1. #105151
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Ziet er goed uit Freya, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  2. #105152
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Effe polsen bij de dames die borstvoeding geven, wat is het beste anticonceptie middel om te gebruiken straks icm borstvoeding?


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  3. #105153
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    @juno pizza ziet er heerlijk krokant uit besaha

    @A leuk die tiramisu zo in kleine bakjes precies genoeg en handig zonder dat gepruts met snijden.
    Dankje. Mama had haar keukenkasten uitgekuist, dan geeft ze alles wat ze niet meer nodig heeft aan mij haha. "als je 't niet moet hebben gooi jij het maar weg"
    Vandaar die kommetjes.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  4. #105154
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Oh echt? Hier is er nog geen nieuw seizoen voor zover ik weet.
    Ja soms is de werkelijkheid net zo vreemd, of vreemder, dan fictie.

    Was ook zo met scandal...voor trump werd gekozen...en ineens werd er idd een clown gekozen.
    Ik kijk het op internet, kan nooit wachten. Ik heb enkel Netflix en die hebben enkel oude series haha.
    Trump is ook in de Simpsons geweest vroeger, en corona ook. Hoe raar, zoveel jaar geleden al.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #105155
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Effe polsen bij de dames die borstvoeding geven, wat is het beste anticonceptie middel om te gebruiken straks icm borstvoeding?


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    De minipil. Maar goed oppassen hoor, elke dag op hetzelfde uur nemen. Ik wist dat niet en heb dan mijn dochtertje cadeau gekregen
    Of een spiraaltje.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  6. #105156
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Dames welke koekenpannen hebben jullie? Al mijn tefal zijn echt 10x niks! Bodem (zwart) laat gewoon los. Ik wil zonder die teflon (?) laag..
    Ik heb Tefal en vind die juist de beste. Maar wel elk jaar een nieuwe kopen, dan zijn ze versleten.

    Kan het begrijpen dat je niets gebakken hebt, na zo gedoe. Wel goed dat je nog last minute iemand kunnen regelen hebt, anders zat je nog gans het weekend ermee.

    Bsaha namiddagje met grootouders.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  7. #105157
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    De minipil. Maar goed oppassen hoor, elke dag op hetzelfde uur nemen. Ik wist dat niet en heb dan mijn dochtertje cadeau gekregen
    Of een spiraaltje.
    Ging je voeding niet achteruit er door? Dit hoor ik namelijk wel.
    Door drukte vergeet ik nogal eens een pilletje... Hmmm niet verstandig dus haha
    Ik zit inderdaad aan een spiraal te denken die van 10jaar..

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  8. #105158
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Riannah... Mini pil of koperspiraal.
    Ik heb de minipil 2 jaar geslikt totdat ik stopte met bv.
    Voeding gaat niet achteruit door mini pil, wel door gewone pil.

  9. #105159
    MVC Lid

    Reacties
    9.438
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Effe polsen bij de dames die borstvoeding geven, wat is het beste anticonceptie middel om te gebruiken straks icm borstvoeding?


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Ik hoorde altijd minipil of spiraal. Ik heb nu een spiraal maar ik heb er bloedarmoede door gekregen. Dus het mlet dan wel bij je passen of even doorbijten voor zolang je bv wil geven. Spiraal en bv zijn wel een prima combi.

  10. #105160
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Nieuwerd Bekijk reactie
    Riannah... Mini pil of koperspiraal.
    Ik heb de minipil 2 jaar geslikt totdat ik stopte met bv.
    Voeding gaat niet achteruit door mini pil, wel door gewone pil.
    Ow fijn dat de voeding niet achteruit gaat.
    Ik ga nog effe goed nadenken wat ik wil gaan gebruiken.
    Over koperspiraal hoor ik weer dat je daardoor giga zware menstruaties krijgt... Ook niet om blij van te worden. [emoji85]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  11. #105161
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Effe polsen bij de dames die borstvoeding geven, wat is het beste anticonceptie middel om te gebruiken straks icm borstvoeding?


    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    https://www.anticonceptie.nl/product...er-oestrogeen/

    Ik had deze. Idd wel stipt zijn om m in te nemen zet desnoods wekker op je tel.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #105162
    MVC Lid

    Reacties
    22.612
    23-03-2004

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik hoorde altijd minipil of spiraal. Ik heb nu een spiraal maar ik heb er bloedarmoede door gekregen. Dus het mlet dan wel bij je passen of even doorbijten voor zolang je bv wil geven. Spiraal en bv zijn wel een prima combi.
    Bloedarmoede door zware menstruatie denk ik?
    Ik wil wel iets waar ik niet meer bij hoef na te denken ... Voor mij is het nog maar voor max 15 jaar.
    Goh wat hebben mannen het makkelijk, denk ik steeds maar weer.[emoji85][emoji18]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk

  13. #105163
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Dankje. Mama had haar keukenkasten uitgekuist, dan geeft ze alles wat ze niet meer nodig heeft aan mij haha. "als je 't niet moet hebben gooi jij het maar weg"
    Vandaar die kommetjes.
    Leuk besaha!
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #105164
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ging je voeding niet achteruit er door? Dit hoor ik namelijk wel.
    Door drukte vergeet ik nogal eens een pilletje... Hmmm niet verstandig dus haha
    Ik zit inderdaad aan een spiraal te denken die van 10jaar..

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    Neen, bij de minipil niet. Er zit daar maar 1 hormoon in waardoor de productie hetzelfde blijft. Ik heb ook al die tijd (13 maanden) mijn maandstonden niet gehad, weet niet of dat ook door de die pil kwam.
    Koperspiraal geeft dan weer bij sommige vrouwen veel buikkrampen en zware menstruatie.
    Als je eens een pilletje vergeet is die spiraal wel beter.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  15. #105165
    MVC Lid

    Reacties
    1.888
    20-11-2012

    Citaat Geplaatst door Riannah Bekijk reactie
    Ow fijn dat de voeding niet achteruit gaat.
    Ik ga nog effe goed nadenken wat ik wil gaan gebruiken.
    Over koperspiraal hoor ik weer dat je daardoor giga zware menstruaties krijgt... Ook niet om blij van te worden. [emoji85]

    Verstuurd vanaf mijn CPH1937 met Tapatalk
    En daarom wou ik er nooit aan beginnen... Bij sommigen veranderd er niets en krijgen ze hun gewone menstruatie trouwens.

    Maar ik wou dat risico dus ook niet nemen toentertijd omdat ik vaker last heb van ijzertekort.