1. #69616
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Ik eet echt nooit chips, al járen niet.. Ik haal t gewoon bijna nooit in huis. Die afdeling in de supermarkt kom ik gewoon niet

    We nemen weleens popcorn die ik dan zelf maak in de pan. Zitten ook niet zoveel kcal in soms koop ik dat a lks tussendoortje bij de kiosk, een blauw zakje zoute. Is 88kcal

  2. #69617
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Dankjewel Senna! Hij smaakte ook echt serieus naar bounty. Vooral die witte laag doet het hem. Heb gecondenseerde kokosmelk gebruikt. Daardoor krijg je die echte echte bountysmaak.

    Freyaa, je taartje vind ik weer top. Vooral gezien het feit dat het snelsnel gemaakt is. Allahoema barek.


    Kisir recept plaats ik straks in shaa Allah!
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  3. #69618
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Dankjewel Senna! Hij smaakte ook echt serieus naar bounty. Vooral die witte laag doet het hem. Heb gecondenseerde kokosmelk gebruikt. Daardoor krijg je die echte echte bountysmaak.

    Freyaa, je taartje vind ik weer top. Vooral gezien het feit dat het snelsnel gemaakt is. Allahoema barek.
    Dankjewel. En ik was echt niet tevreden juist, door de tijd veel kleine details die dan net niet helemaal strak en/of netjes zijn maar al met al toch wel een leuk taartje en zij was er ook erg blij mee. Ameen!

  4. #69619
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Alles eigenlijk, als het maar chips is haha, jij een favoriet?
    Ik ontbijt,lunch en diner er het liefst mee haha als ik ergens kom dan zeg ik geef maar gewoon zak chips ipv food.

    Drop heb ik niks mee, snoep etc ook niet. Oh een goede cake kan ik ook helemaal erin gooien..mmm.

    Hoe gaat het met je, en je newborn..broertje..malin dar..kolchi mli7?
    Ooh ik ben wel een grote fan, maar dan heb ik wel een grote voorkeur voor aardappel chips. Nibbits, wokkels enz, daar heb ik weinig mee.

    Haha ik lust het ook wel de hele dag, ware het niet dat ik in de gaten wordt gehouden door een 2 jarige.

    Hier alles goed alhamdoelilaah. Ik leef een beetje in overleefmodus tot ze kan praten en mij kan vertellen wat ze nodig heeft haha.

    Hoe is het met jou en jouw meiden?

  5. #69620
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Rookvrij yak? Hihi

    Bsaha sport. Welke soep?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Allah i3tek saha
    Grr kookvrij sham!!
    Harira today zin in met kikkererwten en linzen en vermicelli
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. #69621
    Oem Safiyya

    Reacties
    15.824
    01-04-2009

    Dames.. wat kan ik met gehakt maken, wat binnen 30 min op tafel ligt? Shokran alvast!
    Only dead fish go with the flow.

    عفى الله عمَّا سلف


  7. #69622
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Citaat Geplaatst door Analiste. Bekijk reactie
    Dames.. wat kan ik met gehakt maken, wat binnen 30 min op tafel ligt? Shokran alvast!
    Gehaktballetjes van maken, en dat Marokkaanse gerecht van maken, in tomatensaus.
    Of wrapvulling van maken.
    Of chili con carne.
    Of pasta bolognese.
    Of grillen en salade en groenten bij serveren.

    Allemaal snel klaar.
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  8. #69623
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Dankjewel Senna! Hij smaakte ook echt serieus naar bounty. Vooral die witte laag doet het hem. Heb gecondenseerde kokosmelk gebruikt. Daardoor krijg je die echte echte bountysmaak.

    Freyaa, je taartje vind ik weer top. Vooral gezien het feit dat het snelsnel gemaakt is. Allahoema barek.


