic maar nee eerst allemaal veroordelende dingen lopen roepen met nette woordjes en dan zeggen maar hey ik provoceer niet hoor hoe mooi je het ook verpakt, de kern blijft verrot.

  5. #78110
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik wilde eigenlijk geen koekjes maken, alleen een taart. Maar nu kriebelt her toch om 3 soorten te maken.
    Weet je wat mij nu te binnen schiet? Een Oreo taart. Lekker makkelijk en simpel. En je kan het zo gek maken hoe je wilt.

  6. #78111
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Wij eten ook echt weinig en simpel..

    Zie heel veel toetjes voorbij komen zo zwaar, weet niet waar ze het laten
    Dit valt me op Facebook ook ook. Ik zou het echt niet kunnen eten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  7. #78112
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door ummAyub Bekijk reactie
    Alhamdoulilah, ja gaat ook goed, shokran.

    Bedankt voor je reactie. Ja, ik moet even kijken wat voor nootjes. Enige wat mij nu aanspreekt is inderdaad nougat en amandelschaafsel. Maar bij die taart doe je ook wat in het beslag als ik het mij goed kan herinneren.

    Misschien kan ik het vervangen met chocolade zoals KitKat of Maltesers fijn snijden, ofzo.

    Ben nog ff aan het brainstormen, haha.
    Jaa of maanzaad in het beslag, chocolate chip stukjes, citroenrasp, blauwe bessen vind ik persoonlijk altijd lekker. Ook die kleur ervan. Het is zo lastig hahaha om die keuze te maken. Ik heb altijd minstens 1/2 dagen nodig om uiteindelijk tot een beslissing te komen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #78113
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Jaa of maanzaad in het beslag, chocolate chip stukjes, citroenrasp, blauwe bessen vind ik persoonlijk altijd lekker. Ook die kleur ervan. Het is zo lastig hahaha om die keuze te maken. Ik heb altijd minstens 1/2 dagen nodig om uiteindelijk tot een beslissing te komen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Hahaha, er is teveel keuze, zuster. Alhamdoulilah.

    Ja ik dacht net opeens aan een Oreo taart. Lekker makkelijk en combineert ook goed met andere dingen, toch? Komt wel goed, in sha Allah.

  9. #78114
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    UmmAyub als je de kokos weglaat hou je witte chocolade/amandel over eigenlijk. Je zou ook de Raffaelo taart wat gewoon een biscuittaart is ook iets kunnen aanpassen: witte chocolade mousse als vulling en dan rood fruit erdoor? Altijd lekker.. of precies die Raffaelo vulling zonder kokos en met aardbei bijvoorbeeld

  10. #78115
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Ik had gelezen op LLL of borstvoeding.com ofzoiets dat het niet bewezen is dat fenegriek de bv stimuleert. Maar heb gisteren kippenbouillon gemaakt met flink war fenegriek en merk gelijk verschil. Gisterenavond heeft ze wat geclusterd maar op een 'normaal' niveau haha. En van 23.30u ongeveer geslapen tot 5.30u. En om 5.30u heeft ze goed kunnen eten, hoorde het aan het slikken. Ook geen gehuil, wakker geworden van haar smakken. Na het eten weer geslapen tot 9u...intussen was ik wel al wakker met de andere kinderen. Maar hamdulilah, hoop dat dit aanhoudt.

    Nu nog visjes proberen en weleda thee inshallah.

  11. #78116
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    En jij wat aan je onoprechtheid....

    Ik zit niet in die situatie dus nee voel mij niet aangesproken. Ik stoor mij aan jouw houding. Het kon ook privé of in de andere topic maar nee eerst allemaal veroordelende dingen lopen roepen met nette woordjes en dan zeggen maar hey ik provoceer niet hoor hoe mooi je het ook verpakt, de kern blijft verrot.
    3la da7ka sefra..we kennen je inmiddels wel.
    Je kunt niet tippen aan een vrouw van mijn kaliber hoe hard je ook roept.
    Allahi shafeek..ameen!

    Fijne Ramadan and relax!

  12. #78117
    MVC Lid

    Reacties
    442
    03-07-2013

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Ik had gelezen op LLL of borstvoeding.com ofzoiets dat het niet bewezen is dat fenegriek de bv stimuleert. Maar heb gisteren kippenbouillon gemaakt met flink war fenegriek en merk gelijk verschil. Gisterenavond heeft ze wat geclusterd maar op een 'normaal' niveau haha. En van 23.30u ongeveer geslapen tot 5.30u. En om 5.30u heeft ze goed kunnen eten, hoorde het aan het slikken. Ook geen gehuil, wakker geworden van haar smakken. Na het eten weer geslapen tot 9u...intussen was ik wel al wakker met de andere kinderen. Maar hamdulilah, hoop dat dit aanhoudt.

    Nu nog visjes proberen en weleda thee inshallah.
    Fijn om te horen..komt goed! Gewoon rustig aan doen en je draai proberen te vinden.
    Ghair...en succes!

  13. #78118
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Beni_Chicar2013 Bekijk reactie
    3la da7ka sefra..we kennen je inmiddels wel.
    Je kunt niet tippen aan een vrouw van mijn kaliber hoe hard je ook roept.
    Allahi shafeek..ameen!

    Fijne Ramadan and relax!
    Nu komt de aap uit de mouw al had ik allang door hoe jij bent. Moge Allah jouw hoogmoed wegnemen, een hele slechte eigenschap voor een moslima. Xx

  14. #78119
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Qua koekjes dus....moge Allah me behoeden voor zoveel eigendunk...
    Dacht ik eerst kijken wat voor ingrediënten ik nog heb qua noten etc en dan koekjes bij bedenken. Sla altijd van alles in.
    En lekker makkelijk dat boek van ellaouisa.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  15. #78120
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Vanavond begint hier de avondvierdaagse, we gaan om de beurt lopen zo geen zin.