MVC Lid

Reacties
    1.044
    31-07-2019

Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Echt geweldig die food kanalen. Alleen is 't soms wel zoeken naar de afmetingen want vaak is het "een glas van dit" , "water tot als het goed is"
    Inchallah, met kleine kinderen is het niet makkelijk in de keuken, ze slorpen al je energie op gedurende de dag.
    İk heb net 1/4 deeg afgemaakt. Zou indd niet teveel deeg maken, maar het is wel verslavend...
    İk vind die feestsalades ook zo mooi maar zoveeel werk!!!

Married and children!

MVC Premium

Reacties
    50.840
    14-07-2013

MVC Premium MVC Premium
    Sellou heb ik ook ontiegelijk veel zin in!
    M’n dochtertje is daar ook gek op. We aten samen heel die bak leeg hihi
    De rest is er niet zo van
    Happiness is an inside job

nooit geweest

Reacties
    31.766
    22-06-2003

Salaam aleikoem lieve dames, heb heel veel moois en lekkers gezien. Geweldige taarten. Praline die uitbundige kleurentaart vond ik super! Masha Allah wat tbarkellah 3liekoem!

Emiras wauw die chebakkia....kan dat altijd eten, maar wat een werk. Althans als je er zo voor staat. Eenmaal bezig haat het wel, maar hulp is fijn. Mooi dat het je gelukt is en fijn dat je het met anderen deelt.

Hier gewoon niet vooruit te branden. Hij rommelt veel in de kwizien. Dan heb ik al geen zin meer. Enige wat ik doe is poetsen. Hij vast nu tijdelijk dagelijks, dus ben wel bezig met hrira. Maak die voordat hij de boel overneemt. Kan maar één kapitein op een schip zijn.

Ambiance, las je berichtje nog. Wat vervelend en frustrerend meid. Kan je bij je internist niet vragen of je iets met een diëtist kan of uitgebreidere bloedonderzoeken vragen mbt hormonen? Raakt me echt. Allah zjieb shifa.[emoji177]

Ik ga kijken of ik ga wandelen ofzo. Huis is aan kant, maar liefst lig ik onder dekentje met Netflix. Heerlijk weer de meiden op school.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    31.766
    22-06-2003

Chebakkia!!!

En geen Marokkaanse bakker te vinden in een straal van tig kilometer. [emoji24]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    1.044
    31-07-2019

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Nu heb ik ook zin in chebekia maar ga het dit jaar denk ik niet maken. Wil wel weer sellou maken, gezondere versie dan. Bij m'n zus was het ook zo op, m'n neefjes vonden het echt heerlijk en vragen er nog steeds naar

En wat makrout, ook erg lekker. En die chebekia al'ain is ook erg lekker, wat minder zwaar en wat sneller gemaakt

]
    Ja sellou vinden alle kinderen lekker heb ik gemerkt. Chebekkia el Ayn had ik vorig jaar gemaak, was indd makkelijk.
    Married and children!

MVC Lid

Reacties
    1.044
    31-07-2019

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Chebakkia!!!

En geen Marokkaanse bakker te vinden in een straal van tig kilometer. [emoji24]
    İnchaAllah kan je ze maken voor de Ramadan.
    Married and children!

MVC Lid

Reacties
    4.929
    26-06-2015

Sellou is hier ook een favoriet. En volgens mij is het best gezond? Ik doe er niet veel suiker in.

Hoe lang blijft dat eigenlijk goed? Ik wil dit graag ook maken als geboorte bedankjes. 1 maand?

Ik wil zoiets graag maken. Moet enkel nog zo een cupcake potjes vinden. Straks even kijken in de wibra.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

MVC Lid

Reacties
    4.929
    26-06-2015

Makrout is dus het enigste koekje dat mij echt niet lukt
    Het springt vaak open bij het bakken, het is niet echt zacht/smeuïg bij het opeten. Vulling loopt er uit. Echt een mislukking gewoon, ik maak ze daarom ook niet meer.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