    Kisir recept plaats ik straks in shaa Allah!
    Hmm lekker Besaha
    Met kokosmelk lijkt mij erg lekker
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. #69624
    MVC Lid

    Reacties
    8.506
    21-03-2002

    Citaat Geplaatst door Tesliem Bekijk reactie
    Dankjewel Senna! Hij smaakte ook echt serieus naar bounty. Vooral die witte laag doet het hem. Heb gecondenseerde kokosmelk gebruikt. Daardoor krijg je die echte echte bountysmaak.

    Freyaa, je taartje vind ik weer top. Vooral gezien het feit dat het snelsnel gemaakt is. Allahoema barek.


    Kisir recept plaats ik straks in shaa Allah!
    Zij gebruikt zelf geen kokosmelk
    Alleen gecondenseerde melk
    Ik zal eens proberen met kokosmelk lijkt mij heerlijk
    GEEN PM VAN MANNEN AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. #69625
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ooh ik ben wel een grote fan, maar dan heb ik wel een grote voorkeur voor aardappel chips. Nibbits, wokkels enz, daar heb ik weinig mee.

    Haha ik lust het ook wel de hele dag, ware het niet dat ik in de gaten wordt gehouden door een 2 jarige.

    Hier alles goed alhamdoelilaah. Ik leef een beetje in overleefmodus tot ze kan praten en mij kan vertellen wat ze nodig heeft haha.

    Hoe is het met jou en jouw meiden?
    Jaa aardappelchips hier ook hoor, maar dorito's en wokkels gaan er ook goed in.
    Haha meskine. Op die leeftijd verliezen ze je geen moment uit het oog nee.

    Alhamdulilah, slaapt ze een beetje door al? Dat duurt nog wel even Ochtendmens haha lol. Herkenbaar tho.

    Met ons gaat het goed hamdulilah, je weet, all the same.

  11. #69626
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Citaat Geplaatst door Senna Bekijk reactie
    Zij gebruikt zelf geen kokosmelk
    Alleen gecondenseerde melk
    Ik zal eens proberen met kokosmelk lijkt mij heerlijk
    Nee geen gewone kokosmelk gebruiken he! Maar gecondenseerde kokosmelk.
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  12. #69627
    MVC Lid

    Reacties
    16.186
    13-08-2012

    Kisir
    1 glas bulgur (theeglas met oortje)
    1 glas gekookt water
    1 eetlepel tomatenpuree
    2 flinke theelepels peperpuree
    zout en peper
    koriander en peterselie
    ui, tomaat en komkommer
    citroen

    Giet het gekookte water over de bulgur heen en dek af en laat zo staan.
    Snipper het uitje en bak dit glazig in wat olie. Voeg dan de tomaten- en peperpuree toe en breng op smaak met peper en zout. Voeg eventueel nog een scheutje water toe om het tot een sausje te maken.
    Neem van het vuur en doe het bij de inmiddels gare bulgur. Roer goed door elkaar met een vork en proef of het op smaak is. Voeg eventueel extra kruiden toe. Laat nu afkoelen. Snijd de tomaat en komkommer in blokjes en voeg het bij de bulgur als deze wat is afgekoeld. Je kunt er ook lenteui etc bij doen naar smaak. Maak af met gehakte koriander, peterselie en citroensap.
    Dood is wakker worden uit de droom die leven heet..

  13. #69628
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    (Op)gebakken zilvervliesrijst met ei, groenten en stukjes zalm erbij

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  14. #69629
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Dames een heel heel simpel hapje voor bij de soep, zonder oven te maken. Echt heel weinig werk. Ik neig naar dadels en stokbrood met kruidenboter. Maar een hapje is wel leukerz

  15. #69630
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door appelcake Bekijk reactie
    Dames een heel heel simpel hapje voor bij de soep, zonder oven te maken. Echt heel weinig werk. Ik neig naar dadels en stokbrood met kruidenboter. Maar een hapje is wel leukerz
    Zalmwrap? Stokbrood met verschillende dipjes. Gekookte of gebakken ei